Ne yapacağımı bilmiyorum. Arayıp konuşsam mı, yoksa bişey yapmasam mı?

Hoşlandığım birisi var. Bizim evin karşısında markette çalışıyor. Ben çalışan biriyim ve yoğun çalışıyorum. Bazen ben, bazen annem, bazen babam oradan alışveriş yapıyor ve kızı görüyorlar... Yaşım 35 olduğu için evlilik konuları illa ki açılıyor. Ailemden baskı yok ama çevreden baskı var. Kendini ilgilendirmeyen insanlardan baskı görüyorum ailemle de nadiren arada evlilik, sevgili mevzusu geçiyor. Derken annem bana. Senin nasıl biriyle evleneceğini merak ediyorum dedi. Ben de ona karşıda çalışan kız var ya onun gibi biriyle evlenmek istiyorum dedim. Kızın hem dış güzelliği hem de konuşması hareketleri davranışı. Kibarlığı, utangaçlığı, efendiliği, sesi, davranışı tam istediğim gibi... Neyse bir ara bu kız bana işten ayrılabilirim dedi. Ben de iletişimi kesmeyelim dedim. Derken bir ara ürün değişimi için numaramı yazmam gerekti. Ertesi gün bana. Ben seni aradım numaranı yazmıştın ya dedi. Ben de duymadım aradığını dedim. Numaranı ver kaydedeyim dedim. Verdi kaydettim. Derken sonra yazdım hep geç yazıyor düzgün sohbet edemedik telefonda. Bir mesaj atıyorum ertesi gün cevap veriyor. Sonra bir mesaj atıyorum diğer gün cevap veriyor. Derken hiç konuşamadık telefonda ben de telefondan sildim böyle olunca. Sonra arada gidiyorum görüyorum biraz ayaküstü konuşuyoruz ama ben de onu rahatsız etmek istemediğim için konuşmayı uzatmıyorum. Derken annemi tanıyor. Anneme ben sizin eve oturmaya gelmek isterim gibi bir şey demiş. Annemin numarasını almış. Sonra annem bana söyledi ben de annemden kızın numarasını ekledim ve napıyorsun falan dedim. O da bana ses attı geziyorum dedi. Resim attı alışveriş çantasını çekmiş resim olarak. Hani alışveriş yapıyorum der gibi ben de ümitlendim tabii. Niyeti olmasa neden ses atsın neden resim atsın. Derken sonra yazdım cevap vermedi. Bir süre yine konuşamadık falan. Geçenlerde gördüm ayaküstü konuştuk. Depoya giriyordu Var mı bir isteğin dedi. Yok seviliyorsun dedim güldü.. sonra mesaj attım eve gelince. O da bana akşam cevap verdi. Sonra bir daha yazdım. Ertesi gün bana günaydın yazdı. Sonra ben ona sabah vaktiydi erkendi. Ben de işe mi gidiyorsun yazdım. Akşam oldu cevap vermedi... Bu durumda ne yapmalıyım bilmiyorum. İlgisi var mı yok mu anlamadım. Siz ne anladınız? Bir yandan kız ağırdan alıyor diye de düşünüyorum. Diğer yandan kız benle ayıp olmasın diye konuşuyor diyorum. Kafam karışık... Bundan sonra onu arayıp telefondan sesli konuşarak mı iletişim kurmalıyım? Belki mesajlaşmayı seven birisi değildir. Direkt arayarak sohbet kurup öyle ilerletirim diyorum. Diğer yandan da ya istemiyorsa diye şüphelendim.. siz bir akıl verin

Bence kız ağırdan alıyor. Sen mesaj at uygun zamanda ariyim de ara konuş
Bekle yazacak sana ozaman yazarsin
Gördüğün zaman konuş. Buluşma teklif et
Gördüğün zaman sor neden mesaja geç yaziyor de. Gerekirse ararım de
Şimdi mesaj at müsaitsen ariyim konuşalım mi de
Bence sana ilgisi yok. Uğraşma
Zoru oynuyor uğraşma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
3 ay
Arkadaşlar yorumlar ve anket için teşekkürler ederim. Yüzyüze gördüm biraz konuştuk. Baktım ilgisiz. Bir iki iltifat dahi ettim ama ilgisi yok belli. Bende numarasını sildim. Ben yazmadan yazmıyordu zaten ayrıca numaramı kaydettiğini de sanmam. Bidaha yazmam. Yüzyüze de yüz vermem. Daha önce yüz vermedim diye o bana yüz verdi ama uğraşmaya deymez. Zor kızları sevmem zaten uğraşamam...
Ne yapacağımı bilmiyorum. Arayıp konuşsam mı, yoksa bişey yapmasam mı?
Cevapla