3 ay
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Bir insanın gözü bir kere takılır iki defa takılır ama bir kaç defadan sonrada artık yapılan hareket sana terbiyesizlik olur.
gözü kayanın aklı da kayıyordur beni çok seviyor sadakatinden eminim falan demişsin ama bu kabul edilemez yani sen bunu yapıyor olsan kabul etmezdi asla
Sadece ufak göz kaymaları ya, insan güzel bulduğu şeylere bakar zaten bence herkes bakıyor, kötü bir niyeti yok bence
sen dışarda güzel giyimli hoş kadınlara baksan kız olay çıkartır emin ol bu kadar iyimser yaklaşma
evet hepimiz bakıyoruz ama sevgilimiz varken ya da evliyken degil bu yanlış
Ya bence herkes abartıyor herkes bakıyordur bence, ya da belki ben soruyu doğru sormamışım. Uzun-uzun bakmıyor, sadece bir-iki saniyelik ufaktan süzüyor dedim, o da karşı taraf anlamayacak şekilde. Ki ben de güzel kız gördüğümde bakıyorum, ama sevgilime de sadığım yani.
Bence ondan ayrıl ve seni gerçekten hak eden birini bul. Eğer seni hak etseydi bakmazdı.
Ama beni çok seviyor çok sadık sadece ufaktan gözleri kayıyor bazen
sevgilin ve sen yanındasın hic normal değil
Yanında olmasam normal mi
yok sevgilinin kendisi normal degil. acik acik yapiyor iste her seyi, sen yanindayken boyle yapan insan yokken kimbilir nasıldır bi düşün derim
Sadakatinden şüphem yok, sadece gözleri kayıyor işte
neden şüphen yok? su an bu soruyu sorman bile bi suphelerinin olduğunun göstergesi
Beni aldatmayacağına eminim çünkü sadece gözlerine sahip çıkamıyor sanırım. Birisi ona mesaj yazsa cevap vermez direkt bana yönlendirir.
Bakmasın da bir sorun yok bence sana olan ilgisine sevgisine bakmalısın
Erkeklerin kayıyor kızların neden kaymasın ki sen sanki bakmıyorsun
Niye normal olsun kanka hayirdr yani çok beyeniyosa onlara gitsin hala hala
Ne kadar süredir bakıyor olması önemli ama aşırı abartmaya gerek yok
Normal değil
Demekki başka bakımlı ya da yakışıklı erkek
Dikkat çekiyor onun gözünde
Ya bakıyorsa yakında seni boynuzlar
Alakası yok bana çok sadıktır kendisi
Sadık insan bakmaz öyle kimseye.
Herkes bakar ya güzel kıza da bakar erkeğe de
Valla ben bakmadim hic sevgilim varken
İlla ki göz kayar kısa süreli de olsa
Benim gözüm kaymadi hiç, gerçekten sevdiğim zaman ondan başkasını gormemde,
Tamam öyle olsun
Yakışıklı erkeğe herkes bakar
Aynen dimi ya?
Alâkası yok. Yanındaki insan ile mutluysam mesela ben bakmam.
Siz erkekler neden 0rsplara bakıyorsunuz anlamıyorm
Ne alakası var
ben bir yakışıklı gördüm mü bakarim
Sevgiline çok aşık olsan bile mi?
ayril engelle gec yoluna bak
Herkes öyle zaten, bence en iyisini buldum ben.
Bunu bilmek canını yakıyormu
Evet
Biz erkeklerde bakarız ama guzel kız gordugumuzde. Önemli olan içinden gecırmemek. Yanı sana olan sevgısınde herhangı bır degısme yoksa kendı canını sıkman yersız.
İnsan gorsel varlık. bosa dememısler guzele yakısıklıya bakılır dıye. alıcı gozle bakmadıktan sonra senın yanında sonucta kalbinin sahibi sensin
Evet bence de alıcı gözle bakmaz
Hocam normal olduğunu sanmıyorum arayışta gibi
Ama bana çok sadık
Hocam sadakat sadece birine yazmıyo falan gibi değildir sen onunlayken başka kızları süzüyon mu bu çpk güzel falan diye
E yani süzdüğüm oluyor çaktırmadan
Neden hocam ve siz yapıyorsanız karşının yapması nşye sorun
İşte onu soruyorum normal mi diye belki kızlarda farklı oluyodur diye
Bence drğil hocam ne ben ne de sevgilim kimseye bakmayız ben mal gibi onun gözlerin fakan baka kalıyorum zaten o da bakmıyor belli hatta genelde yemek yediğimiz yerde de yanında olmasam bile önüne bakıyo sadece yemek yiyorsa yemeğe odaklanıyor falan
Off canım sıkıldı şimdi ya peki bakan biri sadık olamaz mı sence?
Hocam hani benim kendi deneyimim 1 tane o da mevcut sevgilim o da benden başka birine harbi bakmıyor ve beğenmiyor bende yapmıyorum bunları zaten sevdiğim kişi dışında kimse de güzel gelmiyor gözüme onunda öyle
Anlıyorum size mutluluklar dilerim, belki de herkeste farklı oluyordur.
Teşekkür ederim hocam umarım sizde en çok mutlu olacağınız gelecekle karşı karşıya gelirsiniz hakkınızda hayırlısı olsun
Çok teşekkür ederim
Rica ederim hocam
Bende bakıyorum ne var bunda :)
Bunu her kız yapıyor sadece sevgilin değil
Tabi Normal Bakabilir Nolacak Sanki
Normal dıyenın aklına sasarım olmaz olamaz
Gözü kayarsa hayatını kaydırırım bende aldatmanın cezası ölümdür
Her insanın kayar. Yanlış. Onunla konuşun derim
Seni dehleyecek
Onun gözlerini oyarım ula öyle şey mi olur da
Ne demek ya ne bakması ya
Normal değil yaptığı saygısızlık
Buna normal diyenler karaktersiz ve sadakatsiz dir
Normal değil tabi
Ayrılık yakın görünüyor
Değil gözü dışarıda kısacası
hayır. sen yanındayken çok dikkat etmeli
Hiç normal değil bence.
Kızın burcunu öğrenebilir miyim
Oğlak burcu 🤔
Senin ki?
Ben başak
Üzüldüm 🥲
Neden noldu ki
Sorunu okuyunca üzüldüm
Peki burçları neden sordun?
Merak ettim, sen başak olarak çok takıyorsundur onu anladım ve üzüldüm
Hm anladım
Bakmayan yok rahat ol
Bu iyi birsry degil güvensizlik yaratır
Normal
Oh be
Normal
Bırak sen onu ilerde sorun çıkarır sana kardeş
Nasıl bir sorun
Gözü dışarda olur
sen bakmıyorsun sanki
Hiç normal değil
Bütün kızlar bakmıyor mu yani?
Kız avcı :)
Hayır tabikide sadık değil seninki ben sevince kör oluyorum
Bence sadık sadece gözü kayıyor
@filozofingen erkek açısı değilmi o
Tamam
Erkek açısı derken?
@filozofingen avcısı
Heh evet ondan
@filozofingen timammmm 🎀
Ahh kleooo o profil nee
@filozofingen 🙄🙄 neymiş
Burdan diyememm ama yakıyooo
Özelde konuşsanıza
Kaşar peynir olabilir
Değil
degil
Nasıl bir bakış?
Boynuz kulağı geçermiş.
geçmiş olsun fazla sürmez
senin yanındda bakıyormu
Dikkat et reis
Rahat ol yanında baksın
sen_kızlara_bakmıyor_musun
ayrıl
Ben aslabakmam
Normal değil
Normal değil
Önce göz kayar sonra akıl..
Nefret ettigim kiz tipi
normal değil
Ayrıl.
Normal falan degıl tabıkıde
Normal değil
Normal değil tabiki