Evlilikten önce kayınço ve kayınço ailesiyle özel alan sorunu yaşıyorsam vazgeçmeli miyim?

İstanbul'dayken beraber yaşıyoruz

İstanbul dışındaki evine geldik

Aynı katta evli kız kardeşi yaşıyor

İmam nikahlı evliyiz, biliyorlar

Sabah kız kardeşi kapıyı zorluyor, hesap soruyor, bağırıyor ortayı niye kilitliyorsun diye benim canım hiç sesini bile edemiyor müsait olamayabiliriz ya hani :) üstelik misafirim var demişti kadına buna rağmen nasıl bir rahatlığa eve girmeye çalışıyor özele alana saygı yok

Az önce yemek yedik kız kardeşi darlıyor üsteliyor bize gel diye istemiyorum duş alıp uyuyacağım hani benimkine diyorum rahat olamadık başkalarına göre mi yaşayacağız geldiğimizden beri huzur yok sürekli bir kasılıyorum acaba biri mi gelecek stresi kasılıyorum ortayı kilitle diyorum kilitleniyor ayar oluyorum

Eee bu ev dubleks annesi şu an yok ama gelecek altlı üstlü kalacakmışız yan daire kız kardeşi olacak falan nasıl olacak yaaa

Bir de evlilik sözleşmesi diye benimkinin kafasına giriyorlar falan. Sanki malı için beraberim. 40 engeli var diye kız kardeşi abisini kötülüyor dayanabilecek misin kaldırabilecek misin x bir şeyler anlatıyor vazgeçtim diye ben bu şekilde kabul ettim iyi ki beraberiz aklımda yokken başıma geldi ama çok güzel oldu ne olursa olsun beraberim dedim susturdum

Benimkine de fırça attım bizim hiç mi özel alanımız olmayacak duş alacağım ve uyuyacağım gelmek istemiyorum dedim

Evlilikten önce kayınço ve kayınço ailesiyle özel alan sorunu yaşıyorsam vazgeçmeli miyim?
Evlilikten önce kayınço ve kayınço ailesiyle özel alan sorunu yaşıyorsam vazgeçmeli miyim?
Evlilikten önce kayınço ve kayınço ailesiyle özel alan sorunu yaşıyorsam vazgeçmeli miyim?
Evlilikten önce kayınço ve kayınço ailesiyle özel alan sorunu yaşıyorsam vazgeçmeli miyim?
Güncellemeler
3 ay
Ne kayıncosuw yav erkek arkadaşım olacaktı o niye öyle yazıldı lan
Güncellemeler
3 ay
Direkt erkek arkadaş ne kayincosu lan
Evlilikten önce kayınço ve kayınço ailesiyle özel alan sorunu yaşıyorsam vazgeçmeli miyim?
Cevapla