Flörtüm evine çağırdı, reddettim diye bir daha konuşmadık. İlla kötü niyetim mi var, oturup konuşacağız dedi. Güvenmemekte haklı mıyım?

Parklarda buluşmak istemiyorum dedi isim oluyor müsait olamıyorum ev tutalım konuşuruz uzun uzun dedi reddedince yazmadı gün boyu , kötü bir niyetim olsa her yerde yaparım dedi? Henüz 3 haftadır tanıyorum
Flörtüm evine çağırdı, reddettim diye bir daha konuşmadık. İlla kötü niyetim mi var, oturup konuşacağız dedi. Güvenmemekte haklı mıyım?
Cevapla