Ben bu konularda oldukça hassasımdır. Karşımdaki insanın bana sesini yükseltmesi ile birlikte gerilebiliyorum. Ve istemeden de olsa sesimi yükselterek karşılık verebiliyorum. Çevremdeki insanlar bu konudaki hassasiyetimi bildikleri için bana bu konuda oldukça temkinli yaklaşıyorlar. Peki siz bu konuda ne kadar hassassınız? #BirTutamAşkk #Sesyükselmesi
Biri size sesini yükselttiği zaman o kişiye sesinizi yükselterek mi yoksa alçak bir ses tonu ile mi karşılık verirsiniz?
Önce uyarıyorum sakinleşmesi için, bağırmaması gerektiğini söylüyorum. Eğer daha sonra bu hareketi tekrarlıyorsa benimde sesim yükseliyor ister istemez. Nereye kadar sabır gösterebilirsin ki, ben de geriliyorum. Eğer sürekli bağıran bir yapı varsa karşımda bir müddet sonra ciddiye bile almamaya başlıyorum o kişiyi. Konuşma adabı denen bir şey var gerçekten, insan kendini tutabilmeli.
Sabırlıyım kuzu alttan alırım alırım alırım hala sesi yüksekse 2 tepkim var,1 bende ona sesimi yükseltirim ki buna şükretmeli 2. hiç birşey söylemeden ortamdan uzaklaşırım ve o kişi sakinleşene kadar konuşmam onla kırmamak kırılmamak adına
Sağol bitanem ama 2. Yi yapınca karşı taraf daha da sinirleniyor ablam birinde oda oda beni kovaladı, kavgadan kaçıyorum ya ben karşı taraf daha çok istiyor kavga etmeyi :-)
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Biri size sesini yükselttiği zaman o kişiye sesinizi yükselterek mi yoksa alçak bir ses tonu ile mi karşılık verirsiniz?
En İyi Cevaplar