Hiç bel altı vurmayın güvendim. Hayatımın en büyük darbesi oldu 4 yıllık ilişkiden bahsediyorum. Saçma sapan sebepten ayrıldı. Kendimi kötü hissediyorum, evleneceğiz dedi ve ilkimi onunla yaptım:/
3 ay
Bel altı vurma niyetimiz yok ancak senin de bir şeyleri yoluna koymak için çaba harcaman gerekiyor Yani evet bir hata olabilir bazıları bunu hata olarak görmez de ancak kafanda büyüttüğün bir mesele var inanıp güvenip Yola çıktığın bir durumdan dolayı mağdur edilme halin var o zaman bu saatten sonra ne yapabilirsin Bu saatten sonra nasıl bir yol alabilirsin bunun çözümüne bakmak lazım gerçek anlamda bir çözüm yolu istiyorsan konuşabiliriz ama burada 50 tane yorum yapıp sadece yorum peşinde koşacaksan benim vaktimi alma
Nasıl bi çözüm yolu olabilir bunun
Hayatta her şeyin bir çözümü var Her şeyin bir çıkış yolu var bu senin gayretine bağlı sen önerimi kabul ediyor musun
Çözüme kapalıyız belli oldu
Ya ne çözümü bulucaksın allah aşkına sende yine bel altı konuşucaksın kesin
Saçmalama aaaaa
Sen yazarmisin bana profil acik
Nasılsın napiyosun
Kalbini gerçekten hissediyorum… 4 yıl az değil, hem hayal kurmuşsun hem ilklerini vermişsin. İnsan en çok güveni kırılınca dağılıyor 💔 Sen aptal ya da saf değilsin, sadece aşıkmışsın ve inanmışsın. Bu senin güzel kalbinle ilgili. Şimdi acı çok taze, kendini kötü hissetmen normal. Ama birinin gitmesi senin değerini düşürmez. İçini tutma, ağla, yaz, konuş. Sence seni en çok ne yaraladı; gidişi mi yoksa verdiği sözler mi? 🌿
Cevap
5Cevap
Üzücü tabii ki 👍 ama daha bir çok ilkler olucak hayatında 👍 hayat böyle maalesef...
Kim ayrılmak istedi nede ayrıldınız birbirinizden ikiniz mi karar verdiniz
İsmin Rabia mı?
Yani sürekli tartışıyorduk en sonunda sen beni sevmiyorsun istemiyorum seni dedi ayrıldı
Yok rabia değil
Anladım
Zor
ne zaman oldu ayrılalı
Bugün ayrıldık
kısa ve orta vadede işine kariyerine eğitimine falan odaklanacaksın. Odak alanın farklı olduğunu için zamanla geçer
Kaç kere birlikte oldunuz
Emin ol anlıyorum seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?