Özellikle asker vs çok geldi. Çok sık tayin oluyorlardı bi doğu bi batı. Ben de çok sık yer değişikliği yapmak istemediğimden reddettim hepsini.
Biri Yozgat'ta yaşayacağız başka bir yer asla olmaz ailem burada diye diretti. İleride de başka konularda direteceğini düşünerek reddettim.
Biri ilk date'te kahvehane arkadaşı gibi konuşuyordu ve kahveye çok gittiğini söyledi. Covid aşılarından bahsetti vs vs. Hoşuma gitmedi reddettim.
Birinin mesleği yoktu birinin yanında çıraktı. İleride ne yapmayı planlıyorsun dedim. Bilmem belki bi tane daha 2 yıllık okurum dedi. Geleceğin belirsiz ve amaçsız olmasından kaynaklı reddettim. Planları olsa devam ederdik biraz.
Biri direkt red flag'ti.
Biri her şeyiyle iyiydi ama içime sinmeyen huzursuz hissettiren bir şeyler vardı. Babası 2. gün beni instadan ekledi reddettim ve 1 hafta sonra nişan ve hemen nikâh yapmak istediklerini öğrendim.
Biri sosyal medyadan bir bekçiydi. Full geceleri çalışıyordu. İleride sorun olabilir diye düşündü reddettim ama biraz pişmanım. Yanlış mı karar verdim diyorum.
Diğer sosyal medya olanları yazmıyorum.
Ve şu an bu sebeplerle bekarım.
Ne düşünüyorsunuz?
Biri Yozgat'ta yaşayacağız başka bir yer asla olmaz ailem burada diye diretti. İleride de başka konularda direteceğini düşünerek reddettim.
Biri ilk date'te kahvehane arkadaşı gibi konuşuyordu ve kahveye çok gittiğini söyledi. Covid aşılarından bahsetti vs vs. Hoşuma gitmedi reddettim.
Birinin mesleği yoktu birinin yanında çıraktı. İleride ne yapmayı planlıyorsun dedim. Bilmem belki bi tane daha 2 yıllık okurum dedi. Geleceğin belirsiz ve amaçsız olmasından kaynaklı reddettim. Planları olsa devam ederdik biraz.
Biri direkt red flag'ti.
Biri her şeyiyle iyiydi ama içime sinmeyen huzursuz hissettiren bir şeyler vardı. Babası 2. gün beni instadan ekledi reddettim ve 1 hafta sonra nişan ve hemen nikâh yapmak istediklerini öğrendim.
Biri sosyal medyadan bir bekçiydi. Full geceleri çalışıyordu. İleride sorun olabilir diye düşündü reddettim ama biraz pişmanım. Yanlış mı karar verdim diyorum.
Diğer sosyal medya olanları yazmıyorum.
Ve şu an bu sebeplerle bekarım.
Ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
3 ay
Bekçi konusundada ben gündüz çalışıyorum o gece. Çok fazla görüşemeyecektik. O şekilde nasıl evli olunur bilemedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sen baya net birisin ve bu aslında aşırı kıymetli bir şey 💅✨ Kimseyi “olsun diye” hayatına almamışsın, bu bile olgunluk göstergesi. Sürekli tayin, şehir diretmeleri, amaçsızlık, içini huzursuz eden hisler… Bunlar küçümsenecek şeyler değil. Sen düzen istiyorsan, vizyon istiyorsan, kalbine sinen enerjiyi arıyorsan gayet hakkın 💗
Şu bekçi konusu kafanı kurcalamış gibi hissettim. Pişmanlık değil de “acaba mı?” duygusu sanki. Ama unutma, o anki aklın ve kalbin ne dediyse onu yaptın. Sen güvenli ve huzurlu hissetmediğin hiçbir şeye evet dememişsin. Bu yalnızlık sebebi değil, standart sahibi olmak canım 😌
Sence hangisini biraz daha tanısaydın içini en az kurcalardı? 💬💕