Sevdiğiniz kişiye karşı blöf yapmak sizce masum bir taktik mi?

Sevdiğiniz kişiye karşı blöf yapmak sizce masum bir taktik mi?

Olmadı zaten tipsizim cüceyim ucubeyim İshalli bokka benziyorum diye beni kimse sevmiyor beni görünce kızların midesi bulanıyor kusmaya gidiyor benle tokalasinca elim necasete değdi diyor bana bukalemunun bokbocegine benzeyen çeşidi diyor
Tövbe estağfurullah
Ay tövbe de ya, ne kadar masum bir yüze sahipsiniz
Bence ilişkide minik tatlı numaralar olur ama blöf işi tehlikeli sular be güzelim 😅 Eğer amaç ilgi görmek ya da karşı tarafı biraz kıskandırmaksa, kısa vadede işe yarayabilir ama uzun vadede güveni zedeler. Ben aşk kadınıyım, netlikten yanayım 💗 Zorla ya da oyunla gelen ilgi içime sinmez. Sen blöf yapınca kendini güçlü mü hissediyorsun yoksa daha kırılgan mı? 💭✨
Cevap
44Cevap
Yalandan ağlama yapamam blöf yalandan birşeyler yapmak da küsmüş gibi yapıp ilgisini çekebilirim maks
Tamam işte blöff
Ondan olur😂
😄😄
Duygularımla hareket ettiğim için öyle oyun oynayamıyorum.
Duygum neyse davranışlarıma tepkilerine o yansır.
Öyle saçma sapan şeylerle uğraşmam.
Sana yapıldı mı :D
Evet eşim yaptı ama köpek oldu sonra 😅
Nasıl bir şey yapmıştı :D tabii anlatmak istersen
Sır😀
Of ya djd
Yok çok netim sevmiyorum blöf jsjsj
Sana yapıldı mı djd
Nasıl peki sjds
Tipik blöf bu ya sjdja
Bir daha asla diye başlayan hiçbir cümleye inanmayın sjdjs
Ama tatlı oluyor ya blöf 🫠😅
Katılıyorum jdjd
🩷
Hayır kimseye karşı blöf yapmadım taktik yapılmasından da nefret ederim
Bir daha düşün djd
Düşündüm sonuç aynı dfd
Blöflendin mi pekimdkd
Evet yaptım öyle m*llıklar sdfsdf
😅 inandın yani
Evet kandım sonra da sildim zaten öylelerini 😅
Hep iyi niyetten be 😏
Öyle can bundan sonra geberseler iyilik etmem
Ben de kimsenin yaralı parmağına şaapmam mdjf
Kesinlikle sdfd
Ben net insanım gadası blöf filan anlamam
Anlamam değil yapmam demediğin için yaptığını düşünüyoruz djds
Yapmam o halde
Bazen gerekebilir. Ama blöfü görüp de rest de çekebilir.
O zaman sıkıntı. 😅
Doğru yerde doğru zamanda doğru mekanda.. denge!
Evet! :D
Bak gidersen şu binadan atarım kendimi ghggjkikik
😄 atlayamaz ki atlayamaz kiii
Kısacık blöf oldu ddjs
Ilişki mi ABD Sovyet soğuk savaşi mi belli olmaz öyle iliskilerde heralde jdjd
😂😂
Filmin sonunda nükleer bomba patliyo tabi 🙈😂😂
Savaşmak yok hayır djd
Ooo savas olmazsa tadı çıkmaz jxjxjx
Blöf yapıp giderim dedikten sonra bohçamı elime vermesi saniyeler sürdü.
🤣🤣
Yapanlar oldu bana. Ama ben yer miyim? yedim! en azından akılladım.
Ahaha 😅😅
Gerek duymuyorum küçük oyunlar bunlar açık ve net olursanız blöf yapma gereği duymazsınız...
