O kadar kız varken genelde hep bana bakıyorlar sevgililerinin yanında bile. Sizce farklı bulduklarından mı yoksa sırf kız diye miyimdir? Ama mekanda bir sürü güzel kız oluyor bana bakıyorlar nedendir?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
bende de öyle ama giyimle alakalı bence şık giyiniyorsan bakıyolardır. ben açık giyindiğim için bakıyolar genelde
Ben düz pantolon bluz giyiyorum dekoltesiz sıradan
saçın renkli mi
Eda sana 100 tane olsa 1 tane vermem 😂
Hayır kahve
tamamdır
olabilir bunlar kimsenin duyamacağı frekansta bi enerji yayıyorsundur belki belli olmuyo bu enerji işleri
Olabilir gerçekten
:)
Belkide çirkinsindir kanka çirkinliğinle ön plandasındır ya özgüvene bak he a q herkes sana bakıyor herkes sana aşı
Evet bakıyorlar ama napyım :)
Sen niye kıskandın ki🙂
Görmediğim birini kıskanmam pek mümkün değil aşkım zaten çirkinsin de demedim belkide çirkinsindir dedim keske böyle erkeklerin sana bakıp bakmamasyla ilgili sorular soracagına türkçe algılama ve anlama hakkında sorular sorsan meselaaa
Bence kendinle barışık ol görmediğin birine bu kadar kin kusman psikolojik olarak iyi olmadığının kanıtıdır. Sevgi dolu bir dünya diliyorum 🙂
Ah ahh yazdıgım cümleden kin kustugumu cıkardın… öneriydi aslında iyiliğin için diyelim oda dediğim gibi anlayana aşkım sen bana niye kıskandın diye bir cümle kurarsan böyle cevap aldıgında da insanlara kin kusuyorsun deme 👌🏻
Ama baştan beri çirkinlikten vuruyosun demek ki güzel insanlara karşı alerjin var ve sürekli onları bozmak istiyosun laflarınla. Bu da söylediğim şeyleri kanıtlıyor 🙂🙂
Ya hakaret etmim diyorum ama anlama kapasiten olmadıgı için de bozmak istemiyorum kendim sen s*lakmıskm acaba profiln gizli güzel veya çirkinsin nerden bileyim böyle egolu egolu aptal saptal seyler sorarsan cevabınıfa alırsın a q yeryüzündeki tek kız senmişsin gibi tavırlar sergilersen pick me tipler gibi yerin dibine sokmakta bize vazife olur
Ben seni tanımıyorum bana zahmet edip sayfa sayfa döktüğün yorumlar küfür dolu sözler benim için hiçbir anlam ifade etmiyor 🙂 yalnızca ben gördüğümü söyledim siz kıskançsınız ve yolda giderken gördüğü güzel kızlara öldürecek gibi bakan o kızlardansınız eminim🙂 başından beri çirkin olduğun için bakıyorladır diye direkt tipten giriyosunuz sonra psikolojik olarak iyi olmadığınızı söylediğimde daha da fazla saldırıyosunuz. Diyorum işte iyi değilsiniz. Üslubunuz o kadar kötü ki sizinle aynı ortamda nefes bile almam benim bulunduğum ortamlara giremezsiniz🙂🙂
Aşkım en güzeli sensin en mükemmeli sensin en azından bir beynim var diğer yorumlarda kendin demişsin zaten egomu tatmin etmek için vs
Öyle yorumlara böyle cevaplar veriyorum ben🙂🙂
Hayır sizin gibi insanlara uzun uzun cevap verip sinirlenmenin komik olacağını bildiğim için gülüp geçiyorum sadece. Eğer insanlara küfürler hakaretler ile karşılık vermek 'beyin yeterliliği ' oluyorsa hiç olmasın daha iyi🙂🙂
Aynen cok kısa cevaplar veriyorsun ya egolu beyinsiz seni hadi be engelle benide ıgrasamam daha
Egolu değilim kendime saygım var. Size en başında söylediğim gibi kendinizle barışık olun siz de benim gibi olursunuz. Ağzınız lağam gibi öncelikle onu düzelterek başlayınız 🙂
Ya varoş az önce diğer yorumda yazmışsın evet egom için paylaştım diye rol yapma simdi burada benim ağzım lağm olsn senin beynininkinden iyidir
Varoş kelimesi senin üzerine cukk diye oturuyor lütfen ayna tutmayın bana🙂🙂
Ya kızım hadi ben seviyesizim niye cvp vermeye tenezzül ediosun hadi sal beni çirkin beyinsiz fare seni 😂
Çünkü kudurduğunu bildiğim için her cevabımda daha da krize girdiğini bildiğim için seninle fare gibi oynamak hoşuma gidiyor. Senin gibileri sakinlikte kudurtmak favori olayım🙂🙂 lütfen kalite birazcık kalite🙂🙂
Ya işim gücüm yok kudurcam he 😂 aşkım daha büyük dertlerim var kuduracagım bunlara sadece gtümle gülüyorum hadi aşkım yatıcam ben çavv
Nerenizle gülerseniz gülün ama lütfen beyninizle düşünün. İyi geceler 🙂
Bazıları pisbogazdir karnı tok olsa bile gözü açtır böyle dusun. Seninle ilgili degil yani
Teşekkürler
2 olasılık varÇok seksi, çok güzelsinYa daUcube gibisin
Ucube gibi olana bakmıyorlar ama
Yoo bakar ve pöff bu ne diye konuşurlar jendi aralarında
bence diğer kızlardan farkli olduğun için ve güzel bi auran olduğu için bakıyorlar.
Aura önemli bence
bence de güzelliğe güzellik katar
Kanka ciddi mi soruyon yoksa ego tatmini mi yapmaya çalışıyon?
İkisi de 😂
Belli
Seni beğeniyorlar bence knk hissetmen lazım aslında
Hissediyorum ya yakışıklı yakışıklı çocuklar sevgililerinin yanında bakıyorlar
Beğenilmek güzel bir şey sonuçta bundan neden rahatsızsın
çok aşırı güzel olmalısın ki sevgilisinin yanında baksın ya da birine benzetmiştir
sana hiç bakan oluyor mu acaba merak ettim seni de acaba istek tpdm atabilrmisn
Evet güzelim
Bana resim atta. Bizde bakalım
Ok
Bekliyorum
Demek ki o kadar güzel ve ilgi çekicisin ☺
Evet öyleyimdir🙂
Sen gtün başını açarsan bakarlar
Kapalı giyinirim dekoltem yoktur
burada bi tane travestiye benzeyen bi kız vardı aklıma o geldi baya da şişkoydu 😂
Çok ateşli mi giyiniyorsun
Kapalı giyinirim dekolte giymem
Resim yok mu
Sosyal fobin mi var acana
Neden ki
Social fobin olunca herkes sana bakıyo gibi algılıyo beyin
Erkekler bütün kızlara bakarlar ya :D
Sorma yaa
:D :D :D
Çok aşırı mı giyiniyorsun
Hayır kot bluz hepsi bu sadece düz
Dekolte filan
Dekolte giymem
O zaman çok çekici bir vücudun var
Şeytan tüyü var sende ozaman 😈💯
Olabilir
Kesinlikle 👍
Sen öyle sanıyor olmayasın?
Gözlerim görüyor
Tamam sensin herkes sana bakıyor 🤣
Evet teşekkür ediyorum 😅
🤣🤣🤣
He he tamam tamam inandîk he
Peki
Demek ki sen de başka bir güzellik var
Bilmem auramın farklı olduğunu söylerler
Görmeden bir şey demek zor
En güzel sensin knka oki
Teşekkürler canım biliyorum
Büyük kaşar geldi diye 😂😂😂
Öyle olduğumu neremden anlıyorlar ki halbu ki giyimine dikkat eden kimseye cıvık davranmayan biriyim🙂
Bilmem ki onu sana sormak lazım belki fiziğin dikkat çekiyor belki seksiligin
Kapalı giyiniirim kot pantolon normal triko bluz dekoltesiz. Bilemiyorum olabilir
O zaman fizik iyidir belki
Olabilir
Kalçalar büyükse eğer hemen ilk dikkat çeker genelde
farklı bir havan vardır..
Evet öyle
Herkes bana asik sendromu
Hayır herkes beni beğeniyor
çok güzel ve çekiçisindir o yüzden olabilir abla
Teşekkür ederim
niye teşekkür ettin ki , rica ederim. güzel ve çekiçisin demedim öylesindir demiştim :) neyse , ben teşekkür ederim
Ben yorum için teşekkür ettim
bende rica ettim
Farklı ve çekici olduğun içindir.
Teşekkür ediyorum
Evli misin
Demek ki dikkat cekiyorsun
Evet
Demekki çekici bir görünüşe sahipsin
Ever teşekkürler
Al kanka bütün y*****klar senin olsun
Hayır tek bir kişininkine ihtiyacım var ona aşığım 🙂
hahahha ama diğer kızlar y****ksız kalırsa bu sefer savaş çıkar
Çirkindir
Hmm
Fiziğin nasıl?
Güzel
kiz oldugunu biliyorlardir ondandir:)
Tamam
tamam 😊
Demek ki frikik veriyorsun
Hayır pantolın giyerim göğüs dekoltesi giymem
Görmek mümkün mü seni görmeden bir şey demek zor
Kız olduğundan dır o. D
Olabilir
Göz bu bakar
Doğrudur
Fiziğin güzeldir
Yüzüm de güzel
Fizik daha önemli bence.
Erkeklere göre zten her şey o
Diğer erkekleri bilmem ama bana göre her şey seks.
Ahahah 😂😂 en azından durust
Dürüst olmak en güzeli tabi
Sen baskasin
Evet
tip boy kilo nasil
1.65 boy 60 kilo kahve saç yeşil göz beyaz ten
iyi gibi duruyor ama. bu dedigin ozellikte goplin cok kiz gordum arada itici gelebiliyor. yuzdeki masumluk orani onemli
Goplin ne
biraz arastirmaci ol. hazir mama ya yanasma. google sor bakalim cikan gorsellere
Hiçbir şey çıkmadı
ya varya yesil yaratikk goremedinmi
goblin p ile degil
buldunmu kiz
Hıı anladım şimdi ne alaka goblin falan
sen oyle degilsindir dee. bazi renkli gozler oyle. yas kac
Belki de öyleyimdir
gormeden yorum yapamam. bazilari tam istedigim ayar oluyor
Guzelsindir
Bilmem teşekkürler düşünceniz için
Oylemisin peki?
Evet
Fizik peki?
1.65 boyum 60 kilom var
Gogusler?
8/5
85
Of of of
Yas kac senin yaa
Burcun ne akrep mi
Aslan