Obezim, ilişkim olsun istiyorum ama kendime layık görmüyorum ne yapmalıyım?

Kendimden nefret ediyorum. 25 yaşımdayım. Hiç ilişkim olmadı. Bana açılan bir kişi oldu onu da reddettim ona layık değilim diye düşündüm. Boş yere umut vermek istemedim. İyi mi yaptım bilmiyorum ama fit biriydi. Umarım gönlünce birini bulmuştur. Neyse, konuya döneyim... Bende sevmek sevilmek istiyorum ama bir yandan da hak etmediğimi, kimseye layık olmadığımı, elbet bir gün aldatılacağımı ve çok üzüleceğimi düşünüyorum. Ben kendimi sevmezken başkasını nasıl severim bilemiyorum.
Obezim, ilişkim olsun istiyorum ama kendime layık görmüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla