Uzun yıllar süren yakın arkadaşlık sizce sağlıklı bir ilişkiye dönüşür mü?

Merhaba herkese ort. 5 yıllık bir arkadaşlığım var üniversite başlangıcında tanışmıştık üniversite boyunca görünüşte sevgili sanılabilecek kadar yakındık ama sadece arkadaştık herkes kendine göre takılıyordu benim de öyle bir düşüncem yoktu bu süreç içinde onun birkaç ilişkisi oldu ama baya kısa sürdü, benim de yani çevrem falan filan derken comfort zoneum bozulmasın diye pek ilişki muhabbetlerine girmedim, son 1-2 sene baya bi yakınlaştık (birbirimiz hakkında bilmediğiniz şey yok) ve aynı şehirde yaşıyoruz oraya geri döndük şu anda hafta içi çalıştığımız için her gün konuşuyoruz hafta sonları da buluşuyoruz ve ben bu süreçte kendisinden baya bi etkilendim ne yapmalıyım?

Uzun yıllar süren yakın arkadaşlık sizce sağlıklı bir ilişkiye dönüşür mü?
Cevapla