Komşum tarafından rahatsız ediliyorum eşime sizce söylemeli miyim?

Oncelikle soru trol felan yazanlar lutfen gitsin. 7 aylık evliyim alt komşum beni taciz ediyor. Kendisi evlenmiş boşanmış biri. Pis pis bakışlar atıyor. Geçen gün telefon numaramı istedi komşuyuz tanışmış oluruz felan dedi vermedim. Geçen günde kapının önünde ki ayakkabıları düzenliyordum üzerimde askılı bisey vardı. Dün yanıma geldi üzerinde ki çok yakışmıştı felan dedi. Sizi ilgilendirmiyor uzerimde ki diyorum tamam atar yapma canım felan diyor. 2 gün önce de süt istemeye geldi bende hiç bakmadım var mı yok mu direkt yok dedim bi baksaydın güzelim ya felan dedi. Kapıyı yüzüne kapattım bende. Sinirden o gün ağladim ya. Hatta esim isten geldiginde neyin var felan diye sormustu ama soylemedim tabi. Eşim işi geregi gece nöbete gittiği oluyor bazen gece tek kaldigimda korkuyorum. Eşimin ayakkabısını koyuyorum kapinin önüne evde erkek olduğu belli olsun diye. Eşime anlatsam gider cidden adamı döver kavga felan çıkar bunu da istemiyorum ne yapicam bilmiyorum. Bıktım artık..
Komşum tarafından rahatsız ediliyorum eşime sizce söylemeli miyim?
Cevapla