Okulda o kadar çarpık ilişki var ki insanın midesi bulanıyor evliliğe bakış açısı değişiyor düzgün insan kalmadı mı cidden
3 ay
Okulda o kadar çarpık ilişki var ki insanın midesi bulanıyor evliliğe bakış açısı değişiyor düzgün insan kalmadı mı cidden
Cevap
12Cevap
Evli peynir birinin daldan dala atlamasına nedirse o denir
Ne alaka
karaktersizler direk.
her yerde var bunlar hatta o-loganları şey "kalede kaleci var diye gol atmayak mı"
Evli birine yürümek nedir ya Allah korusun ensest ilişki gibi birsey
4 sene önce böyle bir deneyim yaşadım. Kadınla bir otel odasında takıldık. Ben kendisiyle bir an evvel kurtulmaya çalışırken kendisi benden kaçmayı hiç düşünmedi. Eşi sorunlu idi sanırım, ilgi vermiyordu.
Bu durum her iş ortamında var nelere şahit oldum
ewli kimdir
senn msnn
Namussuzluk ve karaktersizlik
Okul derken sen öğretmen misin?
Evet
branş ne?
ben de 15 yıldır okullarda çalışıyorum.
en pislik ortam sağlık sektöründen sonra milli eğitimde ne yazık ki
Okul öncesi
ana okulunda ne olabilir ki?
Ok
O cocugu denşr
Adamın tipide nazik kibar hiç belli etmiyordu
Onun tipine boşalam
O cocuklarından gına geldi
Varoş denir aşko
kadınmı bu
Sence kaldı mı
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu seni bayağı sarsmış belli ki… Mideni bulandırması çok normal, çünkü evlilik dediğin şey güven ve saygı demek 💔 Sen doğal olarak “nasıl bu kadar kolay hiçe sayılabiliyor?” diye düşünüyorsun. Ama herkesin değeri, sınırı, vicdanı aynı değil. Birinin yanlış yapması, düzgün insanların kalmadığı anlamına gelmez. Senin rahatsız olman bile hâlâ temiz bir bakış açısının olduğunu gösteriyor 🌿 Sence bu durum seni aşka karşı daha mesafeli mi yaptı?
Kız karısının olduğu yerde baskaisyla birlikte ya adam
Bu gerçekten mide kaldıran bir şey ya… 😔 Saygı sıfır olunca güven de kalmıyor. Senin hassasiyetin çok kıymetli 💔