Bizden bir halt olmaz dedi, sizce haklı mı ne yapmalıyım?

Daha yeni barışmıştık, yeni söz verdim ona kavga olmayacak diye habire kavga çıkarmıcam diye. Ama gene dayanamadım. Bu sefer regl etkisinden ama. Tuttum geçmişinden kavga çıkardım ama çok saçma bişeyden dolayı. Ee regl olduğunun farkında ama dayanamıyor alttan al al.
"yine kavga çıkarmak için arandın bişey bulamadın geçmişe taktın yok yok bizden bir halt olmaz" dedi. Haltı ben kibarlaştırdım şu an hatta...

Her şeyi mahvetmek ve ya düzeltmek benim elimde değil mi
Bizden bir halt olmaz dedi, sizce haklı mı ne yapmalıyım?
Cevapla