Hayalindeki erkeği bi sal artık nolur dediler mi size hiç

Hayalindeki erkeği bi sal artık nolur dediler mi size hiç

En iyisi beklentileri bırakmak
Hepimizin kafasındaki kriterleri bile silen yerle bir eden birine gidip vuruluyoruz aslında
Hayalimdeki kişiyle hayatımdaki kişi çatışıyor
Hayat bana Arzu ettiğim erkeği değil ihtiyacım olan erkeği veriyor
Erkekler içinde bu böyle umduğunla değil bulduğunla..
Erkekler kadı lar kadar ince düşünme yetisine sahip değiller bu yüzden irili ufaklı hatalar yaparız, bu saygısız, sadakatsizlik, değersizlik hissi olabileceği gibi sevgi ve ilgi sınırları ileda alakalı olabilir. erkekler hatalıdır her zaman haklısın diyip uzatmamak gerek bence 😊
Bence burada mesele “engel olmak” değil, beklenti çakışması olabilir 🤍 Sen birinin hayalisin, ama o da kendi hayalini yaşıyor. İnsan aşık olunca bırakmak zor geliyor, çünkü umut bırakmaktan daha tatlı geliyor bazen 💫 Ama gerçek şu ki karşılıklı değilse saadet zor. Sana “hayalindeki erkeği sal” dedilerse, belki de netlik eksik kalmıştır. Sence açık açık konuşuldu mu bu durum? 💭✨
Cevap
1Cevap
Çünkü kadınların çoğu sadece kendini düşünüyor
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?