4 yıllık ilişkimde sevgilim beni arkadaşının nişanına götürmek istemiyor, bu tavır normal mi yoksa kırılmakta haklı mıyım?

Arkadaşlar iyi akşamlar. Benim bir ilişkim var.3 4 yıllık ve aile fertleri bizi tanıyor ama aileler tanışmıyor. Kız arkadaşım yazın çalıştığı iş yerinden tanıştığı bir arkadaşının nişanı varmış oraya gidecek. Geçen gün bana söylediğinde ben de dedim ki ben de geleyim. Onun bulunduğu yer 140 km yaktık da git gel 300 km hemen hemen. Ve ben işten, nöbetten çıkıp gideceğim. Ben de geleyim dedim hayır istemiyorum dedi. Ben de ne alaka geleyim tanıdık kimse yok dedim (bundan önce ortak bir arkadaşımızın düğününde ailem akraba tanıdık olur gelme dediği için gitmemiştim ve anlayışla karşılamıştım). Gelme deyince dedim ki yabancı herkes kimse bizi tanımıyor ve ne yapacağız sanki oturacağız eğleneceğiz dedim. İstemedi. Israrla ben istemiyorum sözlü veya nişanlı değiliz diyor. Ben de dedim ki biz değiliz ama 3 5 aylık sevgili de değiliz. Yine istemedi rahatsız oluyorum dedi. Ya arkadaşlar ben ne yapayım kafayı yiyeceğim. Hiçbir özel günümüz yok senede 3 5 defa ya buluşuruz ya buluşmayız. Ben de sınava çalışıyorsun zaten gelemiyorsun buluşmaya en azından birlikte vakit de geçirmiş oluruz diyorum ısrarla ben istemiyorum diyor. Maddi manevi her türlü destekliyorum onu evlilik de konuşuyoruz buna rağmen tavrı böyle. Birkaç arkadaşıma sordum sevgilin böyle yapsa nasıl olur dedim saçma olur asıl onun çağırması lazım dedi. Sizce ne yapayım?

4 yıllık ilişkimde sevgilim beni arkadaşının nişanına götürmek istemiyor, bu tavır normal mi yoksa kırılmakta haklı mıyım?
Cevapla