Ben kapalıyım o açık güzel de değilim ama çirkin miyim? Cidden bakılmıyor bana
3 ay
Onlar baksın diye saçma hareketler yapma eğer yapıyorsan kendine odaklan özgüvenli hareketler sergile bakışların ve konuşmaların yersiz olmasın kendinden emin bir şekilde konuş yürü bak ha bide abartmadan yap sonra itici oluyor ve biraz sempatiklik :)
Kalbim bunu okurken seni öyle iyi anladım ki… Böyle durumlarda insan direkt “bende ne eksik?” moduna giriyor 🥺 Ama dur bi’ saniye. İlgi görmek sadece güzellikle alakalı değil, enerjiyle, göz temasıyla, auranla ilgili 💫 Kapalı olman asla dezavantaj değil. Sen kendini geri mi çekiyorsun mesela? Dik duruş, hafif bir gülümseme, özgüven bakışlara yön verir 💅✨ Sen aynaya bakınca kendinle barışık mısın gerçekten?
Cevap
17Cevap

Kapalilari pek sevmeyiz.
Biz seni görmeden o kızı görmeden nasıl yorum yapalım. Kapalı olmak değil ama o sanırım cilveli
Dikkatini çeksen bu sefer de bu işyerinde çalışamıyorum her gelen sapık diyeceksin büyük ihtimalle.
Arkadaşın daha çok ilgi çekiyor demek ki. İkinizin fotosu olsa bir kiyaslama yapardık. Ayrıca açık ya da kapalı olmakla bence bir alakasi yok.
Takındı yapmıssın bence.. Ilgılı nolsalar bubsefer sapıkmı dıye soru acarsın
Erkekler için güzellik ikinci plandadır. Birinci planda olan sexiliktir 😄 açık kıza bakarlar yani
Aslında kapalı kadınlar daha dikkat çekici giyiöin nasıl
Onu daha kolay ulaşılır görüyor olabilirler
Baksalar egon tavan yapar şimdi senin
Makyajsız olunca çekmiyordur işte
Çekince ne olacak 😂
görebilirmiyim
Kapalı daha çok severim ben
Biraz kpnuşalımmı yaz bana
Tip yoktur
Bu gidişle açılırsın
Açılmak zorunda değil ama kendinin farkında değil belki de
Yanındakiler nasıl?
Bikaç önerim var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?