+1 yılKarşımda ki insan benim karşımdaki insan ise bana sesini yükseltemez, küfür edemez. En nefrettiğim şeydir
Üsluplu ve düzgün bir konuşma tarzı ile konuşabilir, belki de kızışan ortam böylelikle yatışır ama küfür eden biri ile yatıştırılan ortamın olacağını hiç sanmıyorum eminim ki diyecek sözleri vardır küfürden önce onları bir anlatsın ben dinlerim nasıl olsa
Sesini yükselten birini görünce direk kaçasım geliyor, senin sorunlarını başkalarının duymasına gerek yok sessizce kibar bir şekilde de çözebilirsiniz ne gerek var bunlara30 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılYüksek ses tonu ile konuşan bir kimseye zerre tahammül göstermem. İlla bir tartışma anı için değil bu söylemim , normal sohbet ederken de yüksek ses tonu ile konuşan insanları dinlemem. Nefret ediyorum ses tonunu ayarlayamayan insanlardan. Ve onları asla dinlemiyorum terk ediyorum uzaklaşıyorum eğer kalırsam yoldan çıkarım.
Kendini ifade etmesini bilen bir insan üslubunu ve ses tonunu ayarlamayı da bilir.45 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle ben sakinken ve sakin kalmaya çalışıyorken yükseldikçe yükseliyorlar ya. Deliriyorum ya 🤦♀️ Bi çok yorumda “sakin ol” derim falan gibi ama yok, sakin ol demek fayda etmiyor. En iyisi senin yaptığın gibi gitmek uğraşmamak
- +1 yıl
Öfkeliyken kendini yönetemeyen insanlardan uzak durmak kalp sağlığımız için önemli bir detay)
- +1 yıl
Kalbimi koruma altına aldım :)
- +1 yıl
O Güzel yüreğini hep koru ❤️
- +1 yıl
🥰♥️
+1 yılSusarak karşımdaki insanı kudurtmayı seviyorum o böyle saydırıyor falan sadece sinirden gülerek karşılık veririm o ortamı terk ederim
14 Yorumla- +1 yıl
Bende yapabiliyordum bunu önceden :(
- +1 yıl
Sakin kal bebekcim, umursama he diyip geç senin sinirlerinden daha önemli değil karşı taraf
- +1 yıl
İşte yüzsüzlük sen alttan aldıkça daha bi tepene biniyorlar. Bunu fark ettim. O yüzden tutamıyorum kendimi artık
- +1 yıl
Hayatından blokla o kişileri kendini yormana değmiyor, inan sonrası daha huzurlu
+1 yılbağıran insan bunu seni bastırmak için kullanıyor demektir.. bir defa kesinlikle bu şekilde üste çıkmaya çalışan birisine aynı tonda konuşuyorum
Sonra kelimelerle onu eziyorum o sesini de geldiği yere geri gönderiyorum..
Kimse beni yüksek sesle bastıramaz bastırdığını düşünecek zavallıların da vay haline :)25 Yorumla- +1 yıl
Şaşırtıyorsun @Affedilmeyen 😃
- +1 yıl
neden? şaşırdın şimdi
- +1 yıl
Sessiz sakin biri gibisin ya ondan :D
- +1 yıl
Suda çok durgun değil mi denize bakınca ne güzel durgun duruyor
Ama aynı su fırtına çıktığında yıkıp geçiyor değil mi:)
Boş yere öfkelenmek bağırmak çağırmak yerine gerekeni gerektiğinde yapmak en iyisi:)
- +1 yıl
Kesinlikle 🙃
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
- Aile & Toplum konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılElimde kumanda varmış gibi yapıp sesini kısıyorum :d
18 Yorumla- +1 yıl
Haha bomba hareket 😅
- +1 yıl
Elbette hiç acımam canımı sıkan insanı da sevmem anında tabuta koyar gönderirim onla mı uğraşcam 🤣
- +1 yıl
Bazen uğraşmak istemezsin ama uğraşmak zorunda kalırsın 😃
- +1 yıl
Uğraş kelimesini görmezden gelmek istiyorum her şey çözülmüş olur 🤣🤣
- +1 yıl
Görmezden gelemezsin, kabullen 🤦♀️😃
- +1 yıl
Sagopa gibi kabullen diyorsun yani peki 😋
- +1 yıl
Yok Sosyetic gibi olanından söylüyorum :D
- +1 yıl
Ona da tamam 😊
- Aile & Toplum konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılAynı şekilde karşılık vererek gösteririm tepkimi.😄
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılEn sevmedigim insan tiplerinden birisidir. Derdini bagirarak, küfür ederek anlatmaya calisanlar.
Ben sabirli bir insanim ama boylelerine fazla sabir gösteremiyorum. Kafa göz daliyorum ben. Sonra'da cevrem hep sunu söylüyorlar. Sen boyle bir insan degilsin ne oluyor sana.
Ne yapayim kardesim, saygiliyiz diye'de ensem de boza pisirmelerine izinmi vereyim.
(Tabiki bu tarz tartismalar da zaman zaman beni de bir guzel tartakliyorlar. O da ayri bir konu 🙂
Eğer tartisigim kisiler tanidik birileri ise fazla küs kalmam. Kisa surede barisirim.
Cunku küs kalmak, gün gectikce insani zihnen cok yoruyor.14 Yorumla- +1 yıl
Küs kalmak yorar tabii o yüzden ne yapıyoruz hiç olmamış, hiç yokmuşmuş hayatında gibi davranıyoruz 😃
- +1 yıl
Senin o yaptigina kendi kendini kandirmak, denir diye biliyorum ben 🙂
Öyle yapmayacaksin. O konu ile yüzleceksin.
Payina düşeni yasayacaksin.
Nasihatçı geldi hanımmm. d
- +1 yıl
Hiiiiç uğraşamam bu yaşıma ben bunların hepsini tecrübe ede ede geldim. İnsanlar için kılımı bile kıpırdatmam. Ailem ve Arkadaşlarım hariç kimseye boyun eğmem
- +1 yıl
Anladım. Tabiki bu da bir secenek sonucta.
+1 yılUzaklaşıp tek kalmam gerekiyor böyle anlarda çünkü ancak o şekilde sakinleşebiliyorum ve karşı tarafında bu sürede sakinleşmesini bekliyorum. Eğer buna dahi müsaade etmeyip tartışmayı sürdürmeye çalışırsa susuyorum. Bu tarz büyük tartışmalarda bağırış, çağırışlara fazla maruz kaldığım için bıktım artık, bu yüzden hiç tahammülüm yoktur. İnsanlar sinirlendiklerinde kendilerini kaybedip söyledikleri şeylerin dahi farkında olmuyorlar. Sonrasında pişman olunan şeylerde çok işe yaramıyor, bu yüzden kendimi de bu tarz durumlara sokmak istemediğim için uzaklaşırım. Sakince konuşamıyorsak hiç konuşmam...
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Aslında bunu ilk yapan benim sanırım. Ses tonuma dikkat etmiyorum. Kasitli yaptığım bişey değil. Bazen kızgın, sinirli olmamama rağmen insanlar neden bağırıyorsun ki şimdi diyorlar. Benden önce karşımdaki yapmadan böyle. Bir de benden önce yaptığını düşün 😂😂
113 Yorumla- +1 yıl
Şaşırtıyorsunuz beni beyfendi 😃
- +1 yıl
Patron olmak başka şey tabii 😃
- +1 yıl
Haha, valla o avantajımi sonuna kadar kullanıyorum. Onlar müşteri her zaman haklıdır mottosuyla şansını zorluyorlar, ben de müşteri her zaman değil yerine göre haklıdır. İşyerinin de kendine göre kuralları vardır mottosuyla zorlamalarini geri püskürtüyorum. Sonuç mu? Küsüyorlar, gidiyorlar ama bir iki yol sonra benim şartlarımda geri geliyorlar. 14 yıldır değişmeyen bir döngü oldu böyle 😂
- +1 yıl
Perla yine de sakin ol. Sinirli patron olmaz. Ayrıca ortak olacaktık unutma. İki sinirli bütün işçiler kaybolur söyleyeyim hahaha
- +1 yıl
Tabii bırak kaç sen 😌 sorun değil ben işçilerle daha iyi anlaşırım oke?
- +1 yıl
Perla gelince işyerini bulamazsan :( intihar etme tamam mı 😃😃
- +1 yıl
Vay pe 🙃 çok mutlu oldum, bana bu kadar güvenmen 🙏
- +1 yıl
🥳🥳🥳
+1 yılEvvela sakinlestiririm.. ,(cidden) isterse bir saat, kufurlerini , hakaretlerini duymam, gazi cikana kadar , daha sonra oturur kahvesini soylerim. Uzlasir gonderirim. Velevki olmadi adam sakinlesmek bilmiyo saga solada zarar vermeye basladi ortamdan da cikamiyosam dahili noyu cevirir ekibi isterim... Polis arkadaslar cikarir...
13 Yorumla- +1 yıl
Beni karşındaki kadınsa?
- +1 yıl
Kadinsa direkt ekibi cagiririm.. olmadik yerde taciz etti cumlesi basina bela acar.. bu tip durumlarda netimdir... Kadinlar bu hususlarda daha tehlikeli oluyor,'dokundu kelimesi bile kisiyi TCK 105/1-2 maddelerine kadar goturur. Ve hemen onlem almak gerekir. Eger boyle bir durumda kalirsaniz odayi ya da oldugunuz ortami hemen terk edin..
- +1 yıl
Anladım
Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Çok sabırlıyım. Küfür edersem kurtuldu demektir. gülüyorsam bi iki ay geçer direkt sürpriz yaparım öldür diye yalvartirim güzellik
38 Yorumla- +1 yıl
Senin sabrından istiyorum. Sinirlenince gözüm dönüyor benim 😅
- +1 yıl
Benim de gozum dönüyor işte geri dönüşü olmuyor ki karşı taraf onu anlayabilecek kapasitede değil papatyam öyle deme 😂😂sabrımın nedeni karşı tarafa acimaktir , o bilmiyor ama ben biliyorum olacakları 😂
Sendeki en güzeli dök içini rahatla - +1 yıl
Valla kırıp döküyorum, fevri kararlar alıyorum 😅 bazen pişman oluyorum ama çoğu zaman az bile yapmışım diyorum kendi kendime. Karşımda ise bu kişi elime ne geçerse fırlatırım o derece 😃😃 tabii ona değil, ayaklarının dibine falan hahaha
- +1 yıl
İşte ben karşı tarafa firlatiyorum yetmiyor vuruyorum geçen hafta telefonumu adamjn tekinin kafasında paraladim. Sen düşün papatyam 🙈bizi o hale getirenler utansın 😂😂😂
- +1 yıl
Hahaha utanın laaaan 😃
- +1 yıl
Evet utansınlar biz böyle insanlar miyiz ben şiddete karşıyım 😂😂😂
- +1 yıl
Bende karşıyım hatta şiddete karşı elele gözgöze falan yani 😃
- +1 yıl
Hiiiiccc😃😌
+1 yılTepkimi koyuyorum hemen küfürlü konuşma diyerek. Kendisine ağır küfürler etmeye başladı kendinede küfür etme sabrımı zorlama dedim. Aşağılık Herif sustu sonra 1 hafta önce yaşadım bu olayı. Alacaklı olduğum biriydi yemin etmek için bütün alem kendi annesine ……! küfür ediyordu.
10 Yorumla
+1 yıl21 Yorumla- +1 yıl
😃😃
+1 yılwalla düşmüyorum bana bağırma diye etkiye tepki yapiyorum babam haric o bağırınca susar arka odaya giderim
10 Yorumla
+1 yılBen de sonuna kadar bağırıyorum çünkü tahammül edemem ve sakin kalamam. Bu kötü özelliğimi sevmiyorum. Sakin kalmak en iyisi çünkü. Karşında ki kişi istediği kadar kendini parçalasın ama...
14 Yorumla- +1 yıl
Merhaba, rahatsız ediyorum. İkinci görsel hangi filme ait acaba? Söylerseniz çok memnun olurum.
- +1 yıl
https://youtu.be/72g7o9Sk6JE
Estağfurullah:) Drive angry - +1 yıl
Aa çok teşekkür ederim ya. ✨
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
+1 yılO tükürük ne ?
Yumruk ya da tekme olsaymıs?
Neyse buda saglam..
Cevap olaraktan bazen sessiz bazen değil..
Belli olmaz duruma gore sabır cekiyorum. :)13 Yorumla- +1 yıl
Valla knk gözüm dönerse tükürürüm de :D yumrukda sallarım artık böyle zıvanadan çıktım
- +1 yıl
Kim ne yaptı sana?
Anlat merak ettim. Özeline girmezse. :)
Bi sarap ictin gece.. Zaten atar yaptın kankana :D - +1 yıl
Hahah knk sarhoştum hatırlamıyorum 😃😃
Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. O cesarete sahip hiçbir insan olmadı hayatımda. Askerde komutan bile bir gün bağırırken, yüksek bir sesle '' Sen kime bağırıyorsun lan '' diyerek tepki vermiş adamım :D
110 Yorumla- +1 yıl
Seeen ? 🤦♀️ Ben şok ben iptal 😃
- +1 yıl
Agresif Kaktüs 😃
- +1 yıl
Evet kardeşim haklısın canlı canlı yaşıyoruz burada masa başı çalışıp görevlere çıkanlarmı dersin, patates soyup çatışmaya girdim diyenlermi dersin çok var yani.🙂 sana inanmak istiyorum ama söylediğin mantıksız olunca inanmıyorum çünki mümkün değil akıl dışı yanlış bilgi verme Allaha emanet ol başarılar dilerm
- +1 yıl
İlk yazdığın yoruma göre cevap veriyorum yazdığından anlaşıldığı üzere sana küfür etmemiş, sana bağırmış ve senin cevabın yukarda yazdığın şekilde olmuş yanlışım olmasın. Herneyse sonuç olarak ilk yazdığın ve son yazdığın yorum/cevap arasında bir tutarsızlık var ve esselam. Ayrıca cesaret herkeste var sadece kendine haiz olarak görme. İyi günler.
Bağırmaaa banaağğğ diye bende bağırıyorum önce 😂 akabinde musluklar açılıyor 🤷♀️ Engel olamıyorum.
210 Yorumla- +1 yıl
Hahaha kapat muslukları 😅
- +1 yıl
Bende eskiden her ufak şeyde ağlardım. Şimdi ağlamıyorum aksine sinirlenince elime ne geçerse fırlatıyorum ve küfür ediyorum 🤦♀️😃
- +1 yıl
Hahaha tehlikeli 😃
- +1 yıl
Canım biz ayrıldık :) o yüzden etiketi kaldırdım oki?
- +1 yıl
Bilemezdin ist schon ok 😘😘😘
- +1 yıl
Nein kuzum ne kusuru 🥰
- Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yıl"O sesini kes, elini de indir."
Baktım devam ediyor.
Kafayı gömerim.
Öyle konuşmakla uğraşamam.22 Yorumla- +1 yıl
Peki karşındaki kadın ise? 💁♀️
- +1 yıl
Bağıran kadından bir şey olmaz.
Ama susan kadından korkarım 😅
+1 yılHahahaha öncesi ve sonrasında büyük değişiklikler olmuş 😃
Bilmiyorum pek karşılaşmadım..
Benim tepkim daha ağır olabilir13 Yorumla- +1 yıl
Evet ya çok değiştim son 7-8 yıl içinde sinirimi kontrol edemiyorum artık 😃
- +1 yıl
Etme etme içinde ki
Şeytanı dışa vur 😃
Geçmiş olsun Türkiye 🌸🌸🌸 - +1 yıl
Hahah geçmiş olsun harbiden 😃✌️
Önceden sen biri küfür edince dudağını mı ısırıyordun 🤣
Biri bana bağırırsa karşısında Pavoratti bulur 😄12 Yorumla- +1 yıl
İçimden küfür ediyordum 😃 mimiklerim öyle idi
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Konuşarak çözemeyeceğim hiç bir sorunun kavga ederek çözülemeyeceğine inanırım.
Mecbur bırakılırsam lafımla da yumruklarımlada konuşabilirim.
Genede ilk tercihim kelimeler. İNSANLAR KONUŞA KONUŞA ANLAŞIR...10 YorumlaHaklı olarak benim de sesim yükseliyor. Kaç yaşında insanım. Çocuk azarlar gibi yetişkin azarlanmaz. Varsa bir derdi, insan gibi konuşulur halledilir. Ses yükseltmek, hele de küfür etmek hiç kaldırabileceğim bir şey değil.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 463 cevap paylaştı.
+1 yılGereksiz yere küfür edip bağırıyorsun derim sakinliğimi hıc bozmam. Tartışacaksak tamam dinlerim ama gereksiz gördüğüm de tepkisiz kalırım sakin konuşurum. Insan hali herkes farklı sonuçta hoş görürüm bu durumu.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılSusuyorum , susmak en güzel cevaptır öylelerine 🙏🙄
14 Yorumla- +1 yıl
İşte artık onu yapamıyorum, susamıyorum ya 🤦♀️
- +1 yıl
Belli bir zaman sonra yapmayı öğreniyor insan , karşındaki haksız olduğu halde car car car konuşuyorsa ve izahtan anlamıyorsa işi gücü kıvırıp seni laflarıyla empoze etmeye çalışıyorya he he diyorum sonrasında susuyorum buna alıştım artık ve yalana asla tahammülüm yok🙏🙄
- +1 yıl
Amin🙏🙄
- +1 yıl
Hahaha 😃😃
+1 yıl
aynı böyleyim özlü bir söz söylemeyi hedeflerim genelde ama...
10 Yorumla
+1 yılHiç sevmem, karşı taraf bağırma dozunu arttıkça ben de saldırganlaşırım. En kötü konu bile güzel bir üslupla konuşulmalı... 😎✌🏻🐼
@Sosyetic_SheqiiL11 Yorumla- +1 yıl
Arttırdıkça olacaktı o 😬😉
@Sosyetic_SheqiiL
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Hadi ses yükseltti alttan aldık diyelim efendim.. Ama küfrederse işin rengi değişir sakin olamam efendim..
20 Yorumla
+1 yılSusmasını beklerim. Baktık susmuyor. Bende konuşur. Sonra da çeker giderim.. Ne demek sesini yükseltmek... Kim ki o
10 Yorumla
+1 yıl
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı. Bas bariton bir sesim var, yüksek sesle konuşana biraz yükselttigimde zaten onu susturur, anlamasını sağlarım.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
u +1 yılSakin olur musun diyorum ablama mesela sakin bir tonla. Böyle yapınca az da olsa karşıdakilerin sesi yumuşuyor.
10 Yorumla
+1 yıl"Yalnız şu ses tonunu bi alçalt, üslûbuna da dikkat et!" diyorum sert bir şekilde.
Yeterli oluyor.10 YorumlaAile & Toplum konusunda 418 cevap paylaştı. Sesini yükseltmesinde sorun yok. Ben küfürü çok sevmem. Benim meşhur bir lafım var, terbiyesizleşmeyin diye.
10 YorumlaSesimin tonu ve hızı baskın olacak şekilde yükseliyor onu yapana karşı ve susuyor beni o halde görünce.
10 YorumlaKesinlikle yumruğu yer hiç ama hiç sevmediğim bir şey !
20 Yorumla
+1 yılBağırma ya ya ne bagırıyon derim
Hayatta en nefret ettiğim şey yüksek sesle konusulması20 Yorumla
+1 yılAşamadığım bir sorunum bu benim.
Pusuyorum..20 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Sakin ol sampiyon derim. Veya arkami doner giderim.
10 YorumlaBi taraf pes edene kadar bende bağırıyorum sonra sessizlik
10 Yorumla
+1 yılKendime engel olamıyorum ben karşındakinden daha fazla bağırıyorum. Sonra ortalık karışıyor.
10 YorumlaOnu bastiririm vay haline. kimseye ezdirmem kendimi
10 Yorumla
+1 yılbenim sesim muhtemelen daha kalın oldugu için ben daha iyi bağırırım :D :D
10 Yorumla
+1 yılBiri ses tonu yuksek cevaplar bile verince tahammül edemiyorum 😂 tüm sinirim alt üst oluyor
10 Yorumla
+1 yılÖnce bi duraklar ne diyor diye dinlerim, sonra da Allah ne verdiyse😅
10 Yorumla
+1 yılBana bağırma derim genelde yüksek sesten rahatsız oluyorum gözlerim dolar hemen
10 Yorumla
+1 yılSesim öyle bir yükselir ki karşımdaki alçalmak zorunda kalır.
10 Yorumla
+1 yılDik dik bakar, susmasını beklerim. Susmazsa da çeker giderim
10 Yorumla
+1 yılbagirma be diye uyardim uyarrim baktim bagiriyor dinlemem cikar giderim
10 Yorumla
+1 yılSusarım ve hatalı olduğunu yüzüne bakarak anlatabilirim
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 629 cevap paylaştı. Ses tonunu düzelt diye uyarırım, devam ederse daha üstten konuşurum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılDüşmanlarım ve sevmediğim tipişkolar çirkefliğime hasret yaşıyorlar...😂
10 Yorumla Gözlerinin içine bakıyorum bunu yapmak istediğinden eminmi yoksa şovmu yapıyor onu anlıyorum
10 Yorumla
+1 yılEn sevmediğim şey ben sakin dururken sesini yükselten insan. Sessizce s*çarım bacağına
10 YorumlaBen sesinin üzerine çıkarak daha gür sesle konuşurum.
10 Yorumla
+1 yılDemek evrimleştin.. benim damarıma basmadikca pek oralı olmam
10 Yorumla
+1 yılEn sevmediğim şeylerden biridir. Direkt iletişimi bitiririm.
10 Yorumla
+1 yılTartışılmaya değerse onun ses tonuyla karşılık veririm. Değmezse dinlemem bile. Döner giderim.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılSakince tahammül etmeye çalışıyorum ama ipler bir yerden sonra kopuyor.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılsesını yukseltebılecek nadır bır ıkı ısım vardır hayatımda . oyle durumla karsılasmam.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 798 cevap paylaştı.
+1 yılSabrederim susarım 1 kere 5 kere ama 1 yere kadar sonrasını allah bilir hayal bile edemem 🤣
10 Yorumla
+1 yılUmursamıyorum bile. O kişiyle muhatap olmuyorum daha.
10 Yorumla
+1 yılKüfür değil sadece ses tonu yüksek olan kişilere ayar oluyorum ve çok itici geliyor
10 YorumlaKonuşmayı sonlandırırım. Hatta sinirine hakim olamayan biriyle görüşme de sonlandırılmalı.
10 Yorumla- Devamını Gör (58)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

