Nişanlımla ayrıldık ama ikimiz de pişmanız, o geri dönmek istemiyorsa ben ne yapmalıyım?

3 ay önce tamamen ayrıldık, ikimizin de hataları vardı ama sorunları çıkartan taraf bendim. Geçen arkadaşıyla konuştum onun da pişmanlıkları var biraz zamana bırakın dedi. Ben de ona yazdım ama bana tamamen bitti sakın beni rahatsız etme dedi. Hangisi doğru söylüyor ne yapmalıyım

Nişanlımla ayrıldık ama ikimiz de pişmanız, o geri dönmek istemiyorsa ben ne yapmalıyım?
Cevapla