Oncelikle soru trol felan yazanlar lutfen gitsin. 7 aylık evliyim alt komşum beni taciz ediyor. Kendisi evlenmiş boşanmış biri. Pis pis bakışlar atıyor. Geçen gün telefon numaramı istedi komşuyuz tanışmış oluruz felan dedi vermedim. Geçen günde kapının önünde ki ayakkabıları düzenliyordum üzerimde askılı bisey vardı. Dün yanıma geldi üzerinde ki çok yakışmıştı felan dedi. Sizi ilgilendirmiyor uzerimde ki diyorum tamam atar yapma canım felan diyor. 2 gün önce de süt istemeye geldi bende hiç bakmadım var mı yok mu direkt yok dedim bi baksaydın güzelim ya felan dedi. Kapıyı yüzüne kapattım bende. Sinirden o gün ağladim ya. Hatta esim isten geldiginde neyin var felan diye sormustu ama soylemedim tabi. Eşim işi geregi gece nöbete gittiği oluyor bazen gece tek kaldigimda korkuyorum. Eşimin ayakkabısını koyuyorum kapinin önüne evde erkek olduğu belli olsun diye. Eşime anlatsam gider cidden adamı döver kavga felan çıkar bunu da istemiyorum ne yapicam bilmiyorum. Bıktım artık..
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı.
1 yılHanımefendi, öncelikle yaşamış olduğunuz durumdan ötürü geçmiş olsun. Bence, durumu eşinize bildirin ve eğer, sizi rahatsız etmeye devam ederse, polise şikayet edin. Uzaklaştırma kararı çıkarılabilir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılSöyle mutlaka bundan 4-5 yıl önce bı tecavüz vakasiyla karsilasmistik karşı komşusu yaşlı bı adam 60 yaşlarında kadını sürekli taciz ediyor kadın yeni evli kimseye bişey söyleyemiyor karşı komşusunun karisi yeni gelini bigun kahveye çağırıyor eve kadında yaşlı bı teyze diyip gidiyor kocası evin içinde tecavüz ediyor kadına polis geliyor olaya vs adamı tutukluyorlar yeni evli çiftin boşanma sebebi buydu adam neden bana söylemedin diyor demekki sen istekliymissin diyor kadından ayrılıyor kadın 1 hafta sonra intihar etti
Kocana söyle o sapığı gerekirse polis gelsin ama mutlaka söyle025 Yorumla
Soran1 yılÇok çok acı bi olay. Kocası nasil olmaz da eşinin yanında durmaz yaa. Kadının ne suçu var. 60 yaşında ki bi adami niye istesin yani? Cidden çok yazık olmuş kadina:(
Cevap sahibi1 yılBüyük konuşma lütfen sınavın olur
Cevap sahibi1 yılKocana anlat lütfen geçen bizim kapının önünde biri takılıyordu yaşlı bı dayı bı takıldı iki takıldı 3. gün dayı bida gorursem seni burada içeri çeker s... Seni dedim bida gelmedi
Soran1 yılAllah korusun tabi ki de büyük konuştuğumdan değil sadece eşinin gösterdigi tepkiye sasirdim
Cevap sahibi1 yılBazı erkekler öyle malesefki
Soran1 yılAnladım anlatacam artık büyük ihtimal. Çünkü mesela eşim yarın nöbette olacak gece tek kalicam ve korkuyorum artık. Söylemesem daha da ileri şeyler olacak belkide😞
Soran1 yılSöylesem de olabilecek şeylerden korkuyorum arada kaldım. Yemin ederim bıktım artık ya
Cevap sahibi1 yılSöyle mutlaka yaşın kaç bilmiyorum eniştem polis ablam anestezi teknikeri aynı apartmanda oturuyoruz yinede gece ise çıkınca eniştem ister istemez düşünüyoruz ablamı ya babam çıkıyor yukarı ya ben
Cevap sahibi1 yılKorkacak bişey yok saklarsan daha büyük problem olur
Soran1 yıl24 yaşındayım. Ailelerimizden ayrı şehirde yaşıyoruz biz. Belki aynı şehirde olsak eşim nöbete gittiginde kardeşimi felan çağırırdim ama benim öyle bi imkanım da yok tabi
Cevap sahibi1 yılKardesimmi diyim bacimmi bilemedim yaşım 26 ablacım benim var it kopuk arkadaşım şey diyorlar onlar bir kadına yürüdüm sikayet etmedi tersledi falan naz yapıyor falan diyorlar bilerek üstüne gidiyorlar bazıları cidden rahatsız oluyor bu olaylardan rahatsız olanı gordukmu önlerini kesiyoruz bidaha rahatsız etmemeleri konusunda uyarıyoruz ama dedikleri gibi naz yapanken tersleyipte geri gelende çok kişi oluyor
Cevap sahibi1 yılSenin rahatsız olduğunu o ite belli etmen lazım ve bunu sen yapamassin ablacım
Soran1 yılYa ben daha ne yapabilirim. Apartmanda karşılaşmamak için bile ilk onu bekliyorum gitsin diye sonra ben çıkıyorum. Karşılaşsak yüzüne bile bakmayıp yolumu ceviriyorum. Böyle devam ederse ben yanlış anlasilicam sanırım. En iyisi eşime söylemek o zaman. Yanlış anlasilmak asla istemem çünkü öyle biri değilim
Cevap sahibi1 yılSen anlatamassin o sapiga bunu eşin güzel anlatır eşine anlat polise bildirin olayı
Soran1 yılUygun bi dille anlatmayı düşünüyorum
Cevap sahibi1 yılAnlat mutlaka bana yapılsa önce karıma kızardım neden ilk başta anlatmadın diye
Soran1 yılAma kadına da anlayışlı olunması lazım bence. Mesela ben anlatmak istedim ama korktuğum için anlatmadım. Senin eşin korktuğum için anlatmadım vs dese ne tepki verirdin?
