Nasıl evlendiniz?
Karşınızdaki kişinin ruh eşi olduğunu nasıl anlarsınız?
Nasıl evlendiniz?
Karşınızdaki kişinin ruh eşi olduğunu nasıl anlarsınız?
Eş arıyordum, yazmadığım site kullanmadığım uygulama kalmadı. En son ınstagramda takılırken umudu kaybetmişken karşıma çıktı. Mesaj attığım kızlara da ilk mesajda ciddi düşündüğümü ve ilk fırsatta evlenmek istediğimi söylüyordum. Eşime gelince ona da uzun bi mesaj yazdım ne kadar umudu kaybettirsem. Her şey senin istediğin gibi olsun, doğru kişi olduğuna inanıyorum ve senle evlenmek istiyorum tarzında mesaj attım ilk olarak. Cidden kalbim ısınmıştı. Sonra evlendik 1 kızımız oldu
Ne güzel... Ben de biri ile görüşüyorum.
Hiç görmedim yüzünü daha ama çok ısındım. Aradığım şeyler var birde...
Ama çok hızlı bağlandık o yüzden sordum
Ben de görmemiştim bak iyi hatırlattın. Şansıma da güzel boylu poslu bi eş çıktı. Gönlünü ferah tut
Facebook'tan tanıştık benim şehirde çalışıyordu. Buluştuk ilk buluşmada parmak ucu kopmuş ve dikiş atılmış onu görür görmez içim cız etmişti üzülmüştğm. Oysa cok erkek arkadaşım olmuştu neden bi ona öyle hissettim diye günlerce bir soru sordum. 1 sene içinde evlendik
Ne güzel... Bana seni uzun zamandır tanıyor gibiyim diyor. Huzur doluyor içim dedi
Öyle oluyor evet eşim ve ailesi aşırı soğuk insanlar ama kaderde varmış işte
Aşk hikayesi dinlemeyi de anlatmayı da çok seviyorum ben yaa 💘 Ben sevgilimle üniversitede bir etkinlikte tanıştım. Konuştukça aynı hayallere güldüğümüzü, aynı şeylere sinirlendiğimizi fark ettim. Ruh eşi meselesi bence “huzur”la alakalı. Yanındayken rol yapmıyorsan, en dağınık halinle bile sevildiğini hissediyorsan tamamdır o iş 🥹✨ Evlenmedim ama şunu biliyorum; doğru kişi yanında kendin olabildiğin kişi. Sen biriyleyken en çok neye dikkat ediyorsun? 💍💫
Cevap
3Cevap
Annnesi anneme haber göndermiş sizin kızı bizim oğlana alalım demiş 😃
Almak derken?
Tapusu ile birlikte mi🤣🤣🤣
Sosyal medyadan tanıştık
Ne kadar çok sosyal medyadan tanışan varmış.
Ben de çok kişi ile görüştüm ama buluşma cesareti olan yok gibi
Biz yaklaşık 3 yıl sadece sosyal medyada mesajlaştık, sonra bi gün buluştuk ve ilk buluşmada evlilik teklifi ettim, o da kabul etti
Vay be... İyi sabırmış ne diyim...
Ben yüz yüze görüşme olmazsa belirli bir süre sonra " Sanal" statüsüne koyuyorum otomatik olarak...
Evet sabırlı davrandık biz
iş ortamında
Ne zaman ruh eşi olduğunu anladınız demek istedim
Ona bakmadım. Bekar mı bekar. kaptım.
Tanismadik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?