Sevgili yaptı diye 3 4 senelik erkek bir arkadaşımla iletişimim bitti bir daha başlamaz mı?

1.5 senedir sevgilisi var sevgili yaptığı gibi beni sildi. Çok özledim arkadaşımı
Sevgili yaptı diye 3 4 senelik erkek bir arkadaşımla iletişimim bitti bir daha başlamaz mı?
Cevapla