
Gecenin bi saatinde telefonunuza mesaj gelse Sevgiliniz ya da eşinizin yanında acarmisiniz bu mesajı

Gecenin bi saatinde telefonunuza mesaj gelse Sevgiliniz ya da eşinizin yanında acarmisiniz bu mesajı
açardım diye düşünüyorum
Tereddütde kaldın gibi
hayır tereddüt değil şu an eşim sevgilim olmadığı için farazi konuştum sadece yoksa sevgilim varken yanında açmadığım telefon olmuyordu
Şimdi oldu
Evett açarım saklamam
Cevap
1Cevap
Mesaja göre ya da kimin attığına göre değişir acil olursa açarım ama acil değilse uyurum eşim olsun olmasın önemli değil
hangi saat gelirse gelsin açarım saklayacak şeyim yok
Açarım çekineceğim bir şey yok. Aynı şeyi o da yapmalı yoksa ayrılık sebebi.
Saklicak bir seyim yok acarim
Açarım sıkıntı yok
Merak eder açarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar