Eski sevgilim konuşmak için evine çağırdı sizce amacı sadece konuşmak mı?

hastayım dışarda soğuk yemiyim evde konuşalım diyor reddettim ama bana güvenmiyor musun sadece konuşcaz sorunlarımızı düzeltecez diyor. gitmeli miyim belki cidden sadece konuşuruz?
Güncellemeler
+1 yıl
ayrılalı 1 hafta oldu bu arada 3 yıllık ilişkiydi 4. ayrılık oluyor bununla birlikte
Güncellemeler
+1 yıl
bitti reddettim numaranı siliyorum hayatta başarılar dedi ve sildi numaramı amacı da belliymiş
Eski sevgilim konuşmak için evine çağırdı sizce amacı sadece konuşmak mı?
Cevapla