27 yaşına geldim bu yaşa kadar elime kız eli değmedi moralim çok bozuk?

Tüm erkeklerin sevgilisi olurken benim olmuyor çok zoruma gidiyor hayattan hiçbir beklentim kalmadı kendimi çok kötü hissediyorum kızlar herkese bakıyor herkesle konuşuyor herkesten hoşlanıyor ama gelince kimse beni görmüyor bile çok adaletsiz bu benim de hakkım değil miydi sevgilim olması demek ki kızlar bizi erkek yerine koymuyor

27 yaşına geldim bu yaşa kadar elime kız eli değmedi moralim çok bozuk?
Cevapla