Merhaba herkese ort. 5 yıllık bir arkadaşlığım var üniversite başlangıcında tanışmıştık üniversite boyunca görünüşte sevgili sanılabilecek kadar yakındık ama sadece arkadaştık herkes kendine göre takılıyordu benim de öyle bir düşüncem yoktu bu süreç içinde onun birkaç ilişkisi oldu ama baya kısa sürdü, benim de yani çevrem falan filan derken comfort zoneum bozulmasın diye pek ilişki muhabbetlerine girmedim, son 1-2 sene baya bi yakınlaştık (birbirimiz hakkında bilmediğiniz şey yok) ve aynı şehirde yaşıyoruz oraya geri döndük şu anda hafta içi çalıştığımız için her gün konuşuyoruz hafta sonları da buluşuyoruz ve ben bu süreçte kendisinden baya bi etkilendim ne yapmalıyım?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 