Evlilik düşündüğün biri seni böyle mesajla terk ediyorsa bu ilişkiye devam etmeli misin?

Evlilik düşündüğümüz erkek arkadaşım bir sabah beni aradı önce "ilgisizsin, ben seni daha çok arıyorum" ilişkiye değer vermiyorsun deyip bana bağırdı sonra ben onu alttan alıp daha çok ilgi gösterince benden uzaklaştı. 1 hafta boyunca aradım sordum sonra bana "seninle ilgili değil, psikolojim iyi değil ilaca başlayacağım vs dedi işsizim borçlarım var" gibi konuştu. Ve bu süreçte hep sıcak soğuk yaptı 11 Ocakta beni arıyor güzelce konuştu dertleşti hiçbir şey güzel gitmiyor filan dedi, öğlen yemek yapmıştı onu attı nasıl olmuş diye, akşam "uyudun mu bebişim" yazmıştı ben de sandım ki her şey yoluna girdi. 14 Ocakta mesaj attım onu özlediğimi buluşmak istediğimi söyledim ev arkadaşıyla tartışıyormuş o sırada benimle de sert konuşmaya başladı ve "geleceğine yön ver hayatına bak nasipse zaten evleniriz" yazdı. Ciddi düşündüğü kızı mesajla bıraktı arkadaşlar. Ne düşünüyorsunuz?

Evlilik düşündüğün biri seni böyle mesajla terk ediyorsa bu ilişkiye devam etmeli misin?
Cevapla