Ben 22 yaşındayım karşı komşumuz var 19 yaşında çok bir samimiyetimiz yok ama aynı saatte okula gidiyoruz öyle sohbet başladı 2 senelik bir ilişkim var bu arada. Çocuk bana baya çocuk geliyordu yaşça küçük olduğu için ve çocuk yani ama benden hoşlandığını vs söyledi sevgilim olduğunu bilmesine rağmen ben de kibarca sevgilim olduğunu ve onu öyle görmediğimi söyledim o da bir şey demedi zaten sonra biraz utandı herhalde geri çekti kendini ama ben selam vermeye devam ettim cidden çocuk kardeşim gibi küçük benim gözümde ama bu durumdan sevgilime bahsetmedim boş yere işkillenmesin diye bir de hep karşılaşıyoruz kapı komşusuyuz yani rahatsız olur diye söylemedim ama bir yandan içim rahat etmiyor ne yapmalıyım
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer