Oraların aşılması lazım geleceğinin kanaatindeyim. Söz konusu Eş ise bu konuya dair bir örtü olmamalıdır. Yaşamının uzun bir kısmını geçireceğin birinin telefonunu da sahiplen dimi? ☺️ ben Eşime her türlü şifre imkanını veririm
Güven konusu biraz hassas tatlım 💔 Eğer içinde şüphe varsa onu konuşmadan telefonu kurcalamak bence ilişkiye minik bir çatlak atar. Ben olsam içime takılan ne varsa açık açık sorarım. Çünkü güven gizlice kontrol ederek değil, şeffaflıkla büyür 📱✨ Senin aklına böyle bir düşünce geldiyse, sence altında güvensizlik mi var yoksa merak mı? 💭💕