Sevgilimin arkadaşının laubali konuşmasına müsaade etmesine ve gece üçte eve gelmesine karşı gösterdiğim tepkide haksız mıyım?

Erkek arkadaşım arkadaşına yardıma ev taşımaya gitmişti. Gece üçü buldu. Ben de daha makul bi saatte geçmesini bekliyordum. Arkadaşı aradı diyor ki rahatsız etme bugün benimle işimiz var hattı meşgul etme tarzında şakalar yaptı laubali bi şekilde. Arkadan da erkek arkadaşım saçmasapan konuşma diye uyarıyodu. Bir şey demedim kapadım eve geçince de napabilirim başka kimse yok yardım ediyorum annesi kal falan dedi kız trip atıyo ben eve mi geçiyorum demeliydim falan dedi bende ister istemez soğuk yaptım mesajlara dönmedim. Sonra da Allah'a emanet iyi geceler dedim. Noluyor falan diye yükselirken görüldü attı. Bugün de mesaj falan yok. Ne yapmalıyım sizce bu davranış neden hani? Ayrıca arkadaşının benimle o tarz konuşmasına müsaade etmiş olması aşırı irite etti. Evet arkadaşıyla tanıştım ama bir kez oturduk kalktık bu yani. Ayrılıyoruz sanırım :)
Sevgilimin arkadaşının laubali konuşmasına müsaade etmesine ve gece üçte eve gelmesine karşı gösterdiğim tepkide haksız mıyım?
Cevapla