Cevap sahibi1 yılAnlıyorum seni ama sinir bozucu bişey bu derdini sıkıntıni paylasamayacaksan neden evlendin derdim daha sonrada o itle konusurdum
Soran1 yılAnladım bi bakımdan erkekte haklı tabi
Cevap sahibi1 yılAnlat mutlaka biseyler için gecikmeden ablacım bı erkek olarak gerçekten bunu istiyorum anlat
Soran1 yılAnlatıcam uygun bi şekilde ama umarım hersey daha kötü olmaz😞
Cevap sahibi1 yılOlmaz olmaz sıkma canını iş olacagina varır kocan ne iş yapiyor
Soran1 yılOyle ama insan ister istemez sıkıyor. Ceza infaz memuru
Cevap sahibi1 yılKesin şöyle o bu tip işleri daha iyi bilir çok gelip gidiyordur sapıklar
Soran1 yılEvet oylee. Yarın artik söylemeyi düşünüyorum..
1 yılEşine söylemezsen ihale sana kalır eşin gece nöbetteyken akşam zile basar sende boşluğuna gelir açarsın içeri zorla girer zorla ilişkiye girer ya susarsın ya da devamlı bunu yapar şantaj ile eşin bana teklif etti diye iftira atar ortada kalan sen olursun bu adam pislik her şey yapabilir sana eşine söyle kurtul
12 Yorumla
Soran1 yılAy Allah korusun ya. Yemin ederim o kadar bıktım ki artık..
- 1 yıl
Adam kafayı sana takmış eşinin evde olmadığı bir akşam evine girip ağzını kapatıp yapsa gücünde yetmez zaten içine girip biraz pompalayınca kendini bırakırsın ister istemez zevk alır teslim olursun ama bitince çok ağlarsın psikolojin altüst olur eşine söyle bu işin sonu iyi değil alkolü içer o cesaretle yapar
Bir yolunu bulup kameraya çek veya canli görüşme yaparken ailenden birisyle ekran kaydı yapsın o zaman tersle her şey kayda geçsin bakım. bir daha sana yan bakabilicekmi acaba
04 Yorumla
Soran1 yılAynen ya ben zaten etrafımda olan sapıktan dolayı yakınırken karşıma biri daha çıkıyor. Hepsi de iğrençler
- 1 yıl
Sen kafanı yorma diğer tarafa odaklan dediğim. gibi kamera veya canlı biriyle konuşurken ekran videosu alsın o anda yüksel bağır çağır sonra bir şey olursa kocana gostersende karşı tarafın haklı olma durumu yok kanıt var elinde kanunlarla bile halledersiniz son dakika instaya atsan bile rezil olur Türkiye yi terk eder
- 1 yıl
Karakola git eşine sakince sogle kb da bende olsam ağzını yüzünü doverim benim olan kadına kimse dokunamaz hayırdır aq kendi kardesime yapılmış gibi hissettim eşin yarın birgün nöbette olur sende bosbulunup kapıyı açarsın zorla girer Allah korusun taciz falan sıkıntı biber gazı taşi mutlaka günümüzde her kadın da var bide ordan taşınmaya bakın 60-70 yasindakiler biraz sapik pic olur
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
35Cevap
Gizli Üye(45 üstü)1 yılEşler arasında böyle şeylerin gizlisi saklisi olmaz. Bedeli ne olursa olsun söylemelisin. Eğer gizlemeye devam edersen
1- Kendin ruhsal bunalıma gireceksin belli ki. Adamı dövmesi senin ruhundan, psikolojinden daha önemli değil. Ağır travmalardan çok daha iyidir.
2- Yaptırım görmeyen komşu daha da tacizkar olacak ve olaylar senin yonetemeyecegin aşamalara gelecektir. Gizlemekle sen de bu büyümeye ortak oluyorsun. Umarım farkındasın.
3- Eşinin ilk tepkisi illaki neden gizledin? Bana söylemedin olacaktır ki yüzde yüz haklıdır.
4- Evlilik denen kurum böyle sırlarla devam ettirilemez. Bunu eşinin de bilmeye hakkı var. Ki bir erkek olarak eşim bana söylesin isterim kesinlikle.
Sonuç olarak eşine sakin bir ortamda söyleyebilirsin. Ve/veya aile büyüklerinden birine söyleyerek onun da desteğini alarak beraber söyleyebilirsiniz. Ama kesinlikle gizli kalmamalı.310 Yorumla
Soran1 yılHaklısın evett. Bazı yorumlar ve senin yorumundan sonra söyleme kararı aldim. Uygun bi dille söylerim artik
Cevap sahibi1 yılKararın için tebrik ederim. Sana tavsiyem sakince olayları anlattıktan sonra isim vermen. İsmi vermediğim müddetçe seni dinlemeden kalkıp gidemez.
Soran1 yılİsim vermen derken?
- 1 yıl
Yani önce olayı anlat adamın adını en son ver ki seni tam olarak dinlesin demek istemiş beyefendi
Soran1 yılAnladım teşekkür ederimm
- 1 yıl
Rica ederim Rabbim Yardımcınız olsun
Soran1 yılAminn 😞
Cevap sahibi1 yılTeşekkürler @yorgunyurek68 ben yapsam ancak bu kadar yapardım açıklamayı. Allah yardımcın olsun gizli 🙏
- 1 yıl
Rica ederim 😊
Soran1 yılAmin teşekkür ederimm🙏
1 yılBir gün ses kaydını aç geldiğinde, sonra de ki eşim içerde uyuyor. Yaptığı şeyleri say. Mesela geçen şunu yaptın şu gün bunu yaptın vs vs. Bunların hepsi beni rahatsız etti. Bir kez daha benzer tacizlerde bulunursan ya da kapımı çalarsan ya da en ufak bir şekilde bana baktığını görürsem o an gider eşime söylerim.
210 Yorumla- 1 yıl
Ama dediğim gibi elinde ispat olsun.
Ayrıca öyle durumda özellikle belirt ya eşinin evde olduğunu ya birazdan geleceğini. Ters bir şey yapmasın korku ile - 1 yıl
Susmaya devam edersen daha sıkıntı. Adam bu cüreti hiçbir sorun olmadığı için gösteriyor. Böyle giderse adımları daha büyük olabilir
Soran1 yılO zaman dediğin gibi önce elimde bi kanıt olması lazım. Onunla dediğin konuşmayı yaptıktan sonra hala devam ederse eşime söylemem gerekecek ama eşime söylemekten de korkuyorum istee. Gider adama bisey yapar ya da o esnada adam bisey yapar vs diye..
- 1 yıl
Yavrum elinde kanıt olsun ki olası durumlarda inkar edemesin
Kanıt olurken de uyar. Bizzat o da söylediklerini duysun ama inkar edemesin ele versin yani kendini. (Kanıt var falan deyip olayı farklı boyuta çekme. Bu benim başımı yakar diyip o an zarar verebilir korku haliyle. Yani tekrar ediyorum kanıt var deme)
Sonra de ki eğer devam edersen birak devam etmeyi bana baktığını görürsem hem eşim hem aileme durumu anlatırım. Sen benimle ugrasacagina ailem seninle uğraşsın.
Soran1 yılEvet haklısınn. Burada soyleyebilecegim tek kişi eşim şuanda. İkimizde ailelerimizden farklı şehirde yaşıyoruz.
- 1 yıl
Güzelim ona söyleyeceğin şeylerden bahsettim. Gerçekler sana kalsın. Her şeyi dürüstçe anlatmayacan adama herhalde 😅 aileni de kat. Aileme ve eşime söyleyeceğim de öyle durumda
- 1 yıl
Ve tekrar ediyorum gafil şekilde deme. Eşim içerde uyuyor ya da birazdan gelecek diye belirt
Soran1 yılHayir yaa adama demiyorum. Bu olay ilerse anlatabileceğim ve yanımda duracak tek kişi eşim onu belirttim sadece. Yoksa tabi ki de adama herseyi dürüstçe anlatamayacam.
Tamamdır belirtirim- 1 yıl
Seni anladım da o yvsakla konuşurken dediğim gibi yap.
Soran1 yılTamam teşekkür ederimm
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılbunlardan kurtulamadik gitti, bence de esine soyleme hic olaya gerek yok adam basini belaya sokmasin da eger kabul ederse tasinalim falan de ikna edersin belki belli etmeden
04 Yorumla
Soran1 yılTaşınalım dersem niye birden bire ne oldu yeni taşındık felan der suphelenir yani
- 1 yıl
hic bilemedim o zaman zor durum gercekten umarim cozersin
Soran1 yılTeşekkür ederim umarım 😞
- 1 yıl
rica ederim
Bi söz var edepli insan edebinden susar edepsiz insan ben susturdum sanır seninkinde o misali bakın siz olay büyümesin diye ses çıkarmıyorsunuz ama adam senden cesaret alarak dahada ileriye gitmeye devam ediyor eğerki devam ederse eşine demeden kendin ağzının payını ver tehdit et yanına yaklaşmaya cesareti kalmaz dağ başımı
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 666 cevap paylaştı. En sevmediğim insan tipi. Tersle , evli kadınlara asılacak kadar yavs. ak olamzsin heralde de. Baktin hala devam ediyor kocana söyle.
02 Yorumla
Soran1 yılBen her seferinde tersliyorum gördüğüm yerde yüzüne bakmayıp yolumu değiştiriyorum ama hala ayni
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Süt yok dedikten sonra, bi baksaydın güzelim dediği an tam burnunun üstüne çakmalıydın bir tane. Eşinin haberi olmalı.
10 Yorumla
1 yılÇok tehlikeli durumlar. Hala böyle sapık erkekler var mı yaa.
01 Yorumla
Soran1 yılVar maalesef hemde çok..😞
Eşin boşuna mı erkek olmuş söyle bi tozunu alsın hatta beraber sirkeleyin
05 Yorumla
Soran1 yılYa tamam eşim erkek olarak yanımda ama söylesem kesin gidecek dövecek adamı kavga çıkacak herhangi bisey olmasindsn korkuyorum
Soran1 yılO adamın dediklerini vs anlatsam Asla öyle konuşmaz yani. Bunlari anlatmasam sadece beni rahatsız ediyor bile demem yeter yani.
Soran1 yılSes kaydı almayı düşünüyorum zaten
1 yılay okurken adamı parçalayasım geldi sapık bildiğin adama birdaha beni rahatsız edersen seni polise bildireceğim haberin olsun de
00 YorumlaTabi ki söylemelisin! Asla utanman gereken bir konu değil kendin için sesini çıkar
02 Yorumla
Soran1 yılUtanmıyorum ama çıkacak olan kavgadan korkuyorum..
Söylemen lazım, söylemezsen sana iftira bile eder sonradan
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 782 cevap paylaştı.
1 yılAlt komşun sen kapıyı düzeltirken nasıl geldi gördü anlamadım ayrıca kocana söyle
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yıl20 yıllık evli biriyim bu adamlar insanı katil ederler
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
1 yılEşine demen gerekiyor daha kötü bir şey olmaması için.
00 Yorumla
1 yılgüzelim falan diyor kocan duysa bunu öldürür ha komşundaki cesarete bak
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAnlatmak zorundasın başka çaren yok kocan var işte neyi gizliyorsun Allah aşkına dovse nolcak bırak dövsün işte bunları dovmeyeceksin de kimi doveceksin aq
00 Yorumla
1 yılBence söylemelisin. Tek başına çözeceğin bi olay değil.
00 Yorumla
1 yılTerbiyesize bak ya kocandan da korkmuyor cesarete bak sen
00 YorumlaBen olsam eşime bırakmam kendim hallederim onu
00 Yorumla
1 yılDüzgünce uyar, devam ederse savcılığa şikayet edersin.
01 Yorumla- 1 yıl
Söyledin mi eşine?
1 yılkocana söyleyeceksin tabi. gitsin dövsün onu hak ediyor
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılBence oradan taşının eşine söylersen işler çok ciddi boyuta ulaşabilir.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 447 cevap paylaştı.
1 yılDayak istiyor İstanbul'da ise söyle 2 tanede ben vurayım gelip
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBence kocana bir şey söyleme durup durduk yere adam başını belaya sokma
05 Yorumla
Soran1 yılBende söylemek istemiyorum herhangi bi kavga bela vs çıkmasın diye ama söylemesem de tacizlerine maruz kalıyorum. Mesela yarın eşim nöbette olacak ben evde tek kalmaktan korkuyorum bu yüzden. Cidden ne yapicami bilmiyorum..
