• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

"Kızım olsun"diyen erkekler çok tatlı değil mi sizce de?

kodespana
kodespana Takip Et
Xper 5 Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Kızim olsun.. prensesim olsun gözleri annesine benzesin diyen erkekler cok tatli oluyo sizcede öyle değil mi Hanımlar?
"Kızım olsun"diyen erkekler çok tatlı değil mi sizce de?
Cevapla
Erkek Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Marjinaliniz
    Marjinaliniz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36 , eic 44%
    +1 yıl

    Evet birçok erkek arkadaşım ileride kızım olsun derdi. Onlara neden diye sorduğum zaman ise, her erkek sevdiği kadından bir tane daha ister demişti bir tanesi :) işin garip yanı eski sevgilim de aynı cevabı vermişti.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • elestiriuzmani
    elestiriuzmani Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 49%
    +1 yıl

    AynEn oyle valla.. benim eski sevgilim derdi hatta her kiz cocugu gordugunde gozlerinin ici parlardi gel de sevme ya (:

    1
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :)) bilmez miyim

      Yorumla
  • Erdalgn
    Erdalgn Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 51%
    +1 yıl

    Kızı olmasını isteyen bir erkek kadına değer verir kılına zarar gelsin istemez hem kendisinden hemde çevreden bütün kadınlara saygılıdır koruyucudur şevkatlidir.

    8
    4 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İşte bu :)

      Yorumla
    • Braveboy49
      Braveboy49
      +1 yıl

      Aynen kardeşim helal olsun. Bende kızım olmasını çok istiyorum. İNŞALLAH.

      Yorumla
    • Erdalgn
      Erdalgn
      +1 yıl

      [![image](i.hizliresim.com/.../oArGmQ)

      Yorumla
    • Erdalgn
      Erdalgn
      +1 yıl

      İnşallah sağlığı yerinde nur topu gibi güzel bir kız çocuğu çok uyuttum gögsümde saçlarını kokladım hepsinin tek tek içeme çektim kokularını bende uyudum huzur var

      Yorumla
  • cengavervflı
    cengavervflı Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    şu tatlılığa bak bunu yaşamadan ölümücen l*n ben 38.media.tumblr.com/.../...hfiaAN1u967xao1_500.gif

    6
    2 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Of f:)) yaşarsın inşallah

      Yorumla
    • cengavervflı
      cengavervflı
      +1 yıl

      inşallah :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

46

Cevap

117

Cevap

  • Ceyces
    Ceyces Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 36%
    +1 yıl

    Bak bakalım ne sormuşum ben geçen hafta. Tatlı mıyım? :D

    www.kizlarsoruyor.com/.../q2450380-bir-kizim-olsun-istiyorum-sadece-bunun-icin-evlenilir-mi

    2
    5 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Tatlı tesadüf:)

      Yorumla
    • Ceyces
      Ceyces
      +1 yıl

      Tesadüf olduğunu biliyoruz :)

      Tatlı mıyım diye sordum ben :D

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Tatlısiniz işte daha ne diim :D:D

      Yorumla
    • Ceyces
      Ceyces
      +1 yıl

      Tamam teşekkür ederim :D

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
  • CoMoCiKo
    CoMoCiKo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Evet Çok Tatlı Olurlar Nedense :) Çünkü O An Doğru Duygularını Paylaşırlar
    Zamanın'da Sevdiğim Kişiye Bende Söylerdim Ama Artık Sevdiğim Kız Başka Biriyle Evlendi :'( Allah Onu Mutlu Mesut Etsin Olsun Ne Yapalım İşalla Birgün Karşıma Bana Güven Veren Biri Çıkardiye Ümit Ediyorum...

    1
    4 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Off :( üzüldüm.. umarım sizinde hakkınızda hayırlısı olur güzeller güzeli kızınız olur

      Yorumla
    • CoMoCiKo
      CoMoCiKo
      +1 yıl

      Teşekkür Ederim Cümlemizin :)

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
    • CoMoCiKo
      CoMoCiKo
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • atesaygun
    atesaygun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    kız çocukları inanılmaz tatlı, sıcakkanlı oluyor. muhtemelen 2. defa aşık olucaz. ama büyüyeceğini düşündükçe erkek arkadaş falan, daha şimdiden başıma ağrılar giriyor.

