Komşum bana açıldı, sevgilim var ve söylemedim, bu durumu sevgilime anlatmalı mıyım?

Ben 22 yaşındayım karşı komşumuz var 19 yaşında çok bir samimiyetimiz yok ama aynı saatte okula gidiyoruz öyle sohbet başladı 2 senelik bir ilişkim var bu arada. Çocuk bana baya çocuk geliyordu yaşça küçük olduğu için ve çocuk yani ama benden hoşlandığını vs söyledi sevgilim olduğunu bilmesine rağmen ben de kibarca sevgilim olduğunu ve onu öyle görmediğimi söyledim o da bir şey demedi zaten sonra biraz utandı herhalde geri çekti kendini ama ben selam vermeye devam ettim cidden çocuk kardeşim gibi küçük benim gözümde ama bu durumdan sevgilime bahsetmedim boş yere işkillenmesin diye bir de hep karşılaşıyoruz kapı komşusuyuz yani rahatsız olur diye söylemedim ama bir yandan içim rahat etmiyor ne yapmalıyım

Komşum bana açıldı, sevgilim var ve söylemedim, bu durumu sevgilime anlatmalı mıyım?
Cevapla