Evliyim evime eski sevgilimi çağırdım sohbet ettim. Bir sıkıntı olur mu acaba?

5.5 sene sevgili olduk. Evlenemedik ayrıldık. 2 sene sonra ben evlendim. 1 senedir evliyim. Eşim işteydi kendisi bana tebrik mesajı atmıştı, sohbet etmek istedi. Bende çağırdım çay demledim , kurabiye - kek yaptım sohbet ettik sadece. Kendisi de nişanlanmış. Evlenecekmiş. Düğün albümümü falan gösterdim. Eskileri konuştuk 2 saat sonra gitti başka bir şehirde oturuyor kendisi. Acaba bir sorun olur mu? Telefonlarımızı falan almadık öyle bir samimiyet olmadı.

Evliyim evime eski sevgilimi çağırdım sohbet ettim. Bir sıkıntı olur mu acaba?
Cevapla