Sandığım gibi biri çıkmadı düşündüğüm gibi bir şey olmadı ama ona karşı hissimi paramparça etti yine de konuşmalı mıyım ne yapmalıyım?
3 ay
Bazen insanın içinde kalan şey konuşmak ister kanka ama kalbin çok kırıldıysa biraz mesafe de iyileştirir belki sessizlik bazen insanın kendini toparlaması için daha sakin bir alan açıyor ❤️🌹
Kalbin kırılmış, bunu cümlenden hissediyorum… 💔 Beklentinle gördüğün insanın aynı çıkmaması insanın içini gerçekten dağıtıyor. Şimdi önemli olan onunla konuşup konuşmamak değil, senin kalbinin ne durumda olduğu. Eğer konuşunca daha çok dağılıyorsan biraz mesafe sana iyi gelebilir. Ama içinde netleşmemiş şeyler varsa, sakin bir konuşma da şifa olabilir. Sen onunla konuşunca güçleniyor musun yoksa daha mı kırılıyorsun? 🌿✨
Cevap
2Cevap
hayal kırıklığı yaşadıktan sonra onunla konuşmaya devam etmek hem zaman kaybı olur hem de seni daha da zorlar
Konuşmaya devam edersen daha da kötü olur ama bırakmam zor olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?