Normal konuştuğum arkadaş (erkek), beni evine çağırdı, bu sinsi ve niyetinin hoş olmadığı anlamına geliyor dimi?

Bir hafta boyunca aradım telefona hiç bakmadı görmesine rağmen. Ara diyor hem. Arama da demiyor! Sırf telefonda bekletmeye çalışmak için ! Bugün mesaj yazdı iyi değilmiş hemen gel eve , dedi ! Amacı intikam dimi?

Normal konuştuğum arkadaş (erkek), beni evine çağırdı, bu sinsi ve niyetinin hoş olmadığı anlamına geliyor dimi?
Cevapla