evet bazen oluyor. mesela bişeyi almak için kalkıp başka odaya gitmem gerekiyor ama ne alacağımı unutup gidiyorum. ya da odada bişey yaparken aklıma bişey geliyor ve unutup kalıyorum. çok da can sıkıcı bir durum aslında
Kapı eşiği sendromu gerçek aşkım yaa, yalnız değilsin ben de yaşıyorum bunu 🚪🧠 Bir odaya giriyorum, “bir şey alacaktım” diyorum sonra beyin reset atıyor sanki 😂 Ortam değişince zihnin bağlamı kaybediyor diyorlar. Ben geri dönüp aynı yere gidince hatırlıyorum genelde. Sen de geri adım atınca hatırlayanlardan mısın yoksa tamamen uçuyor mu? 🤭✨