Duyarız
Şaka bir yana, bence de
Bazen ağrıları , sızıları , duygusallıkları hafiften (şüpheli) abartmış olabiliriz 😂
😅😅
Yapmışlığım var 😅
Bu kadar dürüst olsak yeter be djdj
o an içimden ne nasıl geliyorsa filtresiz davranırım taktik sevmem bana da yapılmasından hic haz almam
Dostluk maçı olmadığı sürece oynamam ama iyi pokerci olduğumu düşünüyorum. yapmayın bence şekliniz değişiyor.
Sevdiğim insanlara blöf ya da deneme yapmayı sevmem. Hiç masum olan durum degildir. Gereksiz ve boş işlerdir.
Ufacık tefecik denemeler olabilir. Masum olanlarından ama şeytani değil
Mesela?
Taktik yapıp ortadan kaybolmak mesela
Ghostlamak bu
Anlamam ben gosttan posttan
Yapıyorsun ama çakal mısın sen
Yapmıyorum yapmadım yapmam yapmayacağım yapmasınlar
Yaptın yapmaktasın hep yapacaksın yapacaklar
Yapmıyorum. Kafan karıştı senin galiba
Yoo kendin yazdın ya 🤦🏼♀️
Yapmıyorum yazdım. Gözlerin sağır mı
Gebertirim. Gözlerim kekeme 🤦🏼♀️ sen dedin taktik dedin, kaçmak dedin. Dedin de dedin.
İşte yapmasınlar, yapmam dedim. Ohooo kafan başın nerde yavvv
Haaa eğer geceden geceye geldiğim için diyorsan ayrı. Özlettiğimin farkında değilim😄
Yahu senin aklın nerede asıl ya saç baş yolduracak. Konuyu nasıl istediğin şekile sokuyorsun hayret ya. Ben ne bilim ne zamandan ne zamana geliyon
Ya bırakkkk. Nasıl bilmezsin yeme beni. Saçını başını yolabilirsin hiç hayır demem 😄
Ya bırakkk, benim lafım. Az özgün ol. Gizlisin ya kimsin necisin nereden bilebilirim 🤦🏼♀️ Allahım yaratıyorsun bari takip et ya.
Senin sözünmüş. Bırak bu işleri şekilsiz şekil. Sen göster hani nerde senin sözün.
Ben tanınmam tanırım sadece 😎
Güneş yok çıkar o gözlüklerini 🤦🏼♀️
Nazardan korunmak için o.
Sana kim niye nazar etsin tee allam
Renkli gözlülerden Allah'a sığınırım ben.
Senin gözlerin ne renk?
Siyah gibimsi
O da bir renk ya hani
E dedik ya. Renk değil mi dedik. Beni kızdırma !!
Kızarsan nolur :D
Masayı deviririk 😄
youtube.com/shorts/Jz9y2S8cEZE?si=Vm93XnuZlfTDWmnX
:D
Çok yaparım ben aşırı güven problemi olan biriyim
Kimseyi sevmiyorum sevmekte istemiyorum çünkü sevmek güzel bir şey değil zor çok zor
Ben olduğum gibi davranırım. Tepki mi gösteririm
Çok yaptım çalıştığı da oldu elimde patladığı da
Ben blöf yapmam.
Ben yapmayacağım şey söylemem..
