3 yıllık nişanlım işsiz olduğum için nişanı attı haklı mı?

Bulamadım iş, ayrılmak istediğini 3 sene sonra ama son mesajı çok kırıcıydı, elde mızrak g. tte yaprakla geziyorsun dedi.

3 yıllık nişanlım işsiz olduğum için nişanı attı haklı mı?
Cevapla