Nişanlım bazen yanından geçen kızlara bakıp duruyor. Bu davranışı normal mi, her erkek yapıyor mudur?

Merhabalar. 2 yıldır ilişki yaşadigim erkek arkadasimla 3 ay önce nişanlandik. Cevremizdekilerin imrenerek baktıgı bir ciftiz, birbirimize saygimiz sevgimiz büyük cok şükür. Beni cok sevdigini biliyorum fakat bazen yanimizdan ya da karsıdan güzel bir kız gectiginde (özellikle açık ya da dar giyinmisse) erkek arkadasimin birkac saniyelik bakıp kafa cevirip tekrar o yöne baktigini defalarca gordum. Bu yuzden tartismalarimiz bile oldu. Her seferinde asla kimseye bakmadigini söyluyor. Bir keresinde de refleks olarak baktim farkli bi amacim yok demisti. Bundan cook önce bir erkek arkadasim hastalik derecesinde kadın kız keserdi ve bana “dünyanin en ahlaklı erkegi bile kadinlara bakar” demisti. Gercekten öyle mi sizce? Bu durumla nasil bas edebilirim?(beni bıktıracak kadar degil ama rahatsiz oluyorum ister isteme)
Nişanlım bazen yanından geçen kızlara bakıp duruyor. Bu davranışı normal mi, her erkek yapıyor mudur?
Cevapla