Cevap sahibi1 yılBen senin yerinde olsam adama söylerim direkt Beni rahatsız ediyorsun derim
Soran1 yılAdama diyorum zaten. Rahatsız ediyorsunuz felan diye. Resmen takmıyor beni kaç kere uyardım ya
Cevap sahibi1 yılTehdit yapmaya devam edersen polise gideceğini söyle
Cevap sahibi1 yılBlöf yap tehdit et
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
1 yılEşine bu durumu ifade etmelisin, bazı şeyler farklı çözümlenmelidir..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBu durumu eşine anlatmalisin Gizlersen yanliş anlar.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılsöyle elbette yoksa başın daha da ağrır eşin yokken eve girmeye kalkar
00 Yorumla
1 yılİlk kendin uyar anlamazsa söyle gerekirse polise şikayet et
00 Yorumla
1 yılAhh seni alıltırmasına az kalmış
015 Yorumla- 1 yıl
Alıştırması
Soran1 yılAnlamadim?
- 1 yıl
Yani oiseni becermek istediğibi hissediyorsun. Sana kötü bir şey dememiş henüz kötü virşey yapmamış ama nğyetini hissediyorsun ve yakın zamanda bunu bile bile de onunla sohbet etmeye başlayacaksın.
Soran1 yılKötü bisey dememiş mi? Adam beni taciz ediyor ya soruda da anlattım zaten. Olayların daha ilerlemesinden korkuyorum. Evli bi kadin olarak bunu bile bile sohbet etmek karakterime ters şeyler. Herkes kendini başkasıyla karıştırmasın bence.
- 1 yıl
Yaa tam olarak taciz denmez ki buna. Şansını deniyor adam ve şimdiye kadar da terslememişsin adamı yani şansı hala var
Soran1 yılKaç kere bu tarz olaylarda hep tersledim. Dışarı bile çıkarken apartmanda denk gelmeyelim diye ilk onun çıkıp gitmesini bekliyorum. Denk gelsek yüzüne bile bakmadan gidiyorum ve bunları yapmama rağmen hala devam ediyor. Ben bu adamla başa çıkamıyorum
Eşime söylemeyi düşünüyorum artık..- 1 yıl
Seni bir köşede sıkıştırıp ellemesşnden korkuyormusun? İyi bir komşu olmalısın bence yanından geçerkrn gülğmse ve selam ver ona
Soran1 yılİyi bi komşu mu olayım? Dalga geçiyorsunuz herhalde
- 1 yıl
Yaa ama ne bekliuorsun ki kapıya askılıyla çıkmışsınn eğilip ayakkabılatı düzeltirken adama gerçekten güzel göğüs manzarası sunmuşsun. Elbet bu adamın aklına fikrinr girersin. Ona gösterdiğin şryler çok iddalı. Bu adam senle yanışmak sevişmek istiyor ve farkındasın dimi. Neden tanışmıyorsun
Soran1 yılYa iyi misin sanki bilerek mi askiliyi girip karşısına çıktım. Ev halimdi kimse yokken hemen kapının önünü düzenleyip dedim o da 5 dk bile sürmedi. O sira da asansörün önüne geldi o da ordan gördü. Zaten o gelir gelmez geçtim içeri. Amacım ona gogus manzarası sunmak olsaydı dururdum orada dimi? Adam olan başkasının karısını öyle görüp bakmaz kafasını çevirir ama dediğim gibi adam olan!!! Hani evliyim ya o yüzden tanışmak istemiyorumdur belki dimi? Bunu anlamak zor değil!!
- 1 yıl
Yaa zaten bilerek yapmazsın biliyorum ama böyle şeyler ufak kazalar hüzünden zaten kadınlar aklına düşüyor erkeğin. Bi kere gördü seni öyle göğüslerin aklına kazındı bumadam seni unutamaz ki. Ve ona selam vermemekle acımasızca davranıyorsun bi tebessüm edebilirsin. Kaçmaya çalışma mesela. Görmeknistiyor belliki bırak dışarı çıkarken ayaküstü de olsa görsün seni
Soran1 yılNe tebessüm edicem yaa. Biri senin karına böyle yan gözle baksa karına da der misin tebessüm et acımasız davranma. Görmek istiyor senin göğüslerini dışarı çıkarken ayak üstü görsün bisey olmaz der misin?
- 1 yıl
Ama kocana söylememişain yani adamın hala şansı var seni görmek için. Umursama bunu ve günaydın de selamlaş
Soran1 yılHa eşimde aynı senin durumunda olsa bunları yapsa sıkıntı yapmam diyorsun yani? Bu kaçıncı seviye g*vatlik acaba?
- 1 yıl
Konuyu bana çeviriyorsun ama konu sensin gerçektrn ve benim eşim olsan bilmiyorum bana nasıl anlattığına bağlı bu olayı. Eşim de benzer şeyler anlatıyır ama yumuşak şekilde anlayıyır kızmamam için ve ben de geçiştitiyorum yanlış anlamışsındır diye
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılBence eşime söyle o ilgilensin.
010 Yorumla
Soran1 yılBu gidişle soyleyecem sanirim ama korkuyorum da biraz herhangi bi kavga çıkmasından dolayı
- 1 yıl
Yok söyle ne olacaksa olsun. Hatta eşinle beraber oturup buna karar verirsiniz. O adamın bacısına biri asılsa ne yapardı? Kıyameti koparırdı. Bu tarz insanlarda ahlâk kalmamış.
Soran1 yılKorktuğum için söylememiştim zaten ama bu adamla ben başa çıkamıyorum artık. Mesela yarın eşim nöbete gidecek gece tek kalicam ve korkuyorum artık. En iyisi uygun bi dille anlatmak olacak..
- 1 yıl
En iyisini sen bilirsin ama birinden yardım almak şart. Allah yardımcın olsun.
Soran1 yılTeşekkür ederimm 😞
- 1 yıl
Rica ederim. Umarım bu sapıktan kurtulursun.
Soran1 yılUmarım. Benim de tek isteğim kimsenin başına bisey gelmeden kurtulmak...
- 1 yıl
İnşallah ya! Senin kadar ben de isterim. Eşinle konuşmaktan başka çaren yok. Ailen biliyor mu?
Soran1 yılYok ailem bilmiyor. Zaten ailelerimiz bulunduğumuz şehirde degil. şu an birbirimiz için sadece ikimiz varız
- 1 yıl
Anladım
- Aile & Toplum konusunda 898 cevap paylaştı.
1 yılYazık sana devam ediiuor mu
06 Yorumla
Soran1 yılEvet devam ediyor hala
- 1 yıl
Eşine söyle ya da adama söyle de söyleyeceğim artık
Soran1 yılEşime söylesem kavga çıkar ondan korkuyorum adama söylesem takmiyor zaten cidden ne yapicami bilmiyorum
- 1 yıl
Hiç dışarı çıkma onun evde olduğu zamanlar nerde yasıyon
Soran1 yılYa ama bazen de denk geliyor karşılaşıyoruz. Bazen de Mecbur çıkıyorum markete gidiyorum ya da disarda bi isim çıkıyor gidiyorum vs vs hep böyle mi olucam.. mersinde yaşıyorum
- 1 yıl
Çok kötü bir durum konuşmak istersen dertlesiriz
- Aile & Toplum konusunda 857 cevap paylaştı.
1 yılYaşlar kaç.. direk taşın bence
02 Yorumla
Soran1 yılBen 24 eşim 28 daha 7 ay oturdum o evde birden bire taşınalım dersem eşim de suphelenir yani
- 1 yıl
Hmm.. yine de uydur bir şeyler taşın
Aile & Toplum konusunda 362 cevap paylaştı. Sanırım eşine söylesen daha iyi olur
02 Yorumla
Soran1 yılSöylesem kavga çıkacak eşim ortalığı birbirine katar böyle de olsun istemiyorum işte..
Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. çokmu iticidir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılPolise söyle önce. kan çıkmasın.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 662 cevap paylaştı. Anlat tek başına o korkuyu yaşama
00 Yorumla
1 yılSöylemelisin eşine
00 Yorumla
1 yılsana gurban olsun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 878 cevap paylaştı. Eşine söyle haddini bildirsin
00 Yorumla
1 yılSöyle bi güzel onun ağzına sjcsin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılgitsin adamı dövsün
01 Yorumla
Soran1 yılİste bu ihtimalden korkup söylemedim eşime. Herhangi bi kavga sonucu bisey olursa felan diye. Ama mesela bugün eşim nöbette olacak gece tek kalicam ve korkuyorum artık. O yüzden söyleyeceğim ya bıktım artık..
Bence söyle
06 Yorumla
Soran1 yılSöylersem olacak şeylerden korkuyorum işte. Söylemesem de böyle devam edecek. Ne yapicami bilmiyorum...
Soran1 yılBi kaç defa söylemeye çalıştım ama söyleyemedim konuyu değiştirdim falan. Yemin ederim o kadar bıktım ki. Yarın evde tekim eşim nöbete gidicek. Tek olunca gerçekten korkuyorum artık ya 😞
Soran1 yılAilemizle aynı şehirde yaşamıyoruz yani yine söyleyebileceğim tek kişi eşim olur o yuzden. bu cesareti nerden buluyor anlamış değilim. Bu ara bu konular yüzünden çok düşünceliyim eşim de artık soruyor bi sıkıntın mı var söylemediğin felan diye cidden o an soruyor ya sarılıp ağlayasım geliyor ya..
Soran1 yılBilmiyorum ki bakicam artık..
1 yılBence söyle eşine
02 Yorumla
Soran1 yılSöylesem kavga çıkacak eşim ortalığı birbirine katar böyle de olsun istemiyorum işte..
- 1 yıl
Yapicak bise yok böyle devam etmesinden iyidir bence
Aile & Toplum konusunda 880 cevap paylaştı. söyle yahu
04 Yorumla
Soran1 yılSöylesem kavga çıkacak eşim ortalığı birbirine katar böyle de olsun istemiyorum işte..
Soran1 yılBen sanki ister miyim böyle iğrenç biseye maruz kalmak?
Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı. Söylemelisin
02 Yorumla
Soran1 yılSöylesem kavga çıkacak eşim ortalığı birbirine katar böyle de olsun istemiyorum işte..
1 yılSöylemelisin
10 Yorumla
1 yılBence ne olursa olsun eşinle paylaşmalısın
10 YorumlaSONUC NE OLDU COK MERAK EDİYORUM.
00 Yorumla
1 yılEşini sen tanıyorsun
00 Yorumla
1 yılBence soyle adama deki şikayet ederim diye
00 Yorumla
1 yılOnu uyar şansını zorlarsan eşimi üstüne salarım de
00 Yorumla
1 yılBence söylemelisin
00 Yorumla
1 yılHemen söyle
00 Yorumla3vet soyleyim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılNasıl bu kadar rahat
055 Yorumla
Soran1 yılBende anlamış değilim bi insan nasil başkasının eşine göz koyar ya igrencler cidden
Cevap sahibi1 yılYaşı kaç onun bekar mo
Soran1 yılEvlenmiş boşanmış biri. 30-35 yaşlarında
Cevap sahibi1 yılKomşularından güvendiğin biri varsa onunla paylaş o binadan uzaklaştırın
Soran1 yıleşim bilmeden komşuya felan da söylemek istemiyorum. O zaman ilk başta eşime anlatamam gerekecek...
Cevap sahibi1 yılTepki gösterince geri çekilmiyor mu
Soran1 yılYa cidden ben bu kadar arsız yüzsüz bi adam görmedim. Gördüğüm yerde yüzüne bile bakmıyorum tersleriyorum hala aynı tavırları sergiliyor
Cevap sahibi1 yılSen onunla daha önce muhatap oldun mu
Soran1 yılHayir hiç bir muhatapim felan olmadı onunla. Öyle zaten herkese güvenip konuşan biri değilim. 7 aydır ki burdayim ama yüzeysel olarak tanıştığım 2,3 komşum var sadece
Cevap sahibi1 yılTaşınma durumunu değerlendirdin mi
Soran1 yılYa şimdi taşınmak o kadar kolay değil kiralık ev bulmak vs. Ayrıca simdi eşime desem taşınmak istiyorum diye bi sıkıntı mı var diye sorar gerçi anlatmayı düşünüyorum artık eşime de. Bilmiyorum anlattıktan sonra nasıl bi tepki verir ona göre bi yol izleriz bizde
Cevap sahibi1 yılEşin yanında olduğunda denk geliyor musun
Soran1 yılEşim yanımda olduğu zaman mesela apartmandan içeri girince balkondan baktığı oluyor bize ya da apartmanda karsilasiyoruz ya iyi günler iyi aksamlar tarzı şeyler diyip gidiyor
Cevap sahibi1 yılÖzelden yazabilir misin bi kaç tavsiye vereyim bu konuda
Cevap sahibi1 yılYanlış bi şey mi söyledim
Soran1 yılMesajına şimdi bakabildim yanlış bisey söylemedin tabi ama özelden konuşmuyorum kimseyle
Cevap sahibi1 yılSonra engellersin istersen sadece bi kaç tavsiye verebilirim konuyla ilgili
Soran1 yılYok teşekkürler ederim yinede
Cevap sahibi1 yılYanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın sadece amacım buradan uzun uzun yazmak yerine yardım etmekti
Soran1 yılYok hayır yanlış anlasilmadiniz. Ben sadece öyle tercih ediyorum. Sizlik bi problem yok :)
Cevap sahibi1 yılKomşunuzdan yardım isteseniz delil için
Soran1 yılYa bilmiyorum komşuma da eşime söylemeden söylemek istemiyorum. Sanırım daha fazla bu olay ilerlemeden yarın eşime söyleyecem. Sakin bi şekilde anlaticam. Kesin niye bana ilk başta söylemedin vs gibi şeyler dicek ama yapacak bisey yok. Eşimden saklayarak hata yapıyorum sanki..
Cevap sahibi1 yılBence de bahset ama elinde delil de olsun sonuçta inkar edebilir
Cevap sahibi1 yılPeki onun hakkında biriyle konuştun mu hiç daha önceden böyle hal tavrı varmış mı
Soran1 yılEşime anlattıktan sonra belki de taşınadabiliriz. Çünkü kendisi gece nöbete gidiyor beni de evde tek bırakmaz yani bıraksa da gözü hep arkada kalır
Soran1 yılHayir hiç konuşmadım yani dediğim gibi burada komşularla da çok samimi değilim kimseye bahsetmedim
Cevap sahibi1 yılTaşınmak mantıklı kafayı takmış belli ki ama şikayetçi olun
Cevap sahibi1 yılAileden uzakta mısın
Soran1 yılEvet gercekten kafayi takti bana sapik bildigin. Ailelerimizle ayni şehirde değiliz. burada yanımda olacak tek kişi eşim yani. Onun ailesi de benim ailemde yok burada
Cevap sahibi1 yılNe zamandır sana karşı böyle
Cevap sahibi1 yılAğzını yüzünü kırmak lazım onun
Soran1 yılYa bi kaç aydır ki böyle. İlk zamanlardan eşime söylememekle hata mı yaptım bilmiyorum..
Soran1 yılYani zamanlarında böyle benle sözlü olarak konuşmuyordu ama bakışlarından çok rahatsız oluyordum
Cevap sahibi1 yılSiz oraya taşındığınızdan beri böyle yani
Cevap sahibi1 yılNapıyordu ilk başlarda
Soran1 yılYa biz oraya taşındık zaten bu adam çok burada kalmıyordu boşanma aşamasında felandi sıkintılıydı ailesi. Daha sonra eşi eşyalarını toplayıp gitti. Eşi gittikten 1,2 ay sonra bu davranışları olmaya başladı bakışları süzmesi her gördüğünde selam verip konusmaya çalışması vs vs
Cevap sahibi1 yılEşin farketmedi mi hiç
Cevap sahibi1 yılSana ilgisini farketmedi mi eşin
Soran1 yılEşim sadece bu adam çok tekin birine benzemiyor asansöre bindiğinde tek basina yanında bu adam olmasın felan diyordu. Eşim haklıymış...
Cevap sahibi1 yılAileni yanına çağırma durumun var mı
Soran1 yılşu an yok öyle bi durumum ya
Cevap sahibi1 yılBence onların gelmesi seni rahatlatır
Cevap sahibi1 yılFikrin değişti mi
Soran1 yılEvet gelirlerse iyi olabilir tabi
Soran1 yılNe fikri?
Cevap sahibi1 yılKonuşabilir miyiz soruyu beğensem buradan uzun uzun olmuyor sonra engel atarsın çözüm bulunca
Soran1 yılPeki gzlden ckarsan yzabilirim
Cevap sahibi1 yılÇıktım
Soran1 yılXper seviyem yetmiyor ya:(
Cevap sahibi1 yılİstek atar mısın ben yazayım
Soran1 yılHesabını herkese açık yap profilinde cevap yazdığın bi yorumun altına cevap yazayım ordsn da bana yazarsın olur mu
Soran1 yılAa tamam öyle de olur
Cevap sahibi1 yılSen takip isteği at ben yazabilirim
Cevap sahibi1 yılSorunu hallettin mi
Cevap sahibi1 yılSöyledin mi
Gizli Üye(18-24)1 yılBen olsam ilk olayında söylerdim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Dövsün
02 Yorumla
Soran1 yılBundan korkup söylemiyorum zaten..
1 yılSöyle bence eşine
00 Yorumlasöylemelisiniz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılŞöyle hemen
02 Yorumla
Soran1 yılSöylesem kavga çıkacak eşim ortalığı birbirine katar böyle de olsun istemiyorum işte..
Cevap sahibi1 yılO zaman maruz kalacaksın
Devamını Gör(45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Komşum tarafından rahatsız ediliyorum eşime sizce söylemeli miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer