1.5 senedir sevgilisi var sevgili yaptığı gibi beni sildi. Çok özledim arkadaşımı
3 ay
Selam, arkadaşın bi sevgili için seni silmiş o sevgilisinden ayrılırsa bile onu affetme 4 senelik arkadaşlığı tek kız için silen bir insan gün gelir yine yeni bir kız için siler seni
Bunu yaşamak cidden kalp burkar ya… 3-4 senelik bir bağ bir anda silinince insan kendini değersiz gibi hissediyor 💔 Ama şunu bil, onun sevgili yapınca seni tamamen hayatından çıkarması senin değerini azaltmaz. Belki denge kuramadı, belki ilişkisinde sınır koydu. Özlemen çok normal 🤍 Sence onunla sakin bir şekilde bir kez konuşma şansın var mı, yoksa tamamen kapıyı kapattı mı?
Cevap
5Cevap
Başlamaz, zaten başlamasın da. Ben de sevgilimin kız arkadaşı olmasını istemezdim, eminim sen de istemezsin
Ayrılırlarsa başlar mı peki? Daha yaşımız genç 21 yaşında o
Canım sen bu çocuğu arkadaş olarak görmüyor olabilir misin? Hislerin mi var ona karşı?
O benden hoşlanıyordu aslında. Bir ara denedik de yürümedi ciddi bir şey yok ufak bir beğenme var sadece.
Haydaa senden hoşlandığını bildiğin biriyle nasıl arkadaş olabildin? Hayır bir de denemişsiniz yani
Çok değer veriyordum işte. Abartmıyorum 1 hafta sürdü en fazla denememiz ondan kısa süre sonrada bu kız çıktı işte.
İlk başta arkadaştık sonradan ilgisi oluştu
İlişkisi biterse geri döner
Bende onu merak ediyordum da 1.5 senedir kızla birlikteler bitecek mi belli değil dldkdodn
Haklısın
Verseydin seninle devam ederdi, alttan alta sana asıldığı dönemler olmuştur, seni yokladığı
Bir kız için seni bırakandan arkadaş olmaz
Haklısın
Sende ne şeysin yaa
vayoe engelle gitsin
Baslamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?