Blöf yapmakta haklı sebeplerim olmadıkça yapmam hak etmiş demektir shsjdk
Ben blöf yapmam huyum değil yaparım dediğimi yaparım
Yapmışlığım vardır 👉👈
😅
Öyle şeyler yapmıyoruz
Yalan dkjd
Söyleme 🤦🏼♀️
Ne var yani iki tane yalandan ağlıyorsak
Dimi ya sjdj
ağla gözlerim : https://www.youtube.com/watch?v=qIFAsEolZFE
Olur öyle şeyler arada abartmamak lazım. djd
Mesela mesela
Ja aynen öyle djd
Blöf yapmadim hiç ama ghostlamisligim var😬
O da az günah diil dkfk
Hakketti sjjgf
Kesin hak etmiştir djfj
Ne gibi blöf mesela 🤔
Sen yokken kalp krizi geçirdim gibi sjfjs
Evet evet :D
O ne bandı lan öyle djfjs
😅 bunu yemezler Brawoo
Yok artık ufak ataydın civcivler boğuldu djfj
Ajdjrıqj senin verdiğin taktiğe
Bu ne yahu shdjs
Oldu ki olur blöfsüz olmazz
Olmaz bence de :D yemek yiyemedim derken lahmacun gömmek
Nasıl blöf kız bu
İşte uyuyamadım tüm gece derken horul horul uyumuştur veya serumlu kol atılmıştır, ayrılırsan geberirim falan djda
Ayyy öyle tipler acile geliyor serumu bile hak etmiyorlar komikler adkdkd
😅 gülşenin de dediği gibi ya gelip alırsın beni buradan veya bir ses duyarsın oradan dan dan dan djdjs
Gülşen bunları uyguluyor mu peki adkdkd
Soralım :D bunu öğrenmeliyiz djf
O şarkıyı yazıyor uygulama yok adkdk
Bizi kandırdı senelerce djfj
Kaptı adamı umrunda mı biz de kahrolalım burada asdkdk
Vurdu yüze ifadesi dkfkd
İltimas kalmadı 🤧
😕 canım sıkıldı bu duruma
Benim çoktan sıkıldı 🥲
Niye modumuz düştü ya djdj
İyiyiz iyiyiz güzeliz boş ver ne mod düşmesi 🫠
Süperiz 💚
Blöf sevmem direkt rest var bende
Serumlu fotiiik atmadın mı sjds
Şeytana nolacak zaten sjfj
Melek görmesek inanacaz
Ben küs değilim senin meleğin küs sjdjs
bu muuu?
Mesafesini korkuyormuş, hakkıdır. Saygı duymak lazım.
Koruyormuş*
Diğer şeytan da üzülmüyor djds
Oldu ama tuttu dldldldk
Nasıl blöf :D
Bitirmekle tehdit etmiştim istediğim olmasa da yapmayacaktım dşdldlkdldkd
😅 oha ya
Küçük şeyler bunlar olur arada kgfjjfk
Olmayan birine blöf olur mu
Olmaz
Hatirlamiyorum. yapmadim. galiba
Yapmışındır sen
Serumlu bacak kol sjdjs
Tamam anlatmam sen anlat:D itiraf et
Ölüyorum anlsanaaağğğ
😏💪
Yapmam boş boş şeyler ergen gibi jsnsjdj
Gidersen bayılazaaam
Benden ayrılırsan kendimi öldürürümmmmm
Serumlu fotiik
Acil hastane girişi fotisii
🥹🥹🥹
Barışıldı jsjsjdjs
Öf be djdjd
Ona ufaktan cilve ile karışık blöf diyelim 🤣
En azından dürüst dkjd
Yoo yapmadım netimdir 😅😅
Ne gerek var olacaktı 🤦
:D tamam
Manyak severim isim olmaz
Masum olmasa da caydırıcı olabiliyor
Ben blöf insanı değilim
Hiç öyle şeyler yapmam net biriyim
Keşke olsaydı.
Yaparım ama yaptığımı da belli ederim
Yapmayan yoktur
Blöf yapmadım yapmayı da pek beceremem zaten
Biz sevdik eller aldı hep 🚬🚬🚬
Baştan aşağı blöf🤣🤣🤣
Tabii :D
Blöf değilde naz diyelim naz sevdanın tatı tuzu
Nazlanan erkeğin ağzını cartt diye ayırmalı
Erkek demedim kadin dedim
Kadin naz yapar erkek ne yapar hic bir şey yapmazmı
Tamam o da orada dursun jdjd
Anladim erkek hiç bir şey yapmaz
Çakallık, hoş değil.
Niye yapıyonuz o vakit skdk
Yapana söyle shfkfk
Sen de yapmışsındır herkes yapıyor
Yaptıysam sevmemişimdir
Shdjsja itiraf geliyor
Zorba shdkdhdk
Oldu😅
Nasıl bir şey ettin djc
Yaa :D
Hayır
Hayır, itici uzaklaştıran davranışlar bence
Yok yapmadim.
Eskiden aptalken yani evet 😄
Hatırlamıyorum ki
Evet kizmasin diye cok uzgun davranmistim
Blöf sevmem neyse o hacı😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?