İki kişi konuşuyorsa ilk adımı hep aynı kişinin atması sizce normal mi?

Ben genelde ilk adımı atmaktan çekinmem ama sürekli aynı kişi başlatıyorsa bir yerde geri çekilirim. Karşılıklı olmalı bence.
İki kişi konuşuyorsa ilk adımı hep aynı kişinin atması sizce normal mi?
Cevapla