    2
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Haha:))

      Yorumla
  • Epilepsimir
    Epilepsimir Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 35%
    +1 yıl

    Gogsume koyup uyuyasim var , hayaletmesi bile çok huzur verici. Allah olmayacak şeyi hayal ettirmezmis derler. Amin ^_^

    3
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Amin :)

      Yorumla
  • yuceinsan
    yuceinsan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Tatlı mı bilmiyorum ama minik elleri olan kücük bir kız cocugum olsun isterdim Benim tatlı olmam degil sorun onun tatlılıgı ne şirin olur umarım herkeze nasip eder

    2
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İnşallah :)

      Yorumla
  • Braveboy49
    Braveboy49 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bende kız çocuğum olsun çok isterim. Aslında sağlıklı olması önemli. Ama böyle onun tatlılığı, masumlugu, annesine benzerliği falan çok güzel olur.

    2
    2 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İnşallah yaa:))

      Yorumla
    • Braveboy49
      Braveboy49
      +1 yıl

      İNŞALLAH :)

      Yorumla
  • nabergencler
    nabergencler Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 36%
    +1 yıl

    Aha benden bahsediyor
    Çok tatlıymışım da haberim yokmuş

    2
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Pink_Floyd
    Pink_Floyd Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Şekil a. www.kizlarsoruyor.com/.../q2493874-ruyamda-kizim-oldugunu-goruyorum

    1
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :)) inşallah gördüğün rüya gerçek olur

      Yorumla
  • Dengesizz
    Dengesizz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet çok tatlı
    s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...364781ef2a.jpg

    2
    0 Yorumla
  • AloneLaWYeR
    AloneLaWYeR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Kızım olsun ama en çok yine annesini severim ben :)) Kızım olsada adını Lavinya versem :)

    2
    2 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Lavinyaa :) cok güzel

      Yorumla
    • AloneLaWYeR
      AloneLaWYeR
      +1 yıl

      hıhı evet özgürlük, hayalimdeki muhteşem sevgili anlamlarınada gelmektedir.

      Yorumla
  • krkklp
    krkklp Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Hayirlisini istemeliyiz ama tabi annesi gibi bir kizim olsun isterim sonrada bana benzeyen bir oğlum. Bir zamanlar çok istiyordum.

    1
    10 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İnşallah olur :)

      Yorumla
    • krkklp
      krkklp
      +1 yıl

      Amin ama artık öyle bir istegim kalmadı.

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      bir gün karşına biri çıkar ve sen yine olmasını istersin eminim :)

      Yorumla
    • krkklp
      krkklp
      +1 yıl

      Çıkabilir ama bir daha ayni duyguları yasayamayabilirim

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Umutsuz olma :(

      Yorumla
    • krkklp
      krkklp
      +1 yıl

      Umudumu kaybettim sende asma yüzünü bosver. Bak ben duygularimi ifade etmeden yaşıyorum.

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Sende öyle düşünme.. hayat güzel her şeye rağmen :)

      Yorumla
    • krkklp
      krkklp
      +1 yıl

      Belki bir gun biri cikarda herseyi unutturur diyelim gitsin

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Evett inşallah.. çıkacak tir :)

      Yorumla
    • krkklp
      krkklp
      +1 yıl

      Amin inşaAllah

      Yorumla
  • Sevdosha
    Sevdosha Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Bence de çok tatli, tabi biliyorlar kiz cocuklarinin babalarina düskün olduklarini

    1
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Evett :))

      Yorumla
  • cilgin-haritaci
    cilgin-haritaci Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Allah in izni ile bir kizim olsun. Ismi Aybüke Funda olsun. Agirligi efendiligi anasi gibi olsun delikanliligi da ismini aldigi dostum gibi olsun insallah. Ama onun kadar cok konusmazsa iyi olur :))

