7 yıllık ilişkide evlilik arifesindeyim ama duygusal ve fiziksel tatmin yoksa devam etmeli miyim?

Evlenmeyi düşündüğüm 7 yıllık oğlanla konuşuyoruz

Yorulmuş evinde uyuyacak diyor ki

keşke burada olaydın sarılıp uyuyaydım

Dedim ki sarılırdım öperdim, yanaklarını severdim, masajlar yapardım

Canım herif diyor ki ben bana dokunulmasından hoşlanmıyorum, masaj yapsan uykum kaçar. Dümdüz sarılıp uyuyayım kokun yeter

He bok beyinli zaten hemen yarın gelip bunları yapacağım, güzel bir ambiyans olmuş bir şeyler paylaşıyoruz hemen orada sınır çiziyor

O yazdıklarımı sildim daha da mesaj atmadım

Sinirden çatlıyorum, her şeyde aynısını yapıyor. Tiksinmeye başladım artık

7 yıllık ilişkide evlilik arifesindeyim ama duygusal ve fiziksel tatmin yoksa devam etmeli miyim?
Cevapla