4 yıllık ilişkim var yaşım 26 hala evlilik düşünmüyorum aşık mı degilim?

Evlilikten korkuyorum kendi ailemle zor uğraşırken bide onun ailesiyle uğraşmak istemiyorum insanlara tahammülüm çok düşük, 1 yıldır memurum tek yaşıyorum her seyimi kendim yapabiliyorum istediğim zaman arkadaşlarımla tatil vs ben anormal miyim dusunmemekte herkes baskı yapıyor soğudum artık kafam rahat istediğimi yapabiliyoken bide niye saçma sapan şeylerle ugrasayim anlamadım aşık mı degilim çocuk da istemiyorum 2 kedim var onlar yetiyor. cocugum gibi. Herkes evlenmedigim için mutsuz olduğumu zanneediyor tam tersi çoğu evlilerden daha mutluyumdur arkadaslarimin koca tarafından neler çektiğini ben biliyorum tek hayalim dünyayı gezmek geçen sene Karadeniz turu yaptım sadece kendim için yaşıyorum. Erkek arkadaşım da baskı yapıyor farklı sehirlerdeyiz o da memur istemiyorum düşünmüyorum dedikçe darliyor annen bulsun sana kız ev kızıyla evlen diyorum onu da anlamıyor hayallerimiz çok farklı
4 yıllık ilişkim var yaşım 26 hala evlilik düşünmüyorum aşık mı degilim?
Cevapla