    1
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :Dinsallah

      Yorumla
  • Sezermmm
    Sezermmm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Aaa ben çok tatliymisim da haberim yokmuş ben hep kızım olsun istemişimdir :) hatta bikez kız sormuştu neden kız istiyosun hani erkek istiyodun diye bende annesine benzesin diye demiştim aşık olmuştu bana :)

    1
    6 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :) hhaha :)) biz kızlar etkileriniyoruz bundan yalan yok :)

      Yorumla
    • Sezermmm
      Sezermmm
      +1 yıl

      Ama gerçekten kız çocuğu çok farklı sevimli hemde annesine benzer iyi yani.

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Evet :)

      Yorumla
    • Sezermmm
      Sezermmm
      +1 yıl

      Ağzım kapanmıyor gülmekten senin ya amma hoşuna gitti :)))

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :)) napiimm

      Yorumla
    • Sezermmm
      Sezermmm
      +1 yıl

      Iyi iyi aferin sana belliki sende kız istiyosun :)

      Yorumla
  • Eski-Kitap
    Eski-Kitap Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 531 cevap paylaştı.

    Kız isteyen erkekler çok iyi baba olurlar. Bende ilk çocuğumun kız olmasını istiyorum.

    1
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İnşallah :)

      Yorumla
  • ilyo06
    ilyo06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    kızımın olmasını çok isterim. babalarına çok düşkün oluyolar :D :D ama bunun tatlı göründüğünü ilk defa duyuyorum :D

    1
    3 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Çok tatlı hemde:)

      Yorumla
    • ilyo06
      ilyo06
      +1 yıl

      teşekkürler o zaman :D seninde bir kızın olur inş :D

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İnşallah :)

      Yorumla
  • themarmarasea
    themarmarasea Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.

    Profilime tıkla başka bişi söylemiyorum Soru benim için sorulmamışmı sizcede :) @ohadiyorummm @mammamiaa

    1
    3 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Aynen ya resmen senin icin :))))

      Yorumla
    • ohadiyorummm
      ohadiyorummm
      +1 yıl

      Hahah bebek hastası ya :))

      Yorumla
  • SRBug
    SRBug Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    bu sizin için ilgi çekici bir durum muydu? ben şahsen kızım olsun isterim ama bu durumun kızlar tarafından bu şekilde karşılandığından haberim yoktu :S

    1
    12 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Artık biliyosun:D

      Yorumla
    • SRBug
      SRBug
      +1 yıl

      sanırım sen aradan sıyrılmışsındır.. çünkü bunu söylediğimde pek de "ay ne tatlı" gibi bir tepki almıyorum :D

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İçimizden dioruz :D :D

      Yorumla
    • SRBug
      SRBug
      +1 yıl

      dıştan deseniz de biz erkeklerin de gönlünü alsanız fena mı olur :))

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :)) olmazz

      Yorumla
    • SRBug
      SRBug
      +1 yıl

      siz kızlar yok muuuu... hep erkeklerden bekliyorsunuz herşeyi =)) bizim de duygularımız var

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :D cok tatlisin :D oldu mu

      Yorumla
    • SRBug
      SRBug
      +1 yıl

      oh be biraz olsun kendime geldim. p

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • SRBug
      SRBug
      +1 yıl

      sen kız çocuğunu isteyen bir erkeği neden bu kadar çok arzuluyorsun?

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Yok hoşuma gidiyo sadece.. babam ve dedemde hep kızı olsun istemiş.. hepte öyle olmuş.. eski sevgilim de öyle isterdi ne biliyim hep cok tatli bulmusumdur saçma belki ama :))

      Yorumla
    • SRBug
      SRBug
      +1 yıl

      estağfrullah, saçmalıkla ne alakası var. herkesin kendine göre bir düşüncesi var =) açıkçası böyle düşünüyorsan çok çekici. genelde çevremdeki kızlar hep oğlum olsun babasıyla arkadaş olsun kafasında..

