tahmini 32 veya 33 yaşlarında evlenmeyi düşünüyorum hayat planımda bu tarihlerde bir evlilik yapabilirim sizce ideal bi yaş mı yoksa erken mi? Bu iişin bir de çocuğu var yaş olarak olgunlaşmadan çocuk yetiştirmek istmem yani.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Fırsatınız olursa erken de düşünebilirsiniz. Yani geciktirmek için bir sebep yok ise. Zira o yaşlara varınca daha seçici olacaksınız. Belki önemsenmeyecek şeyleri çok önemseyeceksiniz. Yani evlilik işi çok düşününce sıkıntılı bir hale geliyor sanki. Yani ben 40 a vardım. Daha öncede istedim nasip değilmiş. Artık zor gibi geliyor.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılÇocuk için biyolojik olarak 40-45 yaşına kadar önü var. Elbette doktor kontrolünde. Onun dışında bu konuda kendini şartlama ve doğru insanı bulana kadar, hazır hissedene kadar kendine baskı kurma bu konuda. Herkesin bilindik düşüncelerini burada okuyacaksın ve canını sıkacaksın. Hayat senin hayatın, seçim senin seçimin. Ne zaman iyi bir anne olacağını hissediyorsan, o zaman buna kendini hazır hissedersin. Kimsenin lafıyla kendi hayatını şekillendirmelerine izin verme.
00 Yorumla
bence erken iyi karta kaçıp tohuma gelmen lazım ayrıca bu bekleme sürecinde her tür malafattan tadıp zevkini iyice almalı ve sonra hali vakti yerinde bir mal bulup ondan da çocuk yapmalısın
00 Yorumla
Çok da geciktirmeyin menopozu şusu busu var. Çocuk yapma düşünceniz varsa çok ertelemeyin eşiniz olan kişiyle de hayatta bir şeyler paylaşın yaşayın. Geç evlenip çocuğu aceleye getirmeyin.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
36Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ne bu sipariş mi veriyorsun. Evliliği mobilya almaya benzetmeyin lütfen. Evlilik ciddi bir sorumluluk ve kısmet meselesidir.
02 Yorumla
Soran+1 yıltarih ayarlıyoruz ne siparişi anlamadım?
+1 yılKendini hazır hissediyorsan idealdir. Kimisi 35 yaşına da gelse karakteri oturmamış olabiliyor. O yüzden sadece yaşa göre karar vermek doğru değil..
10 YorumlaBence ideal bir yaş eğer planlarının arasında evliliğe de yer verdiysen bunu geciktirmeden yapmanı tavsiye ederim
00 Yorumla40 yaşa kadar sorun yok şimdi zaten çoğu insan bazı sebeplerden çoğunluk maddi sıkıntıdan geçim kaygısından evlenemiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence daha fazla bekleme evlen. Düzgün aday varsa ve hoşlanıyorsan için kıpır kıpır oluyorsa tabi. Bir de %100 kusursuz eksiksiz insan bekleme. %60 ve yukarısı puan veriyorsan onla evlen. Beklemek pişmanlık getirir. Mükemmel insan yok
00 Yorumlabence 27 28 kadında ideal erkekte 35 cocugu olsa 55 yasında bir erkege 20 yasında cocuk iyi mesela
02 Yorumla
Soran+1 yıl30 yaş altı asla evlenmemeli
Gizli Üye(30-35)+1 yılKeşke ben de evleneceğim yaş için böyle kendime güvenim tam garanti gözüyle bakacağım bir zaman verebilsem. 30 mu 35 mi 40 mı ne dediysem orada evlenebilmeliyim. Kadın olmanın ayrıcalıklı sımarıklığı ne diyelim.
00 Yorumla
+1 yılEvlilik yaşı 36 oldu artık daha var sadece çocuk olursa biraz jenerasyon farkı olur o da çok fazla bir sorun yaratmaz
00 YorumlaBiraz erken sanki 35 ila 40 yaşında felan dusunmelisin
02 Yorumla
Soran+1 yılbana da 35 daha iyi gibi geliyor ama
Sekiz sene kadınlıgının zirvesi kalıyor daha sonra yavaşlama dönemi başlar kişiye baglı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılO yastayim ve evet ideal hatta gecikmese iyi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadında yaş ilerledikce seçenekleri daralmaya başlar. Eğer çok yukarlarda bir adam arıyorsan GEÇ ama farketmez ortalamada olsa kabul ederim dersen o zaman olabilme ihtimali var.
015 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Nocxks Henüz değil ama kimisi için 27 kimisi için 30 larda düşüşün hafiften başlangıcı olur. Azar azar değer kaybı olmaya başlar.
Cevap sahibi+1 yıl@Nocxks 40 dan sonra nerdeyse 0 a iniyor zatende 27-29 dan sonra hafif hafif düşüyor. Git gide daha az tercih edilir istenilir hale geliyor. Bu dediğim 27 den sonra 0 noktasına inmek değil. Açıklaması uzun gider ama olay Kadının çekicilik unsurunun büyük oranda doğurganlığı üzerine oluştuğu BİLİNÇ ALTI VE İÇ GÜDÜSEL çekim bazında
- +1 yıl
Bak hepiniz birbirinizden görüp aynı şeyleri yazıyorsunuz. 27 30 40 50 60 70 daha önünde bir sürü yaş, hayat var. Ve siz anormal bir halde 5 senede kadının düştüğüne inanıyorsunuz bu mantıklı değil. Tamamıyla algı operasyonu. Kadını degersizleştirip erkeklerin yaşlanınca aldatmasina zemin hazırlama. Ben çok görüyorum 35 40 yaşında bile iyi geçimli adamla evlenen kadınlar var. Bu dediğin 27 30 yaşında kadınları çökmesi şehir efsanesi. Bizim toplumumuzda kadınlar daha çok bakıyor kendine. O çöküş dediğin şey ruslarda var. 20lerinde güzel olup 30larda çöken Rus kadınları oluyor. Benim çevremde hala 30 40 yaşında muhteşem kadınlar var. Erkekler doğurganlık cart curt önemsemiyor. Güzel olan kadını kaç yaşında olursa olsun evlenmek istiyor.
Cevap sahibi+1 yıl@Nocxks Dedim ya doğurganlık iç güdü bilinç altı diye bunlar bilimsel evrimsel piskolojik tespitler. Kadınım fiziksel özelliklerinde de durum aynı paterni izliyor Her anlamda daha doğurgan görünen kadın çekiciliği yüksek olur. Ne kadar anlatsakta Kadınlar ya hep ya hiç şeklinde siyah beyaz yorumluyor durumu 30 dan sonra değeri bitmiştir değil Azalacak diyoruz fakat Çok üst düzey bir Erkek istiyorsa onu bulma şanşı azdır azalacaktır diyoruz. Yoksa tabi ki öyle böyle Erkek bulur. Ama Erkek yüksek seviyedeyse en fazla takılır cinsellik yaşar bu kadınlarla 30 larında üretmeye čalışmaya kendini geliştirmeye devam etmiş çekici bir Erkek Genç kadınlara yönelecektir. İç güdüde daha doğurgan görünen kadına çekim duyduğu gibi Daha genç kadında doğal olarak daha doğurganlık sinyalleyecektir. O yüzden genç olanlara yônelecektir.30 larda ki Kadında aynı şekilde birde bu yüzden hayalinde ki erkeği bulmakta zorlanacaktır. Bunun farkında olmanıza rağmen itiraz etmeniz garip Abla teyze denmesinden neden kadınlar rahatsız olan taraf neden 30 larında ki kadınlar güzel değilde genç görünecek Estetikler yaptırıyor. Neden 30 lara kadar evlenmem deyip bi anda evlilik deliliği başlıyor Yumurtalar omlet olmaya doğru gittiğini içten içe HİSSEDİYORLAR olabilir mi? biyolojik saatin devreye girdiğinde Sende bunu hissedeceksin bi anda evlenmen gerektiği hissiyatını yaşıyacaksın Sadece zaman meselesi şu an anlaman mümkün değil 22 iken
- +1 yıl
Sizde dayı denilince sinirleniyorsunuz geçen 30 35 yaşındaki dayiya söylemiştim bunu sinirleri tepesine çıktı 😂 o dediğin olmuyor canım kadınların tam aksine 30dan sonra daha çok değerleniyor. Çünkü işi gücü, yüzü fiziği oturuyor. Senin o dediğin erkekler ise genç kızlarla cinsellik yaşayıp böyle işi gücü yerinde olan kadınlarla evleniyorlar sonunda. Çünkü 30 yaş üstü erkeğin kadında aradığı şey hayat arkadaşlığıdır. Yani 30 yaşına gelince daha değerli olmayacaksın. Aynı 30 yaşındaki kadın gibi olacaksın. Sonuç olarak işi gücü kariyeri yerinde insanlar olarak eğleneceksiniz. Hiçbir genç kız buna bende dahil bu yaşta evlenip çocuk doğurmaya hevesli değiliz. Sen 30 yaşında genç kızı tercih etsen ne olurr etmesen ne olurrrr o seninle evlenipte doğurganlik doğurganlık dediğin şeyi yapmaz. O yaşta hiçbir kız seninle evlenipte kucağına çocuk vermez. Bütün kızlar evlenmek için 25 üstünü bekler. Sizde sizinle evlenmeyen genç kız bulamayınca evlenmeye yatkın kendi akranlarinizi seçeceksiniz.
Cevap sahibi+1 yıl@Nocxks Birinicisi 30-35 yaşında ki adam nasıl dayı olabiliyor Onu anlamadım 2. cisi burdan verdiğin örneğin dayanağı yok Bende aynı şekilde abla dememe bile yüzlercesinin trip attığını söyleyebilirim. Hemde sadece bir kaç yaş büyük olduğu halde Kadınlar 30 dan sonra değerleniyormuş çünkü İşi gücü fiziği oturuyormuş PUHAHAHA İş güç ne alaka onu anlamadım. Erkeklerin Kadının kariyerine veya işine duydukları bir arzu yok. Ekonomik gerekçeyle arar şayet arıyan varsa Yani Erkek kadının kariyerinden dolayı ana ARZU duymaz. Kadın Erkeğin Kariyerine ARZU DUYAR. Elmalarla ormutlar birbirine karışmış Yine yüz oturmasında bile öyle Genç erkek fiziken Toy göründüğü gibi Karakteride Toydur. Yani anlattıklarının tam tersi erkekler için geçerli Çoğu erkek 30 larında kariyerini yükseltir Yine aynı şekilde toy çocuksu görüntüden çıkıp YÜZÜ OTURUR 30 yaşında erkeğin aradığı şey HAYAT ARKADAŞI DEĞİLDİR. BU bile bir algı manupilasyonudur satılan Evlenen insanlar Koca ve Karı arar. ARkadaş dediğin şey başkadır. Koca veya Karı dediğin şey başkadır. Hayat arkadaşı istiyorsan Arkadaşınla eve çıkarsın Mesele çocuk doğurmak isteyip istememesi değil. Erkeğin biyolojik yapısı ve yapılanması gereği Fiziki özelliklerde olduğu gibi İçsel olarakda Genç olan kadını daha doğurgan algılayıp "BU içsel bir şey anlamaman "normal O kadına çekim duymasıdır. Kadının ne isteyip istemediğinin bir önemi yok BUndan bağımsız bir olay var. Sadece mesele şu bu durum sizin için dezavantaj olduğu için "Aslında tam olarak öyle değil"Bu gerçek rahatsız ediyor ve kabul edemiyorsunuz mesele budur.30 dan sonra efendi sünepe çaresiz seçeneksiz ortalama Erkeklerle evlenme ihtimaliniz var Hayalinizde ki adam Gençlere yönelecektir ve bu yüzden sıkca kadınlarda bu adamları utandırırlar.
- +1 yıl
Birincisi 30 35 yaşındaki adam dayidir kuduruyorsun dimi yaşlanınca beklendigin değeri gormeyeceksin diye kudur HAHAHAHA. İkincisi senin verdiğin hiçbir örneklerin dayanağı yok. Boş boş sallıyorsun. Kendi egonu tatmin ediyorsun. Ama kötü haber. Yaşlanınca kimse degerlenmez. Herkes çöker. Zaman size yaramıyor. Dogurmayan kadın hep genç kalacaktır. Ta ki menopoza girene kadar. Bir kadın dogurmadigi sürece vücudu çökmez yaslanmaz. Evlenmemiş 30 yaşındaki bir kadinla evlenmiş 20 yaşındaki kadın bir değil. 20 yaşındaki kadının doğum yüzünden vücudu çökmeye başlamıştır. Akıllı kadın çocuk yapmaz vücudu çökmez zaten. 30 yaşından sonra hiçbir erkeğin yüzü vücudu oturmaz. Çalışmaktan saçları ağarır, yüzünde derin çizgiler oluşmaya başlar. Ancak 30 yaşındaki kadın kendine vücuduna bakıp spor yaptığı için hala genç dinamik güzeldir. İnsanlar karı koca arar evet senin gibi genç kız peşinde koşup avlamaz. Ayrıca ben sana göre genc bir kızım ve bütün genç kızlar 30 yaşının üstünde evlenip hayal ettiğimiz erkeklerle evleneceksek senin gibi genç kız avcılarına kız kalmıyor 😉 çünkü sizi geçici aracı olarak görüyoruz. Ama esasında yaşıtımiz erkeklerle evleniyoruz. ya da tamamıyla yaşıtımiz erkeklerle evleniyoruz sizde evde kalıyorsunuz 😉 20li yaşlarda şimdi erken evlilik başladı sosyal medyada görüyorum 30lar hala bekar 20ler evlendi diye reelsler atıyorsunuz siz 30 40lar. Çünkü yaşınız arttıkça umutsuzca degerleneceginizi düşünüp biz yasitlarimizla evlenince hayata küsüyorsunuz HAHAHAHAA
Cevap sahibi+1 yıl@Nocxks İstediğin kadar inkar et Bir insana dayı veya teyze demen için 30 ların üstünde olması gerekir. Bu kadar toplumsal ve basit bir konuyu ilk okul eğitimi aldığına şüphe duyduğum birine anlatmak istemem. Diğer konulara gelirsek halen dahi bir türlü anlatamadığımı görmüş oluyorum halen bana doğurup doğurmaması üzerine konuşuyorsun ben sana doğurgan seçer derken Doğurup doğurmama kararından bahsetmiyorum diyorum ki BAK ÇELİKTEN BETONDAN DAHA KALIN BİR KAFAN VAR BELLİ Kİ NE YAPSAN İÇİNE GİRMİYOR İYİ DİNLE
İÇ GÜDÜ VARYA İÇ GÜDÜ İNSANLARIN İÇİNDE KARŞI CİNSE ÇEKİM DUYAN BİR YAPILANMA BU O ŞEY VARYA O ŞEY BELLİ BİR TAKIM ŞEYLERE GÖRE TEPKİ VERİP BELLİ BİR TAKIM ŞEYLERE KARŞI TETİKLENİP BELLİ BİR TAKIM ŞEYLERE GÖRE ÇEKİM DUYUYOR BU "ERKEK DEDİĞİMİZ CANLI VARYA ERKEK" ONDA KADININ HER ANLAMDA DOĞURGAN OLUŞUNA GÖRE KENDİSİNİ GÖSTERİYOR NE KADAR DAHA DOĞURGANLIK SİMGELER GÖSTERİR HİSSETRİRSE O KADAR ÇEKİLİYOR DİYORUM."sen hala bana ama 20 li yaşlarda ki kadın çocuk doğurmaz ki çocuk doğurmak istemez ki gibisinden açıklamalar yapıyorsun OLAY KİMİN NE KARAR VERDİĞİ DEĞİL BUNU BİR TÜRLÜ ANLATAMADIK. SOnuç olarak kadın genç olunca daha doğurgan oluyor bu sinyallemeyi yapınca Erkeğin içinde ki Çekim mekanizması daha doğurgan algıladığı için tetikleniyor çekim hissediyor Genç kadına olay bu Yine halen dahi kişlerin kararları istekleri düşünceleri üzerinden yorum görürsem daha anlatmayacağım senin kafa çelikten bile daha kalın ve sert demektir YOrma beni- +1 yıl
Yav hala kendini tekrarlıyor sinyal anten diyor. Sana yav he diyip geçiyorum çünkü kalın kafan almıyor o kafanı git bir yere sertçe defalarca vur belki düzelir. 30 yaşını aşınca evde kalmış erkek kurusu olacaksın 😉 bense 25ten önce yaşıtım erkekle evleneceğim hadi o boş hayatında şanssızlıklar sana
Cevap sahibi+1 yıl@Nocxks Çevremdeki karılarla fink atan erkeklerin çoğu 30 lu yaşlarda 🤣 bak ama sadece bir şey sadece birşeyde oda kısmen doğru bir konuya deyindin oda spor Spor yapmak ve Sağlıklı yemekler yemek, vucudu faliyet içinde tutmak estetikten katbe kat daha etkili olup yaşlandırmayı en iyi geciktiren şeylerdir. Bu değer kaybının başlangıcını erteler. Fakat 27 den değil max 33 lerden başlatır. Ancak günümüzde yemek yapmaya bile erinen üşenen veya sürekli tatlı şekerli yiyecekelri tüketen kadınlar varken bu baya zor gibi görünüyor.🤣
Cevap sahibi+1 yıl@Nocxks Ah sen şimdi dayı dedin ya hemen gidip boğaz köprüsünden aşağı atlayacağım çok kötü hissettim tarif edemem.🤣(Gıcık oldum o yüzden dayı diyeyimde sinir olsun gücensin) Tabi bunun farkında olmayan ben 🤣Iq 0
+1 yılAbla biraz daha beklersen çocuğunun 20lerini göremicen geç bile kalmıssın.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBence gayet normal bir yaş ben hala bekarım 36 olacak
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlilik bir planlama üzerine kurulan bir çatı değildir
19 Yorumla
Soran+1 yıltamam senin düğün tarihini belediye kendi seçsin sana da davetiyeni yollasın o zaman hahah kıro ya
Cevap sahibi+1 yılDemek istediğimi anladında ucuz beyninle aklın sıra ezik karakterini bastırmak için laf sokma derdine düşmüşsün zavallı kadın 😄
Cevap sahibi+1 yılCiddi söylüyorum çocukluğunda nasıl bir travma yaşadın bilmiyorum ama inan bana kimse senin geçmişinden dolayı toksikleşmiş saldırgan ezik kişiliğini çekmek zorunda değil bu üslubunun başka bir açıklaması olamaz selametle arkadaşım yazma daha fazla
Soran+1 yılevlilik planlama üzerine kurulmaz yazmışsın? bende düğün tarihimi ben ayarlamıycam da kim ayarlıycak diyorum hala boş boş konuşuyorsun. asıl sana ne travmalar yaşatmışlarsa artık çakma kahraman yarın mbürgün haberin gelir senin de ✌🏻
Cevap sahibi+1 yılHa senin derdin başka baştan desene neyse senin gibilerle diyalog kurmuyoruz biz dolmayı bekleyen sarı torbalarımız var elbet bir gün 🫵🏻
Soran+1 yılevet bakalım hangi zavallıyla evlenip katledeceksin senin gibiler hiç şaşmaz dağdan inme
Cevap sahibi+1 yılDağdan inmediğimiz doğrudur temizlik personeliyiz
Soran+1 yılistersen eşimi çağırayım derdini ona anlat evlilik planı yapmayın rastgele evlenin de hadi
Cevap sahibi+1 yılArkadaşım banane senin eşinden deli midir nedir bir yorum yaptık rezilce saldırıyorsun yürü git işine
Gizli Üye(36-45)+1 yılKadın için evlilik hiçbir yaşta gerekli değil bunun yaşı yok yani, başına bela almaya hazır ol hangi yaşta olursan ol
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇocuk yapmak için geç bir yaş, kaç tane yapmak istiyorsun?
01 Yorumla
Soran+1 yılbi tane yerr de artar
Gizli Üye(30-35)+1 yılSende olgun sekerpare kivaminda kaysi gibisin.. yenilmelisinn
00 YorumlaÇok erken daha 45 gibi tekrardan düşün
01 Yorumla
Soran+1 yıl45te çocuk olma garantisi yok biraz geç maalesef
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılIdeal bence ama siz nasil isterseniz öyle yapın
00 Yorumla
+1 yılİdeal yaş yok, aşkı ve güveni bulmak gerekli.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Kendini ne zaman hazır hissedersen
00 Yorumlaİyidir ya erken evlenmeye gerek yok
00 Yorumla
+1 yılÇocuk istiyorsan eğer çok geç
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılBence geç. Zaman kadınlar aleyhine işliyor.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılİdeal evlenebilin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 618 cevap paylaştı.
+1 yılDaha olgunlaşmadan yani... bulaşma bence
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yıl32 yaşın neresi erken
00 Yorumla
+1 yılSon duraktasin ona göre bebişşşş
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılErken degil biraz gec bile olabilir bence.
00 Yorumla Bence geç bile
04 Yorumla
Soran+1 yılne geçi ya 30 altı çoluk çocuk evlenip napıyorlar ortada
Soran+1 yılben bilimsel olarak çoğunluk rakamları örnek alırım hayalperest değilim
+1 yılBence şu an tam evlilik yasindasin
06 Yorumla
Soran+1 yılyok 30 yaş erken ne zamanı
- +1 yıl
Pilin bitince evlensen ne
Soran+1 yılsenin bitti mi mesela 34 yaşındaymışsın ya?
- +1 yıl
Ben erkeğim erkek daha geç biter ve daha güçlüdür
Soran+1 yılhahahha öyle miymiş nereden öğrendin bu ulvi bilgiyi mağara adamlarından mı?
- +1 yıl
Ben 34 yaşındayım doğru hergun cinsellik yaşayabilecek gucteyim ve fizigimde değişme yok peki sen
+1 yılErken
00 Yorumla
+1 yılÇok erken
00 YorumlaBaya bi geç
00 Yorumla
+1 yılGeç kalınmış sanki
00 Yorumla29 idealdir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılİdealdir.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Normal bir şey
00 Yorumlaidealdir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılİdeal bence
00 Yorumla
+1 yılGeç bence.
00 Yorumla
+1 yılGayet ideal
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Geç değil
00 Yorumla
+1 yılErken daha 10 senesi var
00 Yorumla
+1 yıltamda cagındasın gecırme cok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 498 cevap paylaştı. tam zamani
00 Yorumla
+1 yılEvet gel evlenek
00 Yorumlayaşınız kaçki şu an
02 Yorumla
Soran+1 yıl30
İdeal bence 😄
10 Yorumla
+1 yılCok geç bile
00 Yorumlaİdeal
00 Yorumla
+1 yılGec degilmi
00 Yorumla
Devamını Gör(38)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir kadın olarak 32 yaş evlenmek için ideal midir yoksa erken mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer