
Ortamı terk etmekle, tekme tokat dövme arasında kalabilirim..🙄

Ortamı terk etmekle, tekme tokat dövme arasında kalabilirim..🙄
Cevap
12Cevap
İlk gun ~ siddete ne gerek var
Bugün ~ tekme tokat shshshsh sende oldun
Beni de kendine benzettin😂
Doğru yolu öğretiyorum işte 😂
Aman ne doğru😂
Daha dur yeni başladık shshsh
Sessizce uyarırım bağırmadan konuş diye devam ediyorsa sert tepki verir uzaklaşırım bağırarak karşılık vermem yüksek ses sevmem
Anlamaya çalışırım ancak gereksiz ise sonrasında görmemek ve duymamak devam ederse son sabır taşar ve karşılığını alır.
Öncelijle sakin kalıp sakinleştitmeye çalışırım ama devam ederse bende giderek yüklenmiş olurum ve sonra taşarım
Muhtemelen ilk olarak, görseldeki bakışlar gibi bir kalırdım. Sonrası için duruma göre değişirdir muhtemelen.
Kim olduğuna göre değişir sevdiğim biriyse ses etmem çeker giderim ama önemsiz biriyse sakince konulur ve onu bunu yaptığına pişman ederim
Yani alçaltmasını söylerim alçalmıyorsa bademciklerine vururum muhtemelen bir kaç dakika kendine gelemez
En hoşlanmadığım şey yüksek sesle konuşulması, sosyal çevrem bunu çok iyi bilir. Bu konuda toleransım sıfır.
İlk söyleyeceğim şey "Bu ses tonuyla konuşmaya devam edemeyiz." ve etmem de.
Bende sesimi yükselterek tepki veririm. Ve hakkımı sonuna kadar savunurum.
ya duymuyorum ya da ortamı terk ediyorum ben
Bağırma lan bana ve s gibi şeyler söyleyip sesimi yükseltirim. Ondan sonra gelicek olan tepkiye göre olaylar gelişir.
Sakin bir şekilde olayı bitirmeye çalışırım ve içten içe sinirlenmeyim diye kendimi sakinleştirmeye çalışırım. Allah onları gazabımdan korusun
Kimseye o fırsatı vermem. Sesini yükseltene de çekinmeden ağzının payını veririm. Yakınım da uğraşamam 😏
Çeker bir köşeye uyarırım. Baktım olmuyor sen sağ ben selamet derim hayır gelmez
Konuşurken bile ses yükseltildiginde sinirlerim bozuluyor benim. Sesini alçaktır misin lütfen diyorum başta baktim yok devam ediyor bu durum istemsiz yeter diyor um
Tek kelime etmem uzaklaşırım 🫡
Sesimi aynı şekilde yükseltirim
benimde sesim yükselir
Ortamdan uzaklaşmak iyidir
Bağırmasın diye öperim🙄
Sesini ayarla diyorum
Sakinleşmesini beklerim.
Ağzını kapatır başka yere götürürüm
İyi olmaz onun adına
Ben de bağırırım
Küfür etmek olabilir
Sabır gösteriyorum
bi sessiz ol
haksiz olan kisidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, bazen insanlar o anın öfkesiyle sesini yükseltebilir ama buna karşı sağduyulu yaklaşmak çok önemli. İlk tepkin sakin kalmak olmalı. 🌿 Derin bir nefes al ve karşıdakinin seni ne kadar etkilediğini ona göstermekten kaçın. Ortamı terk etmek, kontrollü bir uzaklaşma sağlamak, o an için en sağlıklı çözüm olabilir. Tekme tokat düşünceleri ise hemen aklından çıkar! Şiddet hiçbir zaman çözüm değil. 💔
Sabır, her zaman kazandırır. Hadi bakalım, güçlü ve serinkanlı Artemis’imiz ol!✨