Kapalı, namaz kilan bir kızla evlenmek ister miydiniz aileniz ne derdi bu duruma?
Cevabın nedir?
Cevapla
Oyle bir zamandayiz ki adi " ahir" namaz kilip kapali olani camiden cikmayip sakali olani bile insan olmaktan aciz "Allah herkezin karsisina Allah yolunda dogru durust temiz insanlar cikarsin namaz kilsin diye tartmam namaza birlikte baslariz insansa eger kalbi temiz ve Allah a inaniyosa meleklerine peygamberine... dogru yolu buluruz zaten birlikte "
31 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar mantikli bir cvap hemde bu yasta... yalni iki farkli yorum.
Normal karsiliyorsun ama baskasi dusuncesini paylasinca laf edyorsun birak kim ne dusunurse dusunsun sen kendini bildikten sonra gerisi giiiic onemli değil
En İyi Cevaplar
Kapalı olmak, namaz kılmak köyü bir şey sanki. Yorumlara baktım yazıklar olsun. Onlar köle diyen var ya yorumlarda. Allah cezasını versin bu cahillerin. Yobazmış ulan doğru yol ne zaman yobazlık oldu. Ben onlara saydırırdım ama dün hesabım iptal oldu şimdi uğraşamam.
Allah onların belasını vercek başka bir şey demeye gerek yok.11 Yorumla
+1 yılAkli basinda olduktan sonra
basi acik olsun namaz kildigi vakitler örtsün
bir kadinin kapali ya da acik olmasindan cok
kisiligi karekteri önemli80 Yorumla
+1 yılAilem isterdi tabi çokta sevinirdi.
Modern Tesettür değilde adam gibi namazında niyazındaysa evlenirim.171 Yorumla- +1 yıl
+++
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
15
Cevap
62Cevap
Ailem laik biri, ama ben maalesef istemiyorum. Açik bir sevgilim oldu 2 yıl çıktık. Ciddi düşünmeye başlayınca kapanmasini, alkol ve sigara icmemesini söyledim maalesef dinlemedi. Benim evleneceğim kizin içki icip sigara icip acik giyinmesini istemiyorum. 2 yıldır kapalı kizlarla görüşüyorum tanisiyorum ama maalesef onlarda namaz kilmiyor, dinini layığıyla yasamiyorlar. Açik resimlerini bana atiyorlar. Açik kizlarla evlenecek erkeklere tavsiye, çok cazip geliyor biliyorum ama çocuğunuza bakacak kadinin kapali olmasi önemli. Çocuğumu açik bir kadina emanet etmek istemiyorum. Bacaginin goguslerinin gözükmesi bakmasi insanlar hoş değil. Bir çon artisi bar kapali kadinin. Şu an kapali ve aşırı muhazafakar bir kizla konuşuyoruz. Amacimiz direkt evlilik ben 25 o 18 yasinda insallah evlenecegiz. Ama çok muhazafakar elimiz bile değmedi kendisi peçeli sadece gözlerini görüyorum ama aşık oldum o gözlere. Kendisi 5 vakit namaz kılıyor. Asla sigara ve alkolu yok. Cocuklari seviyor. Cocuk istiyor hayallerimiz var. Ben o kadar muhazafakar değilim ama onun sayesinde namaza basladim. Allahim nasil et lütfen. Azginda dua cantasinda kuran eksik olmuyor. Böyle bir kizla evlenmek yerine cidden acik kizla evlenmek ilgimi cekmiyor. Diğer turbanli kizlar gibi ayak bilekleri bile gozukmeyen sevgilimke insallah evlenirim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Zaten evlenilecek kız BUDUR. Ben bir müslümanım. Ve haliyle müslüman bir hanımla evlenmek isterim. Kapalı, namazını kılan, ibadetini yapan...
21 Yorumla
Soran+1 yılHelal olsun
+1 yılHerkes ister bence ,
Ama bazi erkekler açık olsun yanima yakişsin falan diyor eşlerinin bacaklarini millete sergilemek istiyor "bakin benimki daha guzel " demek için.
Üst yorumlarda erkeklerin biri demiş iste ismiyorum diye40 Yorumlagerçek namaz insanı kötülükten alıkoyar böle bir kadının yapacağı en son şey erkeğinı aldatmak olur
40 Yorumla
+1 yılKesinlikle Kapalı kızla evleneceğimi söyledim. Anlayışla karşıladılar. Ama çarşaflı olmasın dediler.
Benim için o da farketmez...
Ehli-Sünnet olması lazım ilk önce30 Yorumlakişi insan olsun önce kapalı açık ne önemi var ki edepli namuslu ahlaklı olduktan sonra allah için kapansn benim için ailem için değil namazı da kendisi için kılacak farz olduğu için sonuçta evlilik anlaşmak sevmek sevilmek saygılı olmaktr açık kapalı olmak bir şeyi değiştirmez ki gönlü yüreği temiz olsun ahlaklı olsun.. Not : Ailemde Herkes Kapalı
20 Yorumla
+1 yılInsanin ici onemli kapali ya da acik namaz kilio ya da kilmiyor muhim degil herkez kendisinden sorumlu yeterki insan olsun allah korkusu olsun ailemde boyle dusunur
20 Yorumlavalla o onunla Allah arasında hıc gıremem neyız kı araya ha tabi bıde sevdıysem aılem ne dıyecek be babam kendıne kacırmıs zaten farklı mezhepten :) laf dıyemez bana
10 YorumlaBirçoğumuzun anneleri gibi benim de Annem kapalı ve namaz kılan biri öyle ayıplanacak veya "vebalı" gibi lanse edilecek bir durum değil bu?
Namaz kılmasından ziyade, içinde "Allah Korkusu" var mı? Önemli olan bu.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 526 cevap paylaştı. Yani sevdikten sonra hiç sıkıntınyok sorman bile hata
20 Yorumla
+1 yılLafta %90'ı müslüman bir ülke olduğundan %60-70 civarı ister:)
10 Yorumlaevlenmek isterdim tabiki çünkü bende kılıyorum namazları vede öyle birisini isterim tabiki de :))
10 Yorumla
+1 yılböyle birini istemeyen aile toplansın kendini çöplüğe atsın zaten :)
40 Yorumla
+1 yılkapalı kızlar ya da kapalı kızlara takık kızlar size sesleniyorum
bırakın artık böyle gereksiz sorular sormayı :S10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 634 cevap paylaştı.
+1 yılElbette isterim canımı veririm daha ne isterim örf adet gelenek görenek ahlak bilen kişiyse tadından yenmez can verilir
20 Yorumla Eğitimli ve modern goruslu olduktan sonra kapalı açık farketmiyor. Kişisel goruslere karışmadıktan sonra benim haddime değil onu yargılamak.
10 Yorumla
+1 yılailem benim bu konuda ki görüşüme karışamaz.. isterim tabiki de neden istemeyim..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNasıl soru bu ya :) Her haltı yemiş kızla evlenir misiniz derlerdi önceden buralarda. Ailem çok sevinirdi, niye evlenmek istemeyeyim ki :) Beni de yola sokardı hem, çok isterdim :)
20 YorumlaAilem isterdi tabi çokta sevinirdi. Benim annemde 5 Vakit Namazında Ama Türbanlı İstemem...
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. kapalı ya da acık onemlı degıl onemlı olan ınsanlıgını bılmelı
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen gidip bir ateistle evlenmeyeceğine kendine göre biriyle evleniceğine göre bu soru saçma değil mi? Ego tatminimi yapmaya çalışıyosun ibadetini Allahla aranda yap oraya buraya ilan etmene gerek yok.
30 YorumlaÖyle bir erkekle evlenmek için izin almam ama ben istemem zaten.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. İstemezdim. Hayat felsefeme, yaşam tarzıma ters bir durum bu. Ama aşık olursam ve diğer konularda çok iyi bir uyumumuz varsa olabilir tabii.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 389 cevap paylaştı.
+1 yılNeden kötü birseymis gibi sordun anlamış değilim. Sonucta islam ülkesi ve toplumun bir çok kesimi kapalı. Böyle düşünceleri bırakın artik
00 Yorumla
+1 yılSeni olduğun gibi kabul edemeyenle evlensen de mutlu olamazsın.
10 YorumlaAnnemde kapalı kapalı gelini olduğu için sevinir bile
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 907 cevap paylaştı. dininde imanında olan bir insandan zarar gelmez. tabi ki isterdim. t
12 Yorumla- +1 yıl
Dinde imanda olan birinden zarar mi gelmez guldurmeyin beni!!!
Tekbir sesleriyle madimakta onca insani yaktilar! Bu sadece bir ornegi!
Bu olayin kapalilikla dinle degil!
Merhametle alakasi var!
Insan olmakla..
Gerisi fasa fiso...
Allahla kul arasindaki bir iliski
Aşk İlişkileri konusunda 744 cevap paylaştı. Şu namaz sorularını anlamış değilim. Herkesin dini görüşü kendinedir. Neden insancıl bakmıyorsunuz konuya. Yok namazda şu duayı değilde kevseri okuyor.. O zaman olmaz..
10 YorumlaAilemin hoşuna gider öyle bir istiyor ama sevgilim açık fakat namazını kılar ve ailem için sorun teşkil etmiyor
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılbenim için farketmez içinde sevgi olan herkesle evlenirim ailemde kabul eder
10 Yorumla
+1 yılKötü birşeymiş gibi sormuşsun. Şu kafadan bir kurtulun evvela. Sonra konuşalım.
10 Yorumla
+1 yılKapalı ya da açık önemli değil.
Sevebileceğim insan mı degil mi10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılValla anlaşırsak evlenelim isterdim.. Sen testtürlümüsün
10 YorumlaAcaba o söyledigin gibi biri öyle olmayan birini kabul eder mi
00 Yorumla
+1 yılYaptığım kötü bir şey mi sanki aileniz ne derdi diyosun.
Açık biride olsa kapalı biride olsa mutluluğumu görünce onlarda sevinirler bu duruma.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 650 cevap paylaştı.
+1 yılben ve ailem karsıyız... ailece (tüm aile) sevmeyiz... gereksiz insanlar bize göre.. cünkü onlar köle
413 Yorumla- +1 yıl
kaybol köle.. git erkegine hizmet et...
- +1 yıl
Bildiğin saçmalamışsın. Neresi köle ya da niye köle olsun?
Soran+1 yılVarsın Rabbimin kölesi olayim
- +1 yıl
Kardes tasliyacaklar seni simdi :)) neyse durustsun sonuc olarak biz alevileride sevmez bu tip insanlarin bir bolumu... lisede cok kavga etmistim. Sunnetsizmis ailemizdekiler falan gelde gosterelim demisligimiz bile var :))
ALLAHLA ARAYA KIMSE GIREMEZ!
ONEMLI OLAN KAPANMAK DEGIL ISTE NEYSE HERKES BILDIGINI YAPSIN.
AYRICA HRISTIYANLARI ISI O TURDE TESETTYUR TAKMAK BAS ALTINDAN DUGUM. ATMAK BIZIM DINIMIZDE DE KIMSE ANLAMIYOR.
SAC BOYAMAKTA CAIZ DEGIL AMA SARI SAC BOYATANI GORDUM KAPALILARDA - +1 yıl
Şimdi bu cahiller Islam da kadının köle olduğunu sanıyor. Kapanmak kölelik değil açılıp sacilmak bence modern kölelik. Bu tür Kindar ve yanlış düşünen insanları gördükçe kapanıp bakın neresi kölelik diye yaşam tarzını örnek gosteresim var ama anlamicaklar. Ki zaten onlar için değil önce Allah istedi diye kazanmak lazım...
- +1 yıl
neyse kölelerle konusup zamanımı bosa harcıyamam (:
- +1 yıl
@EcemNazz cok cahilsin keske olsen :)
Mantiga bak modern koleymis!
Kurani bir kere okumamissindir allah bilir! Turbana burun demiyor Allahu teala ortun diyor!
Arada ki farki bir fark etsen keske!
Nice kapali olup ruhu fahise olan kisiler var!
Misal misir carsinda geziyorum ;)
Kot pantolon tunik garip bir baglama sekli ile turbam ayakkabilar hermes bile gozukuyor! Gozde yuzde tonla makyaj!
Sen kapaliysan durum sende de aynidir!
Etrafimda cok yakin arkdsmn annesi kapali sulalesi kapali hic birinde makyaj gormesim!
scontent-b.cdninstagram.com/.../...411312146_a.jpg - +1 yıl
Canım asıl cahil sensin ben açık biriyim ancak Kur an I okudum da Allah in emrini araştırdımda. Ancak senin gibi cahiller böyle on yargı ile birilerine sen boylesindir sen soylesindir diyebilir zaten. Ful makyaj dar kıyafet vs gibi kapanmalari bende tasdik etmiyorum ki ne diye bana bilip bilmeden savunmaya geçip anca laf kalabalığı yapıyorsun anlam veremedim.
- +1 yıl
Benim babam alevi @suslupangle... en yakin arkadasim alevi... beni resimde goruyosundur... din cok ince cizgilerdedir yok kapali makyaj yapiyo yok acigi mini etek giyiyo kimse kimseyi dini acidan elestiremez... biz insaniz gormemiz gerekeni gorururz herseyi bilen goren bir Allah var kimin kalbinde ne var bir o bilir ahlak ne mini etektedir nede turbanda kapanmak kotu bsey mi asla ama kapaliyim diye acigi acigim diye kapaliyi diniyle yargilayamam...
- +1 yıl
Lafim sana degil ki asortikkk lafim ecemnazza gerci seni taktir ettigim yprumumuda okumussundur... bende farkli bir goruste degilim. Sadece bazi konularda cok abartiyorlar ecenazz gibi... ecenazz senin yorumunu okuyup biraz kafasini calistirir insallah sozde din'i destekliyor... camur ata ata... benim en yakin arkdsmn aileside kapaliydi kendisi acikti yalniz dayisi misal babamla. cok yakin arkdslar babam farkli goruste bir partiden ama can ciger kuzu sarmalaridir. Yobaz ecenazz gibiler...
Ama sende oyle bir dusunce yok.
Akli basinda birisin.
Birbirimze saygi duymuyorsak bende o kisiye duymuyorum.
Kimse bilmiyor ki Hz. Aliye giden yol Hz muhammedden, Hz. Muhammede gideln yol Hz. Aliden gectigini... - +1 yıl
Suslupangle bir söz vardır bilir misin cahil insan davul gibi çokses çıkarır. Asortik ben kimseyi yargilamiyorum bende kapalı değilim ama modern kölelik başka bir boyut araştır istersen. Girme cahil ile sohbete ya sinirini zıplatır ya da adabini bozar demişler bende bu sözün doğruluğuna inanarak hoşçakal diyorum suslupangle sen işi mezhep ayrımına kadar getir davul gibi çalmaya devam👏👏
Tabii ki de isterdim. Ailemde ister anlayışla karşılar.
00 YorumlaAnnem benden çok severdi. Ki isterim de.
10 Yorumla
+1 yılUlan şu soruyu sanki bir suçmuş gibi sormanız yok mu.
56 Yorumla
Soran+1 yılYorumları okursan anlarsın neden öldüğünü
Soran+1 yıl*olduğunu
- +1 yıl
Okudum ve çoğuda istiyor. Bizim özümüz budur zaten. Bu soruyu bu şekilde soracak hale geldik artık. Yazık.
- +1 yıl
+ 1 bu kadar yerinde yorum olamazdi
- +1 yıl
Teşekkürler @bitterjotemm
- +1 yıl
Bitterjotemm
+1 yılöyle biri ile evliyim...
12 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar güzel Rabbim mutluluğunuzu daim etsin iki cihanda da ayirmasin sizi.
- +1 yıl
eyvallah darısı başına
Gizli Üye(30-35)+1 yılkötü bir şey mi yaptığı. laikse izin vermez erkeğin ailesi
03 Yorumla- +1 yıl
Laiklikle ne alakasi var?
Laikligi savunup kapali olan cok arkadssim var benim ;) aileside oyle..
Cevap sahibi+1 yılbanane *
Cevap sahibi+1 yıllaikler pek sevmiyo başörtülüleri benm cevremde böyle
Ailem Ve ben isterdim ama karakteri de önemli.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yıltanismakta fayda var goryrm:))
10 Yorumla ne aptalca soru bu anlamıyoruum bu nasıl bı yobazlıktır
00 Yorumlaasla, ailem karışmazdı zaten
10 Yorumla
+1 yılAilem benden önce koşar isterlerdi :)
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖyle bir kız bulsam babam bana rezidans Diker di
11 Yorumla
Soran+1 yılHaha 😊
Evlilik konusundaki en büyük hayalim o zaten.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 783 cevap paylaştı. beni arzularsa neden evlenmiyeyim
10 Yorumlaevlenırım saygı duyarım sekılcı degılım
10 Yorumlaisterim ailemde gayet olumlu karşılar.
10 Yorumla
+1 yılAilem seçimlerime her zaman saygı duyar ;)
10 YorumlaNeden istemiyim ailemde cok olumlu karsilardi.
10 YorumlaIsterim tabiki gonlu kalbi guzel olduktan sonra
10 YorumlaBellı olmaz bazıları sadece sus nıyetıne takıyor
20 YorumlaAilem istemezdi cünki ailemizde kapali hic yok
32 Yorumla- +1 yıl
O zaman ona binaen kapanmalısın :-)
ya hayır tabikide. ss :))
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılailem sevinir öyle bir insanla evlendiğim için
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. namazını kılabilir ama kapalı kızla evlenmem
62 Yorumla- +1 yıl
Kapali kizlarda senle evlenmezmis :)) (-) 2 yapmislar ^-^ artiyi ben yaptim bu arada
Ben sorun etmem ama o beni istemez
00 Yorumla- Devamını Gör (17)
Devamını Gör(62)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kapalı, namaz kilan bir kızla evlenmek ister miydiniz aileniz ne derdi bu duruma?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar