Bazı kadınlarımız evlendikten sonra mecburiyetten de olsa eşinin ailesiyle yaşayabiliyor. Siz iç güveysi olmak ister miydiniz?

#Huzur


İç güveysi sıkıntılı bir durum. Benim ailem böyle bir şey istese bile ilk olarak ben karşı gelirim. Ayrı ev şart.
Ayne knk daha neler, benim annem adamın ömrünü yer valla 🤣🤣🤣🤣😂😂
Ondan ziyade insanın özeli, kendine ait bir yuvası olmalı. Aksi takdirde ben hiç rahat edemem.
O konuda çok haklısın
İstemes
Kesinlikle çok zor durum olsa gerek. Çünkü ev üstüne ev olmuyor. :):
Kızın babası ali ağaoğlu ise yaşarım.
Cevap
60Cevap
Büyük konuştuklarım hep başıma geldi o yüzden büyük konuşmak gibi olmasın ama Siverek erkeğim tabi ki hayır.
yine büyük konuştun öxcjkdjs
Hahaha umarım 🤞
cf.kizlarsoruyor.com/.../...-a802-a7d4e2214b01.gif
gelirse sanırım..
Yok daha neler.. böyle söylüyorsunuz ama evleneceğiniz kişiyi ailenizle yaşamaya mecbur bırakıyorsunuz
Buradan hayranlarına duyurulur falan dermişim ökxjkdn
😄😄
Siverek mi :/
Burda siverekli görmek ne güzel :)
Neden olmasın ki sevdikten sonra giderim ama ayrı bir ev olması daha güzel kendi evinde rahat olursun ama kayin baba evinde zor. Onun kızı olduğu için orda o rahat olabilir 😊😂
En iyisi ne ailene ne ailesine. Ayrı ev şart 😂
Yok ya, ayrı ev olsun. Öbür türlü olmaz ya, bilmiyom 😂
Kendi adıma bu soruya cevap vermeye tenezzül bile etmem, hayatıma alacağım kadına da yaşatmamak için elimden gelen her şeyi yaparım. İğrenç bir durum çünkü.
İstemem bunu isteyecek bir adamla da...
Ailelere çok yakın olmayı bile çok sağlıklı bulmuyorum... kendi yuvamız olabilmesi için...
Benim sevgilim ciddi ciddi öyle teklif etmişti dedim başlayacağımız bir evlilik istiyorum iç güveysi farkli bir olay kalsın evlenmiyorum demiştim 😀
Ahanda sıkıntı yok ben giderim iç güveysi. Kira masrafı derdi yok. :D :D :D :D
Beleşci öxcjkdjs 😂😂
Hahaa alemsin ya 😁
Fırsatçı 😁
Ben böyle beleşci görmedim 😳😂
Hahaha güldürdün gece gece 😄
Gül gül iyidir. Ya işin şakası tabi ama normalde böyle bir şeyi kabul etmem desem de o zaman ki şartlar neyi gösterir bilmem. Kayınpeder tutup başka yere gidip kira vermeyin boş daire var oraya geç derse geçerim açıkcası. Bu zamanda düğün yapmak evlenmek o kadar zor ki insan ne yapacağını ne diyeceğini şaşırıyor ve gerçekten güldürdüysem ne mutlu bana... :) :) :)
Evet , haklı olabilirsin 😕
İyi geceler 😊
bu Aliagoglu yengemin babasi karadenizliymis bende sokk oldummm duyunca
kendisiyle konustumda iyi adam
4 tane torunu var hepside masmavi gozluu bide diger kizlarininkini bilmiyom ama
bide evlilik istemem😂
valla kiz bende sonra ogrendim eve gelmislerdi
Evlendikten sonra ailelerle yaşamayı uygun görmüyorum
Ailem iç güveysi istemez zaten ben de böyle bir şeye müsaade etmem.
ben almam o erkeğı, Adam olan erkek iç güveysı olmaz..
İlerisinde sorunlar çıkacağı besbelli. Bu çok zor bir durum.
o bir evlilik olmaz bence ve o hayat sana aitte aynı zamanda
Ben tipsizim evleneceğim kız benimle bile yaşamak istemez ki.
Seviyorsam Eyer Yapacak Bişey Yok Tek Yeterki Sevdiğim Mutlu Olsun Gerisi Boş ☺️
Ali agaogluda ne gitmiş 😂
Bilemiyorum karşımdaki insana olan sevgime ailesine bağlı
Ben kızdan vazgeçemem böyle bir sebepten ötütü, birkaç sene yaşarım gerekirse
Buyuk konusmak istemiyorum ama cok zor olur ya olmaz
Ben kendi ailemin yanında rahat edemem onun ailesinin yanında hiç olmaz
Olabilir ama bir süreliğine olsa daha iyi olur hep öyle kalacak değil ya of ya ne güzel olur keşke diyorum of of
Baba boşuna dememisler durumum iç güvey dinden hallice..
Sorun değil sevdgim bey olsun heryerde yasarım onunla
Sağlık sorunları olmadığı sürece istemezdim.
Kimsem yok geniş aile olurduk iste isterdim belki bilemiyorum ailesine göre değişkenlik gosterir
İlk 3- 4 yıl onlarla geçsin sonra kendi evinize hergun pompalamasyon
Evlenmem, bana göre değil.
Parası varsa kızın ve ailesinin neden olmasın
Eğer gerçekten mecbur değilsem kabul etmem.
Kadının imkanları daha çoksa neden olmasın ki.
nah olurum kasaba minnetimiz olmaz efedim
Yok ya hoş bir durum değil o
Bu adamın kızıyla evlenmem ben
Ay olmasın zaten istemem
evet diyen kaç kişi çıkar acaba
evlenmem asla o hatayı yapmam
İstemem benim evim benim hayatımdır
Detaydaki resim cok komik ya koptum😂😂
Hayır istemezdim.
Bu devirde. Şaka gibi
Sıkıntı yok eve bile bakabilir 😆
Bilmem erkeklere sormk lazm
Yok artık:):) belli olmaz orası ama
Ev ev üstune olmaz derim
Katlanmak zordur ama örneği çok
Hayır sen olmak istermiydin peki.
İç güveysi olmak ayrılıktan daha beterdir 😐
Komik bir durum olur. Çok saçma
Hiç bir şekilde evlenmem ki zaten
gerek yok evim var Allah a şükür :)
Kadınına göre değişir.
Ali Ağaoğlunun kızıysa olabilir
Asla! O evlilik değil evcilik olur.
Ben istemem
Hayir olmaz
Hayır
Ev ev üstünde olmaz.
Hayır aslaa
Duruma göre değişir.
Ben etmezdim 😄
Hayır istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar