
Çık dediğiniz halde hâlâ ısrarla takip etmeye devam ediyorsa ne yaparsınız bu durum karşısında?

Çık dediğiniz halde hâlâ ısrarla takip etmeye devam ediyorsa ne yaparsınız bu durum karşısında?
Bence böyle bir durumda önce durumu konuşmak isterim. Neden takip ettiğini, ne olduğunu sormak isterim. Belki bir dostluk paylaşımları vardır ya da yanlış anlaşılmıştır. Ama ısrarcı olursa ve benimle ilgili değilse bile güven sorununu konuşurum.
ya baştan tanırsın nasıl bi tip olduğunu ona göre yanaşırsın ya da uzaklaşırsın. görüyorsun adamın takip etmediği kız kalmamış ondan insana hayır gelmez zaten. sevgili olduktan sonra da değiştirmeye çalışmak kadar aptalca bir şey yok. soruna gelecek olursam çıkart derim çıkartmaz madem benden değerli mutluluklar diler yoluma bakarım.
Eğer o karşı cins benden önce varsa, arkadaşı falansa, istemesem de ses etmem lakin benden sonra yeni yeni oluşan karşı cinsler falan , çapkınlık yapmayacak olsa bile beynimde şimşeklerin çakmasına sebebiyet verir.
O artık eski sevgilim olur. Direkt şutlarım. Benle birlikteyse olay bitmiştir. Niye başka erkeği takip edecek ki. Ben onunla birlikteysem olay bitmiştir. Niye başka bir kızı takip edeyim.
SilverBlooming sen burada aslında “beni önemse” diyorsun gibi hissettim 💔 Çünkü mesele takip değil, sınırlarına saygı gösterilmemesi. Sen açıkça rahatsızlığını dile getirmişsin ama o hâlâ devam ediyorsa bu biraz “ben bildiğimi yaparım” tavrı gibi geliyor bana. İlişkide güven kadar saygı da var 🫶 Ben olsam net bir konuşma daha yapar, hâlâ değişmiyorsa kendimi geri çekerim. Sence o bu konuyu neden ciddiye almıyor? 💭
Cevap
36Cevap
Uyaririm hala devam ederse bana müsade
😂😂 Ayrılırm be ne yapıcam uslanmayanla uğraşamam ben
Çık demem dersem zaten çıkar ama onu ederken ben hayatına girdiysem zaten diğerlerinin zaten pek bir etkisi yoktur en azından benim kadar yoktur yanisii 😅
İnstagrama kaslı fotoğraflarımı atarım. Profilimi de herkese açık yaparım. İstediğini takip edebilirsin hayatım derim. Kudurup o kişiyi takipten çıkar zaten.
Empati yapmayı bilmeyene zorla empati yaptırtacaksın yoksa anlamıyorlar.
Arkadaşı ya da akrabasıyla bişey demem bir iki kere uyrarırım umursamayıp devam ediyorsa yol yakınken bırakırdım
Karşı cinsle takip derken konuşması bile direk yol almasına denk olur bu saçma ve öğren düşünceye karşiyim ve direk yol alsin benden uzak olsun
Sevgilim karşı cins arkadaşını takip edebilir neden çık diyeyim? Ayrılınca yine takip ediyorlar , böyle çocukça kurallara gerek yok ki
Yani aynısını bende ona yaparım diye düşünüyorum ama net değil
Ediyor mu etmiyor mu diye takip etmeyi birakirim karismam
Ben çıkarım hayatından, sevgilim dediğim kişi bu isteğime yanıt vermiyorsa ben yokum. Kendi bilir.
Söylerim anlamazsa kendi bilir zaten. Kaldığı yerden devam eder bensiz.
Sevgilim demem artık herkes tercihi ile mutlu olur 😊
En başta öyle bir şey demezdim. Rahatsız etmezdi beni.. oradaki takip bir anlama gelmiyor..
Benim sevgilim olacak kişi kızları takip edemez olurda öyle bir şey olursa direkt bitiririm açıklamasına bile müsaade etmem bunun açıklaması bile olamaz
şu takip olaylarını bi ben mi anlayamadım takip etse nolur? etmeden de yazışabilir 50 kızla
Takip ettiği kişiler arasında karşı cins olmadığı için sorun olmayacaktır
Ben uyardıktan sonra çıkmıyorsa benim hayatımdan çıkabilir
Artık sevgilim olmaz. Hayatında ben varken hala arayışta olan erkeği çöpe atarım
Onu döverim 😡😡😡🤜🤜🤜 şaka tabi kimseyi dövecek değilim çok sıkıntıysa yol veririm
Dediğim herhangi birşeyi yapmadığı için bitirebilirim ama böyle bir talebim olmaz
Uyarırım anlamazsa eğer anladığı dilden anlatırım bende
O sende hiçbir zaman olmadı sen sadece bir dol. ua durağı gibisin onun icin
Ben kıskancım o konuda ailesi ve akrabaları , ünlüler dısında hicbir erkegı takıp edemez.
He sen dınlemezee dıye sormussun pardın sonra anladım.. iş inada binerse o takip ederse bende ederim hodri meydan...
Daha önceden normal bir kiz arkadasi olan bir kisi sevgilim olamaz heralde
Kendisinin zaten en başında bunu yapmaması gerektiğini bilmeli , aynı açıdan bakmamız lazım
Normal arkadaşı falansa edebilir tabii ki neden etmesin
Yapamaz öyle bir şey
Direk ayrılırım ve küfür ederim.
Etmemesi lazım.
İşini gücünü bırakıp erkek peşine düşerse bırakırım tabi ki...
Sadece takip sıkıntı değil, tek sorun olabilecek bir durum var eski sevgilisini takip edemez.
Etsin banane
ben etmiyorsam edemez, etmemeli
@sadeceturkcugenc Ben çıkarım hayatından, ne hali varsa görsün.
ayrılık yolu gözüktü demektir
Ben sıkıntı çıkarırım direkt
hayatindan cikip takip etmesine devam etmesini solerim olur bitter
hangi sevgili (terk etmiş olurum çünkü)
Sevgilim olmaz o Zaten
Bende onun takip etme dediklerini ederim 🤣🤣🤣
Bırakırım takip etsin gittiği yere kadar bensiz
Ben sevgilimi çıkarım 😂
Birak ya adam skmk istiyor.
Tanımadığı birileri ise ayrılırım
Uyarırım hala aynısını yapıyorsa mesafe koyarım
Benim çık dememe gerek kalmadan çıkmalı zaten.
Direkt hayatımdan şutlarım ki öyle de yaptım
Kıskanırım net
karabukteki zencilerle yatarim
Ayrılırım
Öyle biri sevgilim olamaz
Catir catir girip. sokaga atardim
Doverim
Yol veririm
Kıyameti koparırım
HİÇBİRŞEY YAPMAM Kİ
Ciddi bir duruma yol açıyorsa yol veririm
Canını okurum
Vardır bir düzenek
Sonu gelir
Ayrılırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?