Beyler kızların size "erko"demesi hoşunuza gidiyor mu?

Soruma katılımın çok olmasını istiyorum. Çünkü çoğunluğun bu konudaki düşüncelerini merak ediyorum.

ERKO
ERKO
Güncellemeler
1 yıl
ERKEKLER, BEYLER ben "erko" kelimesini itici buluyorum, hiç kullanmadım, kullanmam da haz etmiyorum okey... Yani bana çemkirmeyin Madem erko değil erkeksiniz "Erkek gibi centilmence cevap veriniz" karşınızda kadın var. Saygılı olun🙋
Beyler kızların size "erko"demesi hoşunuza gidiyor mu?
Cevapla