Ben genelde ilk adımı atmaktan çekinmem ama sürekli aynı kişi başlatıyorsa bir yerde geri çekilirim. Karşılıklı olmalı bence.
3 ay
Bence normal değil. İki kişi konuşuyorsa iletişim biraz karşılıklı olmalı. Hep aynı kişinin yazması ya da adım atması bir süre sonra yoruyor. İnsan ister istemez karşı taraftan da bir istek, bir çaba görmek istiyor. İletişim tek taraflı olunca değeri de dengesi de kayboluyor.
Ben bunu çok yaşıyorum. maalesef bütün adımlar, ilk adımı atanın üstüne kalıyor. Iletişimi kadın kurduysa, sürekli kadın yazar oluyor, erkek sadece bekliyor. Kadın cesur davranınca, erkek kılını bile kıpırdatmıyor, her şey ayağıma geliyor zaten mantığıyla sanırım. Sonra ilişki uzmanları çıkıp “taktik maktik bunlar boş şeyler” diyor ama bilmiyorum, ağırdan almak gerek. Yoksa bir gün bi bakıyorsunuz, siz adım atmayınca, iletişim hiçbirşekilde kurulmuyor.
Aslında doğruyu düşünüyorsun Yani şöyle söyleyeyim Bir ilişkide örnek veriyorum bu arkadaşlık ilişkisi olur aşk ilişkisi olur fark etmez Eğer sürekli olarak iletişimi sen başlatıyorsan sohbeti sen devam ettiriyorsan orada bir sıkıntı var demektir ya Karşıdaki kişi mesafeli durum konuşmak istemiyordur bahane arıyordur O yüzden biraz kendini geri çekip onun adım atmasını beklemek daha güzel olur
Tabikide hayır sürekli alttan alan sen olursan yorulursun ve biyerden sonra farkedersin ama bjnu karşıya dersen o kişi cidden anlıyışlı bir insansa eğer dikkat eder ve alttan almaya başlar fakat o duruma geldiğine göre pekte anlıyışlı bir insan olmaz karşındaki alttan almayı bırakıp ne olacağına bakmaktansa bırakıp gitmek en doğru karar olur
Bence sen çok doğru hissediyorsun emineh 💗 İlişkide ya da flörtte ilk adımı arada bir atmak tatlıdır ama sürekli aynı kişinin çabalaması bir yerden sonra insanı yorar. Sonuçta iletişim iki kişilik bir dans gibi, tek kişi ritmi taşıyınca denge bozuluyor 💫 Sen geri çekilme ihtiyacı hissettiysen içinde bir şeyler eksik gelmiş demektir. Peki o geri çekildiğinde karşı taraftan bir adım geliyor mu? 👀💕
Yooo gelmiyo
Ay o zaman tek başına kürek çekiyorsun güzelim 😔💔 Sen emek veriyorsan karşılık da görmelisin.
Hayir bide bana gönderme atmaz mi yok birdne bire triplenmeler silmeler falan hahahahahajajajah cok güldüm
Cevap
44Cevap
Değil çünkü insan değersiz hisseder. Kendinle konuşuyormuş hissi yaratır
Daha fazla hoşlanan kişi yazsin
isteyen atabilir
Selam , iki kişi karşılıklı konuşuyorsa ikiside adım atmalıdır mesaj tek taraflı yazilmaz , buluşma teklifi sürekli tek taraflı yapılmaz mesela
Öyle valla
bence normal değil, çünkü iki tarafın da eşit şekilde çaba göstermesi gerektiği kanısındaım. sürekli aynı kişinin ilk adımı atması durumunda diğer tarafın ilgisinin azaldığını düşünüyorum. karşılıklı olmak daha sağlıklı olur dimi?
Hep benim önce yazmamdan dolayı sinir olup yazmamaya karar verdim. Kıyameti kopardı sonradan. Biraz empati kurunca hep aynı kişinin düşünüp yazması sıkıntı.
Evet karşılıklı olmalı. Hep sen attığında ister istemez bir süre sonra kendini enayi gibi hissedersin.
Bence iki kişi konuşuyorsa ve adımı atan hep aynı kişiyse; Adımı atan aptal, adımı bekleyen de bencildir.
Kadin sinyal verir adam kaçirir.
Ama tr de bicaklanmamak icin kadin adim atar adam yanadir
Hangi konuda. Şey konusunda diye anladım da. Hep bı taraf atiyosa diğer taraf bı sure sonra sogur
Erkek baya kez atar. Karşılık görmezse çekilir
Haklısın. Şimdi geç otur yerine, ben hemen başlatıyorum... 🥂
Daha çok seven ilk adımı atmaya hep daha meyillidir
Hep senin ilk adımı atman olmaz her şey karşılıklıdır
İlgilenmıyorsa baskasıyla ılgılenıyordur gelemem ben basarım tekmeyı
Elbette , sevgi karşılık bekler.
Büyüyüp çoğalması için gereklidir.
Karşısı atmıyorsa salarım
Hayır normal değil. Geri çekilmek lazım
Cekildim bugün sildim
Eline sağlık iyi etmişsin
Tek taraflı olmaz bu iş
Saldim
Yol verdin yani
Yani o yazarsa yazarim ama saldim daha adim atmam
En doğrusu
İlk adımı kadın atar, bu işin raconu bu
Zaten ilk adimi attim 2 kere hemde yazdim ama ertesi gün o bana yazmiyosa bende giderim
İlk adımı her zaman kadınlar atmalı
Attim zaten ama karsi taraftan bir adim gelmedi bende sildim
Oldu 2 kere attim zaten Ben daha atmam Banane
Ya aman yazmak istese yazar zorla sohbet baslatamam ya
Kızlar atmasın ilk adımı yaaa
Ben attim hemde 2 kere ama karsi taraftan adim gelmeyince sildim
Egoluydu bide ya belli ediyodu yani kendini öven biri sürekli ne bilim onu tanimak istedim hosuma gitmisti ama kendisi bilir yapcak bisi yok
bence de çekilmelisin fazla ilgi daha önce hiç görmemiş kişilere ağır gelir
Tek taraflı olmaz bu iş
Hayir ya karşılıklı olmali
Bence hiç normal değil
Katılıyorum aynen
Bi yerden sonra stmaz artık
Bencede ilk adımı hep aynı kişi atmamalı
bu işler karşılıklıdır tabi ilk adımı biri atacak
Normal değil denge yoksa
Karşılıklı his çok önemli
Saçmalık tabi ki, zorla olmaz gönül işi.
Bence karşılıklı iletişim şart ya
Karşılıklı olur
Dimi
Bende 2 kere yazdim bugün baktim belki yazar diye sohbetimizde iyidi yani ilgili davranmisti bugün o bisey yazmayinca sildim bende
Hosuma gitmisti ya keske yazsaydi bugün bana
Dimi :(
Anormal
her şey karşılıklı olmalı
Yazrmısın bana
kesinlikle katiliyorum
Hayir hamaldır o
Karşılıklı
Geri çekil biraz
Aynen öyle
Senin icin ilk adimi ben atarim
Katiliyorum sana
İlkadımı erkek atar
Doğru tabi
Normal değil bence
Alışmışsınız aynen devam
Normal değil
Normal
Normal
Normal degil
Değil
değil knk
Profil fotoğrafında ki gerçekten sen misin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?