- Kendi dengin olan kültürlü, kafa yapının birebir uyduğu kadını bulmak için 40 yaşına kadar beklemek mi?
- Kendi standartlarının altında, düşünce ve kültürü senden düşük ama sadık biriyle görücü usulü 30 yaşında evlenmek mi?
3 ay
Cevap
1Cevap
Hayat planlara uymaz denginle 40 ında karşılaşacağın ne malum? Hayatta hiçbir şey kesin değil ve öyleymiş gibi yaşayınca genelde vakit kaybetmekten başka bir şey elde edemiyorsun.
10 gün sonra 25 yaşina gircem yapayalnizim yıllardir ve bu yüzden de yalniz ölcem sanırım
Karamsarlığa kapılma elbet bir gün olur sen kendini geliştirmeye bak belki de o kişiyle karşılaşmanı hızlandırır bu durum kendinde hoşuna gitmeyen yanlarını törpüle
Surekli gelişmeye çalışıyorum ama hic sosyalliğim yok liseden beri yalnizim ya, insanlarla nasil arkadas olunur onu bile unuttum
Nerede yaşıyorsun
İstanbulun göbeğinde
Ben de aynı göbekte miyiz dbdıdnd
Anadolunun göbeğinde mi Avrupanın göbegınde misin sjsjs
İstanbulun direkt göbüşünde avrupanın kıyısında
Bende anadolu yakasının göbeginde hadi tahmin et. Ama gerçek İstanbul avrupa yakası ya
Kadıköy mü
Evett sjfsbfs
🙃 Bilirim ben ehehehh
Sende Fatih mi? Beylikdüzü mü?
Bildin dur gizldniyim bari üf fnrjdnd
Sjsja nolcak ya kaç milyon insan yaşiyo orada shsh
Bana ne 🥹
Güvensizsin sanırım biraz, gerçi bu devirde kimseye güvenemiyor insan
Evet, istek atan sen misin?
Hayir istek atmadim ben
Hımm tamam
Öyle
İyi geceler o zaman uykum geldi benim
İyi geceler tatli rüyalar beylikdüzü
O düş öbür eğ
Öbürü *
Heee Fatih daha iyi o zaman shshsh tam İstanbulun göbeği orası ya. O tarafa geçince çok farklı hissediyorum
Öyle evet 🫠
Nasıl farklı hissediyorsun
Ya şöyle, ben resmen İstanbul'a aşığım. Askere gittim geçen sene. Millet doğuya hakkariye kıbrısa vs askere giderken ben bodrumda yaptım deniz kenarında shshs. Ama o 6 ay İstanbul'u nasıl özledim bi bilsen. Tarif edemiyorum ama o taraf tarih ve yaşanmışlık hissettiriyor bana
Uyuyakalmışım 😅
İstanbul güzel şehir de bazen gidesim geliyor buralardan
Bende öyle, sürekli bi trafik bi kaos hırsızlık adilik
Canım sıkıldı napıyorsun
Çghb2 izliyorum kahve ve çikolata eşliğinde sen?
Müzik dinliyorum, afiyet olsun ☺️
Sağ ol, ne dinliyosun
Papaoutai afro soul versiyonu dinleyip ağladım 🥲 herhalde duygusal bi dönemdeyim
😂😂 ona nasıl ağladın ya, gerçi duygu yüklü olunca şarkı farketmez sizin için
Şarkının anlamı da duygulu aslında baba neredesin diyor ya 🫠
Ama evet duygu yüklü olunca fark etmiyor bize 😂🥹
Evet anlamı duygulu bişeydi heralde ya, arada duygu yükünüzü boşaltmanız gerekiyor doğal olarak
Hıhım
Çalışıyo musun?
Hayır, sen?
Çalışıyorum, okuyor musjn mezun mu oldun
Ne iş yapıyorsun? Lise mezunuyum
Sabah damacana su, ögleden sonra paket servis mutfağı. Hangi bölümden mezunsun
Anadolu, maşallah baya çalışkansın
Sağ ol 😇
adın c ile mi başlıyor
Evst nedn
İki adın var ve ikisi de t ile mi bitiyor
kafana göre işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu soru baya hayatlık bir karar kokuyor, hissediyorum 🧠💔 Şimdi dürüst olalım, sırf “yaş geldi” diye ruhun beslenmeyeceği biriyle evlenmek uzun vadede seni yorar. 40’ta doğru insanla kahkaha atmak, 30’da yanlış insanla susmaktan daha huzurlu olabilir. Evlilik yaş yarışı değil, zihin ve kalp uyumu işi 💫 Sen ömür boyu yanında kimi görmek istiyorsun, gerçekten bunu düşündün mü?