Kızim olsun.. prensesim olsun gözleri annesine benzesin diyen erkekler cok tatli oluyo sizcede öyle değil mi Hanımlar?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılEvet birçok erkek arkadaşım ileride kızım olsun derdi. Onlara neden diye sorduğum zaman ise, her erkek sevdiği kadından bir tane daha ister demişti bir tanesi :) işin garip yanı eski sevgilim de aynı cevabı vermişti.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAynEn oyle valla.. benim eski sevgilim derdi hatta her kiz cocugu gordugunde gozlerinin ici parlardi gel de sevme ya (:
11 Yorumla
Kızı olmasını isteyen bir erkek kadına değer verir kılına zarar gelsin istemez hem kendisinden hemde çevreden bütün kadınlara saygılıdır koruyucudur şevkatlidir.
84 Yorumla- +1 yıl
Aynen kardeşim helal olsun. Bende kızım olmasını çok istiyorum. İNŞALLAH.
- +1 yıl
[
+1 yılşu tatlılığa bak bunu yaşamadan ölümücen l*n ben 38.media.tumblr.com/.../...hfiaAN1u967xao1_500.gif
62 Yorumla- +1 yıl
inşallah :)
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
46
Cevap
117Cevap
Bak bakalım ne sormuşum ben geçen hafta. Tatlı mıyım? :D
www.kizlarsoruyor.com/.../q2450380-bir-kizim-olsun-istiyorum-sadece-bunun-icin-evlenilir-mi25 YorumlaEvet Çok Tatlı Olurlar Nedense :) Çünkü O An Doğru Duygularını Paylaşırlar
Zamanın'da Sevdiğim Kişiye Bende Söylerdim Ama Artık Sevdiğim Kız Başka Biriyle Evlendi :'( Allah Onu Mutlu Mesut Etsin Olsun Ne Yapalım İşalla Birgün Karşıma Bana Güven Veren Biri Çıkardiye Ümit Ediyorum...14 Yorumlakız çocukları inanılmaz tatlı, sıcakkanlı oluyor. muhtemelen 2. defa aşık olucaz. ama büyüyeceğini düşündükçe erkek arkadaş falan, daha şimdiden başıma ağrılar giriyor.
21 Yorumla
+1 yılGogsume koyup uyuyasim var , hayaletmesi bile çok huzur verici. Allah olmayacak şeyi hayal ettirmezmis derler. Amin ^_^
31 YorumlaTatlı mı bilmiyorum ama minik elleri olan kücük bir kız cocugum olsun isterdim Benim tatlı olmam degil sorun onun tatlılıgı ne şirin olur umarım herkeze nasip eder
21 Yorumla
+1 yılBende kız çocuğum olsun çok isterim. Aslında sağlıklı olması önemli. Ama böyle onun tatlılığı, masumlugu, annesine benzerliği falan çok güzel olur.
22 Yorumla- +1 yıl
İNŞALLAH :)
+1 yılAha benden bahsediyor
Çok tatlıymışım da haberim yokmuş21 Yorumla
+1 yıl11 YorumlaEvet çok tatlı
s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...364781ef2a.jpg20 Yorumla
+1 yılKızım olsun ama en çok yine annesini severim ben :)) Kızım olsada adını Lavinya versem :)
22 Yorumla- +1 yıl
hıhı evet özgürlük, hayalimdeki muhteşem sevgili anlamlarınada gelmektedir.
Hayirlisini istemeliyiz ama tabi annesi gibi bir kizim olsun isterim sonrada bana benzeyen bir oğlum. Bir zamanlar çok istiyordum.
110 YorumlaBence de çok tatli, tabi biliyorlar kiz cocuklarinin babalarina düskün olduklarini
11 Yorumla
+1 yılAllah in izni ile bir kizim olsun. Ismi Aybüke Funda olsun. Agirligi efendiligi anasi gibi olsun delikanliligi da ismini aldigi dostum gibi olsun insallah. Ama onun kadar cok konusmazsa iyi olur :))
11 YorumlaAaa ben çok tatliymisim da haberim yokmuş ben hep kızım olsun istemişimdir :) hatta bikez kız sormuştu neden kız istiyosun hani erkek istiyodun diye bende annesine benzesin diye demiştim aşık olmuştu bana :)
16 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 531 cevap paylaştı.
+1 yılKız isteyen erkekler çok iyi baba olurlar. Bende ilk çocuğumun kız olmasını istiyorum.
11 Yorumla kızımın olmasını çok isterim. babalarına çok düşkün oluyolar :D :D ama bunun tatlı göründüğünü ilk defa duyuyorum :D
13 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.
+1 yılProfilime tıkla başka bişi söylemiyorum Soru benim için sorulmamışmı sizcede :) @ohadiyorummm @mammamiaa
13 Yorumla- +1 yıl
Hahah bebek hastası ya :))
bu sizin için ilgi çekici bir durum muydu? ben şahsen kızım olsun isterim ama bu durumun kızlar tarafından bu şekilde karşılandığından haberim yoktu :S
112 Yorumla
+1 yılkızım olsun onu çok iyi yetiştireceğim zihnen ve bedenen..
11 Yorumla
+1 yıl1 kız 1 erkek yapıcam evlenirsem tabi Allah nasip ederse.
42 Yorumla- +1 yıl
Siparişin 30 dakikada kapında :)
- Aile & Toplum konusunda 961 cevap paylaştı.
+1 yılnasip olursa bende isterim kız çocuğu hele 2-3 yaşında çok tatlı oluyorlar. cadılar ya. çok severim çocukları.
11 Yorumla
+1 yılGözlerinin annesine benziceni henüz belirlemedim bekar olduğum için :) Ama ileride evlenirsem benimde kızın olmasını isterdim.
117 Yorumla- +1 yıl
Ama şurasıda var o kadar adaletsiz ve adice bir dünyada yaşıyoruzki onun ileride üzüleceğini düşününce insan hiç olmasın diyor.
- +1 yıl
İşte çok zor bir dünya bilemicem. Birde şimdiki kızları görünce insan daha çok korkuyor
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Yalnız şimdi profil resmin dikkatimi çekti nedir bu dominantmısın :)
- +1 yıl
Resim çok ilginçmiş :)
- +1 yıl
Şimdi böyle damardan damardan sorular sorup öyle çıkınca :D
- +1 yıl
Evet ama bu konuları bilen bir kız o profil resmini asla nedensiz yere oraya koymaz. :)
- +1 yıl
Nedeni neydiki :)
- +1 yıl
Özelden davrandım ama yazamadım :) biraz konuşabilirmiyiz
+1 yılbenimde isteğim kız cocugumun olması minicik pembe elbiseli yerim onu B-)
13 Yorumla- +1 yıl
insallah isteyen herkese nasip olur (:
Cocugum olsun erkek olursa prens kiz olursa prenses yaparim hele bir cocugum olsunda :D
11 Yorumla
+1 yılBen Hayırlısını DIlıyorum Yaradan Rabbımden Ama Kızlara Karsı Daha Bı Farklı Bakıyorum Mıncık Mıncık CImcıme sevıyorum Kucuk Kızları :)
15 Yorumla- +1 yıl
Ozellıklede Gıydırmeyı Cok Sevıyorum Kucuk kızlar daha Tatlı Oluyo :)
- +1 yıl
Esmerse Pembıs Olmaz :) :)
+1 yılKızımla annesi ilgilensin :) ben erkek olduğum için tüm sıkıntılarımızı biliyorum onun için erkeği ben yetiştiririm :D
12 Yorumla- +1 yıl
Ayrılmasın :) ilgilenirim de sıkıntılar anneye artık :D
+1 yılevet ya =) bence ikiz olsun 1 erkek 1 kız çok mantıklı ^^
11 Yorumla
+1 yılvalla tatlımıyız bilmemde eşim sultanım olur kızım prensesim. oğlum olursa eşşek sıpam :)
23 Yorumla- +1 yıl
:) teşekkür :)
Prens ve prenses olsa daha tatli ama ilk once kralicemi bulmam lazim :))
43 YorumlaKızım olsun tabi babaya daha yakın oluyorlar 2 tane kızım olsun yeter :)))
26 Yorumla
+1 yılsadce gözleri değil her haliyle annesine benzeyecekse olsun:))
13 Yorumla- +1 yıl
bir yerine iki meleğim olur böylece:))
Bende evlenince kızım olsun diyen birisiyim ama hiç tatlı diyen olmadı; )
14 YorumlaKiz Cocugunu Oyle Tatli Gorunce Haliyle İnsan Ozeniyo Olsun İsterdim bir kiz Bebişim : )
12 Yorumla
+1 yılOğlum olsun aslan gibi olsun vursun devirsin :D ben tatsız miyim :D
24 Yorumla- +1 yıl
Anlaştık eksilesen de :D
- +1 yıl
Haha teşekkürler öyleyse :D
Aile & Toplum konusunda 456 cevap paylaştı. Olsun istiyorum, ama hep babasının yanında kalsın. Evlenmesin :D
12 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 336 cevap paylaştı.