      Yorumla
  • TheTwilightSamurai
    TheTwilightSamurai Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    kızım olsun onu çok iyi yetiştireceğim zihnen ve bedenen..

    1
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Oda sana hayran olucaktır kesin :))

      Yorumla
  • Ramazankzlyll
    Ramazankzlyll Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    1 kız 1 erkek yapıcam evlenirsem tabi Allah nasip ederse.

    4
    2 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
    • ilkvetekkonum
      ilkvetekkonum
      +1 yıl

      Siparişin 30 dakikada kapında :)

      Yorumla
  • JeanPaulSartre
    JeanPaulSartre Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 961 cevap paylaştı.

    nasip olursa bende isterim kız çocuğu hele 2-3 yaşında çok tatlı oluyorlar. cadılar ya. çok severim çocukları.

    1
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Kimsin_Sen
    Kimsin_Sen Takip Et
    Xper 3 Yaş: 40
    +1 yıl

    Gözlerinin annesine benziceni henüz belirlemedim bekar olduğum için :) Ama ileride evlenirsem benimde kızın olmasını isterdim.

    1
    17 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İnşallah :)

      Yorumla
    • Kimsin_Sen
      Kimsin_Sen
      +1 yıl

      Ama şurasıda var o kadar adaletsiz ve adice bir dünyada yaşıyoruzki onun ileride üzüleceğini düşününce insan hiç olmasın diyor.

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Haklısın ama bu mutlulugu yasamadan da olmaz. Koruyup kollamak gerek işte. Büyük sorumluluk

      Yorumla
    • Kimsin_Sen
      Kimsin_Sen
      +1 yıl

      İşte çok zor bir dünya bilemicem. Birde şimdiki kızları görünce insan daha çok korkuyor

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Sahip çıkmak ve doğru yetiştirmek önemli olan.. Aslinda şaka bir yana hayırlı evlat olsun gerisi önemli değil

      Yorumla
    • Kimsin_Sen
      Kimsin_Sen
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • Kimsin_Sen
      Kimsin_Sen
      +1 yıl

      Yalnız şimdi profil resmin dikkatimi çekti nedir bu dominantmısın :)

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      değilim:)

      Yorumla
    • Kimsin_Sen
      Kimsin_Sen
      +1 yıl

      Resim çok ilginçmiş :)

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
    • Kimsin_Sen
      Kimsin_Sen
      +1 yıl

      Şimdi böyle damardan damardan sorular sorup öyle çıkınca :D

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Şaşırtıcı oldu biraz dimi :D

      Yorumla
    • Kimsin_Sen
      Kimsin_Sen
      +1 yıl

      Evet ama bu konuları bilen bir kız o profil resmini asla nedensiz yere oraya koymaz. :)

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :) aynn öyle :)

      Yorumla
    • Kimsin_Sen
      Kimsin_Sen
      +1 yıl

      Nedeni neydiki :)

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Boşver :) geçmişe mazi derler :)

      Yorumla
    • Kimsin_Sen
      Kimsin_Sen
      +1 yıl

      Özelden davrandım ama yazamadım :) biraz konuşabilirmiyiz

      Yorumla
  • blackanqel2112
    blackanqel2112 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    benimde isteğim kız cocugumun olması minicik pembe elbiseli yerim onu B-)

    1
    3 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      aynnn :)

      Yorumla
    • blackanqel2112
      blackanqel2112
      +1 yıl

      insallah isteyen herkese nasip olur (:

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İnşallah :)

      Yorumla
  • evernever
    evernever Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Cocugum olsun erkek olursa prens kiz olursa prenses yaparim hele bir cocugum olsunda :D

    1
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İnşallah:)

      Yorumla
  • YağanBuLuT
    YağanBuLuT Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben Hayırlısını DIlıyorum Yaradan Rabbımden Ama Kızlara Karsı Daha Bı Farklı Bakıyorum Mıncık Mıncık CImcıme sevıyorum Kucuk Kızları :)

    1
    5 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • YağanBuLuT
      YağanBuLuT
      +1 yıl

      Ozellıklede Gıydırmeyı Cok Sevıyorum Kucuk kızlar daha Tatlı Oluyo :)

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      minicik etekler pembis pembis:)

      Yorumla
    • YağanBuLuT
      YağanBuLuT
      +1 yıl

      Esmerse Pembıs Olmaz :) :)

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Olur olur :)

      Yorumla
  • SavaşaHazırHükümdar
    SavaşaHazırHükümdar Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Kızımla annesi ilgilensin :) ben erkek olduğum için tüm sıkıntılarımızı biliyorum onun için erkeği ben yetiştiririm :D

    1
    2 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      ama kızlar babalarina aşık olur genelde.. ayrilmazki senin yanindan :D :D

      Yorumla
    • SavaşaHazırHükümdar
      SavaşaHazırHükümdar
      +1 yıl

      Ayrılmasın :) ilgilenirim de sıkıntılar anneye artık :D

      Yorumla
  • blackangel35
    blackangel35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    evet ya =) bence ikiz olsun 1 erkek 1 kız çok mantıklı ^^

    1
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İnşallah canim:)

      Yorumla
  • yanlızmühendis
    yanlızmühendis Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    valla tatlımıyız bilmemde eşim sultanım olur kızım prensesim. oğlum olursa eşşek sıpam :)

    2
    3 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Haha :))) cok şeker yaa

      Yorumla
    • yanlızmühendis
      yanlızmühendis
      +1 yıl

      :) teşekkür :)

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • Punkhead
    Punkhead Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Prens ve prenses olsa daha tatli ama ilk once kralicemi bulmam lazim :))

    4
    3 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Uuuu :)) vay canına

      Yorumla
    • Punkhead
      Punkhead
      +1 yıl

      Herseyin hayirlisi olsun :))

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Amin :)

      Yorumla
  • Kewjar
    Kewjar Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kızım olsun tabi babaya daha yakın oluyorlar 2 tane kızım olsun yeter :)))

    2
    6 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Evett.. kızlar babalarina aşık olurr

      Yorumla
    • Kewjar
      Kewjar
      +1 yıl

      Evet açık söylüyorum doğuda genelde erkek çocuk isterler ama ben istemiyorum kız çocuğum olsun annesine benzesin onun gibi olsun yrter :)

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İşte buu :)

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Helal olsun

      Yorumla
    • Kewjar
      Kewjar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :))

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
  • relaxturk09
    relaxturk09 Takip Et
    Guru Yaş: 48
    +1 yıl

    sadce gözleri değil her haliyle annesine benzeyecekse olsun:))

    1
    3 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Vayyy :)

      Yorumla
    • relaxturk09
      relaxturk09
      +1 yıl

      bir yerine iki meleğim olur böylece:))

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :) yaa :))

      Yorumla
  • ümitsltık
    ümitsltık Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bende evlenince kızım olsun diyen birisiyim ama hiç tatlı diyen olmadı; )

    1
    4 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :)) cogu kızin hosuna gidio.. ama içimizden dioruz hep galiba:)

      Yorumla
    • ümitsltık
      ümitsltık
      +1 yıl

      Galiba :) eğerki evlilik aklımdan geçen kişi ile nasip olursa cidden annesinden alsın göz rengini onunki yeşili belirgin çakır benimki ela :)

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İnşallah yeşil gözlü cok güzel kızınız olur :))

      Yorumla
    • ümitsltık
      ümitsltık
      +1 yıl

      Çok saolun inşallah :)

      Yorumla
  • Olmali34
    Olmali34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kiz Cocugunu Oyle Tatli Gorunce Haliyle İnsan Ozeniyo Olsun İsterdim bir kiz Bebişim : )

    1
    2 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Olur inşallah :)

      Yorumla
    • Olmali34
      Olmali34
      +1 yıl

      İnş

      Yorumla
  • Hastrolojii
    Hastrolojii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Oğlum olsun aslan gibi olsun vursun devirsin :D ben tatsız miyim :D

    2
    4 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Yok Estağfurullah.. Evde bir abi bir prens olmali zaten :))

      Yorumla
    • Hastrolojii
      Hastrolojii
      +1 yıl

      Anlaştık eksilesen de :D

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Ben eksilemedim.. artiladim :D

      Yorumla
    • Hastrolojii
      Hastrolojii
      +1 yıl

      Haha teşekkürler öyleyse :D

      Yorumla
  • Liweru
    Liweru Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 456 cevap paylaştı.

    Olsun istiyorum, ama hep babasının yanında kalsın. Evlenmesin :D

    1
    2 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :) haha Aynı babam

      Yorumla
    • Liweru
      Liweru
      +1 yıl

      Ne güzel :D Evlenip ne yapacaksın.

      Yorumla
  • LosTRomaNce
    LosTRomaNce Takip Et
    Bilge Yaş: 52 , eic 32%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 336 cevap paylaştı.

    Önemli olan sağlıklı olmaları tabii fakat kız olursa daha bir güzel sevimli oluyor benimde 12 yaşında bir kızım var çok seviyorum kendisini.

    0
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Maşallah :)

      Yorumla
  • HmmQk
    HmmQk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kiz cocugu dedin geldim. Yegenle idare esiyorum bugun kot ceket etek aldim zilli cok tatli oldu:)

    1
    5 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :)) maşallah ya

      Yorumla
    • HmmQk
      HmmQk
      +1 yıl

      Dur foto atiyim :))

      Yorumla
    • HmmQk
      HmmQk
      +1 yıl

      https://i.hizliresim.com/9V2yJ3.jpg darisi basima diyim

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Ay maşallah ya.. allah nazarlardan korusun..
      amin teşekkür ederim bu arada

      Yorumla
    • HmmQk
      HmmQk
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    "Sana benzeyen bir kizimiz olsun baska ne isterim ki be.." Derdi

    1
    6 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :(((

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ölüyorum :(

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Ölme :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Batuhana söyle bana geri dönsün :(

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Benimde eski sevgilim öyle derdi :(
      Ama kısmet değilmiş işte. Biz onların onlarda bizim kismetimiz değilmiş demekki.. hayırlısı de sende :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayirlisi :( batuhan bunu okuyosun eger pisligin tekisin :D

      Yorumla
  • HuysuzDeve
    HuysuzDeve Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 42%
    +1 yıl

    ismi hazır şimdiden;ama annesini bulmak lazım önce... :):):)

    0
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Wabi-Sabi
    Wabi-Sabi Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    Evet tatlı oluyorlar benim de hoşuma gidiyor ama benim sevgilim çocuk sevmediğini söylüyor her fırsatta sağolsun :D

    0
    0 Yorumla
  • engin_dolphin
    engin_dolphin Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    kız istemem kızın bakımı uğraşması çok erkek daha kolay

    1
    0 Yorumla
  • morrgana
    morrgana Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    oğlan olsun be ben adam yetiştirmek istiyorum geleceğin güzel babasını, babama örnek olsun :)

    0
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
  • AhmetEzzio
    AhmetEzzio Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yoo bende kiz istiyom ama tatlilikdan bir haberdarim :D

    0
    3 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
    • AhmetEzzio
      AhmetEzzio
      +1 yıl

      Kiz istememin nedeni oglana bakar :D

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Ahahah :D

      Yorumla
  • KetçaplıBrokoli
    KetçaplıBrokoli Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Ya ama gerçekten çok özeniyorum gözümden sakınırım ben prensesimiiii <3

    1
    0 Yorumla
  • Bravissimo
    Bravissimo Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ulan biz diyoruz, yok ben erkek istiyorum diyor hatun... Herşey mi tezat olur...

    1
    0 Yorumla
  • mistikHadesiçe
    mistikHadesiçe Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 644 cevap paylaştı.

    vay be benım sevgılım de
    erkek mi kürtaj mı cocogun cınsıyetı dıyor :AS:DF:

    0
    0 Yorumla
  • GoodWoman
    GoodWoman Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Çünkü ne derler kızlar babalarına erkekler annelerine düşkün olur oy ne tatlı şeyler onlar :)

    0
    0 Yorumla
  • farklıbirinsan
    farklıbirinsan Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 39%
    +1 yıl

    benim aslan gibi oğlum olcak oturtcam karşılıklı rakı içicez müslüm gürses eşliğinde :D

    0
    0 Yorumla
  • patentsizim
    patentsizim Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Biliyorum tatlıyız ama ben ne kadar kız istesemde erkek olur eminim :)

    0
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • poseidonimroz
    poseidonimroz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    valla dogru daha gecen isyerinde kizlarla muhabbetteyiz kizim olsun minnacik bana baba diye kossun dedim isiracaklardi zor kactim :)

    0
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Ahahah :))

      Yorumla
  • Sessizses888
    Sessizses888 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kızım olsun ! Bakim valla tatlıyım

    3
    1 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
  • _maybeoneday
    _maybeoneday Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Allah nasip ederse olur kız erkek farketmez diyen erkek daha tatlı degilmi sizce :)

    0
    0 Yorumla
  • Gamers
    Gamers Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Neyse 1 saatten nce bir yorum atmıstım da onu bulcam falan uzun ama dedım yanı :S

    0
    0 Yorumla
  • angara-bebesi
    angara-bebesi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 31%
    +1 yıl

    kızım değil kızlarım olsun :D

    1
    3 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :D:D inşallah

      Yorumla
    • angara-bebesi
      angara-bebesi
      +1 yıl

      inşallah :) onlara ciciler alıyım saçlarını tarayım cimcimelerim olsun :D

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • amatue
    amatue Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Babası gibi cesur, akıllı ve inatçı oğlum olsun diyorum eve ikinci bir cadı fazla ☺️☺️

    1
    3 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
    • amatue
      amatue
      +1 yıl

      Ama gız da olsuun :D

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Olsun kız :D

      Yorumla
  • şiringillerden
    şiringillerden Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evett ya çok şirinler bencee 😊😍😍😍😍

    1
    3 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Cook cok:)

      Yorumla
    • şiringillerden
      şiringillerden
      +1 yıl

      Ayyyy yerimmm ya ne de minnakk , güzel şeyler😍😍

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Pamuk gibi

      Yorumla
  • __srdr__
    __srdr__ Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Allah izin verirse istiyorum bir kızım bir oğlum olsun diye.

    Kızımı ben ölünce korur...

    0
    0 Yorumla
  • Türkkahvesiiii
    Türkkahvesiiii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sağlıklı olsun cinsiyeti önemli değil diyenler daha tatlı.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kizim olsunda gerisi rafadan olsun saçlarını oreyim filan ;)

    0
    4 Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      şu an benden hoşlandığını itiraf et hadi bekliyorum

      Yorumla
    • kodespana
      kodespana
      +1 yıl

      Hahahaa :D itiraf degilde iltifat ediim.. cok tatlisiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Biliyorum öyleyim bbiraz daha devam et :D

      Yorumla
  • Potatoe
    Potatoe Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    sağlıklı olsunda. bende kızım olsun isterim. 1 ara rüyamda küçük 1 kızla oynadığımı görmüştüm kızımdı sanırım. çok hoşuma gitmişti

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (103)
Devamını Gör(148)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > "Kızım olsun"diyen erkekler çok tatlı değil mi sizce de?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler güzel buldukları kızlara mı çok tatlısın derler? 23 cevap verildi
Erkeklerin "Güzel Kızım" hitabından etkilenen var mı? 24 cevap verildi
Erkeklerin kızlara olan zaafı çok hoş değil mi? 9 cevap verildi
Erkeğin kıza çok sevimlisin demesi? 6 cevap verildi
Feminen erkekler çok tatlı gelmiyor mu size? 6 cevap verildi
Bir kızın erkeğe çok tatlısın demesi 19 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