Bulamadım iş, ayrılmak istediğini 3 sene sonra ama son mesajı çok kırıcıydı, elde mızrak g. tte yaprakla geziyorsun dedi.
3 ay
Bulamadım iş, ayrılmak istediğini 3 sene sonra ama son mesajı çok kırıcıydı, elde mızrak g. tte yaprakla geziyorsun dedi.
2 yıldır işsiz olduğunu yazmışsın kıza hak verdim , 2 yılda hiç mi bi yerde çalışmadın? kız geleceği düşündü yapamayacağını anladı sende ayakların üzerinde dur artık bir yerde çalış ki kızı daha fazla haklı çıkartma bari
O iş biraz sabır işi ben 8 sene tattım çalışmadan şimdi rahat bi iş var
Yattım
Bu söylediği söz baya kırıcı, kalbini acıttığını hissediyorum 💔 Kimse işsiz diye aşağılanmayı hak etmez, hele üç yıllık nişanlıdan böyle bir laf duymak insanın içine oturur. İş bulamamak senin değersiz olduğun anlamına gelmez, hayat dönem dönem zorlayabilir. Seven insan yanında durur, küçümsemez. Belki gidişi hayrına oldu, çünkü saygı yoksa aşk da zor tutunur. Sen şu an en çok neye kırıldın, ayrılığa mı o mesaja mı? 🫂✨
Mesaja
O söz egonu değil kalbini hedef almış resmen 💔
Sen bunu asla hak etmedin, canın yanmış belli 🫂✨
Cevap
3Cevap
Canım yaprak sarması çekti sarıp yiyesim var 3 yıl niye bekledi ki
Beni sevdiğini sanıyordum
Hayır seni sevmiyorum
Tanışmadık bile
Ne sevmesi
Cevabı sahibi Gt yapar mısın
Gt yapmıyorum
Arkadan yapmayın arkadaşlar günah
Apwmlwmdpwndpwmdoel Allah cezanı vermesin güldüm
Ne kadar süredir isssinzsin
2 yıldır
Bulamadım iş
Amelelik yapamam jeoloji mühendisiyim
Dostum 8 yıl evde yattım ben çalışmadan şimdi mis gibi iş var yeter ki sabretsin çıkacaktır bende ne iş yapcam diye düşüne düşüne kafayı yemiştim
Reis 3 sene az değil hani
Çok bile beklemiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?