Erkeklerin "Güzel Kızım" hitabından etkilenen var mı?

Yauşak bana dün yazdı 27 yaşındaymış ben de 31 yaşındayım konuştuk falan neyse nasıl iltifatlar falan nasıl hoşlanmış gibi yapıyor sadece internetten yazışmayla bak bu. Ben de yüzüne birden pek bir lovebombing yaptın falan dedim. Neyse bu böyle güzel güzel yazdı etti. Ben buna sadece bir kez günaydın dedim şu saate kadar da yazmadım bir baktım beni takipten çıkmış engellememiş ben buna ne oldu niye çıktın takipten dedim. Neymiş ben garip davranıyormuşum isteyip istemediğime karar veremiyormuşum ben de iyi ne diyelim kısmet değilmiş dedim sonra ilk defa bir kadının tenine dokunmadan hissettim sen değerlendiremedin demiş ba ba ba ba ne demek lan bu? Neyi değerlendirecekmişim? Ne var ki değerlendirilecek? Zaten gelecek vaat etmiyor belli yani. Bir de güzel kızım diyor bundan etkilenen karı kız var mı lan? Benim anamdan babamdan başka biri bana güzel kızım diyemez. Bu bana çok ensestvari geliyor. Ve üstünlük belirtiyor. Engelledim geçtim ben de. Konuşmak istemese direkt engeller geçer. Engellememiş açık kapı bırakmış lavuk.

Erkeklerin "Güzel Kızım" hitabından etkilenen var mı?
Cevapla