Erkek arkadaşım arkadaşına yardıma ev taşımaya gitmişti. Gece üçü buldu. Ben de daha makul bi saatte geçmesini bekliyordum. Arkadaşı aradı diyor ki rahatsız etme bugün benimle işimiz var hattı meşgul etme tarzında şakalar yaptı laubali bi şekilde. Arkadan da erkek arkadaşım saçmasapan konuşma diye uyarıyodu. Bir şey demedim kapadım eve geçince de napabilirim başka kimse yok yardım ediyorum annesi kal falan dedi kız trip atıyo ben eve mi geçiyorum demeliydim falan dedi bende ister istemez soğuk yaptım mesajlara dönmedim. Sonra da Allah'a emanet iyi geceler dedim. Noluyor falan diye yükselirken görüldü attı. Bugün de mesaj falan yok. Ne yapmalıyım sizce bu davranış neden hani? Ayrıca arkadaşının benimle o tarz konuşmasına müsaade etmiş olması aşırı irite etti. Evet arkadaşıyla tanıştım ama bir kez oturduk kalktık bu yani. Ayrılıyoruz sanırım :)
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
