30’larının ortasında bekar erkek gerçekten red flag mi, yoksa ben mi fazla genelliyorum?

30'larının ortasında bekar bir erkek red flagtir. Tüm düzen evlenip rahat edin diye kurulmuşken bekarsan ya bir içki batağına ya kadın batağına ya kumara ya aileden kalan bir borca vs bir şeye düşülmüştür. İş hayatımda benden yaklaşık 8-10 yaş büyük biri var her sabah gördüğüm, esnafım, muhabbeti olabildiğince kısa tutarım. Erkekler gibi yapıyorum hoşlanmadığım erkeğe iyi davranmıyorum, sadece ticaret. Önsezi ya da 6. his iyi davransam yanlış anlar cahil de çünkü. Genç ve yakışıklı olsaydı davranırdım.

30’larının ortasında bekar erkek gerçekten red flag mi, yoksa ben mi fazla genelliyorum?
Cevapla