+1 yılÖnemli olan sağlıklı olmaları tabii fakat kız olursa daha bir güzel sevimli oluyor benimde 12 yaşında bir kızım var çok seviyorum kendisini.
01 Yorumla Kiz cocugu dedin geldim. Yegenle idare esiyorum bugun kot ceket etek aldim zilli cok tatli oldu:)
15 Yorumla- +1 yıl
https://i.hizliresim.com/9V2yJ3.jpg darisi basima diyim
Gizli Üye(30-35)+1 yıl"Sana benzeyen bir kizimiz olsun baska ne isterim ki be.." Derdi
16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÖlüyorum :(
Cevap sahibi+1 yılBatuhana söyle bana geri dönsün :(
Cevap sahibi+1 yılHayirlisi :( batuhan bunu okuyosun eger pisligin tekisin :D
+1 yılismi hazır şimdiden;ama annesini bulmak lazım önce... :):):)
01 YorumlaEvet tatlı oluyorlar benim de hoşuma gidiyor ama benim sevgilim çocuk sevmediğini söylüyor her fırsatta sağolsun :D
00 Yorumla
+1 yılkız istemem kızın bakımı uğraşması çok erkek daha kolay
10 Yorumlaoğlan olsun be ben adam yetiştirmek istiyorum geleceğin güzel babasını, babama örnek olsun :)
01 Yorumla
+1 yılYoo bende kiz istiyom ama tatlilikdan bir haberdarim :D
03 Yorumla- +1 yıl
Kiz istememin nedeni oglana bakar :D
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılYa ama gerçekten çok özeniyorum gözümden sakınırım ben prensesimiiii <3
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılUlan biz diyoruz, yok ben erkek istiyorum diyor hatun... Herşey mi tezat olur...
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 644 cevap paylaştı.
+1 yılvay be benım sevgılım de
erkek mi kürtaj mı cocogun cınsıyetı dıyor :AS:DF:00 Yorumla Çünkü ne derler kızlar babalarına erkekler annelerine düşkün olur oy ne tatlı şeyler onlar :)
00 Yorumla
+1 yılbenim aslan gibi oğlum olcak oturtcam karşılıklı rakı içicez müslüm gürses eşliğinde :D
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılBiliyorum tatlıyız ama ben ne kadar kız istesemde erkek olur eminim :)
01 Yorumla
+1 yılvalla dogru daha gecen isyerinde kizlarla muhabbetteyiz kizim olsun minnacik bana baba diye kossun dedim isiracaklardi zor kactim :)
01 Yorumla
+1 yılKızım olsun ! Bakim valla tatlıyım
31 Yorumla
+1 yılAllah nasip ederse olur kız erkek farketmez diyen erkek daha tatlı degilmi sizce :)
00 YorumlaNeyse 1 saatten nce bir yorum atmıstım da onu bulcam falan uzun ama dedım yanı :S
00 Yorumla
+1 yılkızım değil kızlarım olsun :D
13 Yorumla- +1 yıl
inşallah :) onlara ciciler alıyım saçlarını tarayım cimcimelerim olsun :D
Babası gibi cesur, akıllı ve inatçı oğlum olsun diyorum eve ikinci bir cadı fazla ☺️☺️
13 Yorumla
+1 yılEvett ya çok şirinler bencee 😊😍😍😍😍
13 Yorumla- +1 yıl
Ayyyy yerimmm ya ne de minnakk , güzel şeyler😍😍
Allah izin verirse istiyorum bir kızım bir oğlum olsun diye.
Kızımı ben ölünce korur...00 Yorumla
+1 yılSağlıklı olsun cinsiyeti önemli değil diyenler daha tatlı.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKizim olsunda gerisi rafadan olsun saçlarını oreyim filan ;)
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılşu an benden hoşlandığını itiraf et hadi bekliyorum
Cevap sahibi+1 yılBiliyorum öyleyim bbiraz daha devam et :D
sağlıklı olsunda. bende kızım olsun isterim. 1 ara rüyamda küçük 1 kızla oynadığımı görmüştüm kızımdı sanırım. çok hoşuma gitmişti
00 Yorumla- Devamını Gör (103)
Devamını Gör(148)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar