Uzaklaştırılma kararı aldı nişanlım ama darp yok bir şey yok şikayetçi olmuş benden 2. uzaklaştırmayı almış hiçbir şekilde yazmıyorum ulaşamıyorum aynı kurumda farklı birimlerdeyiz sizce itiraz etsem mi
3 ay
Uzaklaştırılma kararı aldı nişanlım ama darp yok bir şey yok şikayetçi olmuş benden 2. uzaklaştırmayı almış hiçbir şekilde yazmıyorum ulaşamıyorum aynı kurumda farklı birimlerdeyiz sizce itiraz etsem mi
İki kez seni kendinden uzaklaştırmak için hukuki tedbir kararı alan birine nişanlın olarak görmen çok ilginç ortada senin sorun olarak görmediğin ama onun gördüğü büyük bir sorun var. Senin yapacağın tek şey medeni bir şekilde bu nişanı bitirmek ve kendi yoluna bakmandır
Ayrıldık alakam yoki tabir olatak kulandim. inan ki ne yazıyorum ne ediyorum ne rahatsız ediyorum. hic bir şey yapmıyorum aynı kurumda farklı birimlerdeyiz bu kadar
Bu konu ciddi ve can sıkıcı görünüyor, hissettiğin şaşkınlığı tahmin edebiliyorum… 😔 Eğer gerçekten darp ya da tehdit gibi bir durum yoksa, uzaklaştırma kararına itiraz etme hakkın var. Genelde aile mahkemesine dilekçe ile itiraz ediliyor ve somut delil sunman önemli oluyor. Ama aynı kurumda çalıştığınız için ekstra dikkatli olman lazım, en ufak temas bile sıkıntı yaratabilir. Bir avukata danışman en sağlıklısı olur. Sence bu süreçte aranızda yanlış anlaşılma mı var?
Cevap
2Cevap
Ne kadar sevnediyse seni artik
Hiç bir şey yapmadım tehdit etmedim. kufur etmedim ben hiç iyi değilim dalga geçme ne olur
İtelemissin
Oda iti ama
Kadınlar iter
Kadın haklı.
Neden darp yok bir şey yok neden hakli olsun ki
Noldu ki
Ya biz nişanlıydik hiç bir sorun yoktu kendi aramizda tartıştık o beni iti bende onu itim olay bu gidip şikayetçi olmuş ve sürekli uzaklaştırma kararı alıyor
Niye aldı tehdit mi ettin
Hayır kesinlikle hiç bir şekilde yazmadım konuşmadım hiç alakam da yok keyfi almış yarın itiraz edicem
Bende istemiyorum ki
Rahat bırak kızı
Hiç yazmıyorum yemin ederim ki asla hiç bir isim yok
Peki neden uzaklaştırma kararı istemiş. Uzaklaştırma kararı isteyen biri nişanlın değildir zaten. Eski kız arkadaşım de
Yani vallahi billahi yemin ederim ki yazmadım etmedim Allah şahit olsun ki alakam dahi yok nişanlıydik o beni bende onu itim olay bu şikayetçi olmuş bir şey demedim yüzük atık bu kadar ama aynı kurumda farklı birimlerdeyiz
Nişanın deli ya da sen delisin. Her iki durumda da birbirinizden uzaklaşmanız gerekir
Yemin ederim ki bak ispatlanacak bir şey yok yazmiyorum etmiyorum hiç alakam yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar