Kız ve erkekten gerçekten sadece yakın arkadaş olur mu, duygular sonradan aşka dönerse ne yapmalı?

Onun uzun zamandır ilişkisi var. Sevgilisini sevdiğini de biliyorum. Bizim üniversite döneminden bi arkadaşlığımız var bu çocukla. Aynı takımdaydık. Gerçekten iyi anlaşırdık ama asla mesajlaşmadık, aramadık birbirimizi. Üniversiteden sonra ise şu an 2 3 ayda bir sohbet ediyoruz yaşadığımız gelişmelerle alakalı ne yaptın oldu mu atandın mı gibi. Hayatının bu döneminde korkunç bir sıkıntıyla uğraşıyor ve bu derdini bir tek bana anlattığını söylüyor. Ben de ona destek oluyorum 2 3 günde bir nasıl olduğunu soruyorum.

Ben çok sevdiğim bi ilişkiyi bitirdim bi kaç ay önce ve benim "erkek arkadaşlarım" yoktur. Sadece kız arkadaşlarım vardır. Onun için kız arkadaş olayı gayet normal. Duygusal bi çocuk. Ama ben kendimi özel hissetmeye başladım sadece sana anlatıyorum dedikçe. Bu arada asla yalan söylemediğini biliyorum. Flört falan düşünmeyecek kadar başı dertte korkuyorum kendine bir şey yapacak diye hatta.

Bu çocukla arkadaş kalmak istememe rağmen bazen dönemimle alakalı etkilenebiliyorum duygusal anlamda. Zamanla bu duygum geçsin ve arkadaşlığa dönüşsün istiyorum. Ne diyorsunuz?

Kız ve erkekten gerçekten sadece yakın arkadaş olur mu, duygular sonradan aşka dönerse ne yapmalı?
Cevapla