Eski sevgilim ayrılmak istedi ayrıldık. Ayrıldıktan 1 ay olmadan sevgili yapmış sonra ayrılmış baktım bana yazmaya başladı tekrar olmak için ben ona o yüzü vermedim Her gün yazdı
gittiğim yerlerde karşılaştığımızda masama geldi ben yine yüz vermedim sonra sevgilisi ile barışmış kız bana hakaret edici mesajlar attı sanki ben onun peşinden koşuyormuşum gibi lanse etti direkt engelledim o mesajlardan sonra ona tek kelime bile etmedim sevgilin bana bunları söyledi diye gerçi haberi vardır ya da kız onun telefonundan yazdığı için görmesin diye belki silmiştir mesajları atar atmaz engelledi beni
Yine ayrılmış kaç aydır sosyal ağlardan profilime bakıyor resimlerime bakıyor beni ekliyor sevgilisi o lafları söyledi diye ağzının payını veremedim diye sinir küpüne döndüm. Tahammül edemiyorum
Annesi beni çok seviyor onun hakkı emeği var diye ters çıkmak da istemiyorum ama yazmamak için de zor duruyorum
sen de sevgilin de benden uzak durun diye yazsam mı belki mesaj olayını bilmiyorsa sorar ben de söylerim rahatlarım hiç olmazsa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer